Pluspunten

Bijna nieuw product voor gereduceerd prijs. Mooie artikelen en voor weinig geld nog een uitgebreide garantie ook!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering, schappelijke prijs

Refurbished is niet echt refurbished. Zo ontbraken de twee mounts die bij een nieuwe camera standaard bijgeleverd worden. Toegegeven, de werkelijke leveringsomvang was wel vermeld op de site. Ik vermoed dat mijn idee van refurbished nét wat anders is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Order snel ontvangen, bleek 1 artikel beschadigd en heb hier snel reactie en een vervangend product voor gekregen!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Producten aanbieden in combinatie met accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

gewoon goed

zou het niet weten

Pluspunten

het was niet goed schoon gemaakt, heb ik zelf moeten doen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Komt afspraak na

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Leuke website, goede insteek om zaken te hergebruiken. Ook fijn om zaken te kunnen kopen, die bij andere winkels minder verkrijgbaar zijn. Bestelling ging prima en mijn kinderen zijn blij met de accessoires voor hun telefoon.

Pluspunten

Snelle levering en product zag er goed uit

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

- Goede communicatie - Snelle levering - Snelle retour Max en Jeroen hebben mij goed geholpen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Ik haal al mijn ‘used’ telefoons bij Igoople. Nooit ben ik teleurgesteld over de prijs- en kwaliteitsverhouding en betrouwbaarheid. Ik raad Igoople daarom aan bij mijn familie en vrienden die dan ook bestellen bij jullie. (Als ze toevallig een keertje naar me willen luisteren).

Geen verbeterpunten. Wat me vooral is bijgebleven is dat ik een keer bij een bestelling gratis een tweedehands telefoonhoesje kreeg. Dat soort acties leveren jullie vaste klant op, zoals ik. ;-)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Timely delivery, product was exactly what was promised. I am very happy.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Onderdeel van een reeks bestelde spullen achteraf stuk. Meteen de volgende dag weer in de bus. Superservice.

Geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

- goedkoop - snelle levering - goed kwalitatief toestel - overzichtelijke website

- ik heb mijn telefoon nu twee weken en Mn batterij is netalsof ik hem al vier jaar heb zegmaar. Gaat dus erg snel leeg, met wel ongeveer 2% per minuut, een hele dag haal ik dan ook vaak nooit.

• Nazorg & Garantie

Beste T.H., Vervelend om te horen dat de iPhone snel leeg raakt. Het is gebruikelijk dat een iPhone niet meer dan een dag met de batterij doet echter is wat u aangeeft sneller dan normaal. U heeft 24 maanden garantie op het product. Mocht u merken dat de batterij sneller leeg gaat dan kunnen wij u daarmee graag verder helpen! Met vriendelijke groet, GooHoo

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snel, duidelijk en goede kwaliteit-prijsverhouding. Hergebruik van goede apparatuur kan ik alleen maar toejuichen.

Snap dat het veiliger is om electronisch te betalen. Maar juist voor een kleine portemonnee is het niet altijd mogelijk om via internetbankieren of pin te betalen, terwijl jullie wel het assortiment hebben, die zij kunnen veroorloven. Als daar een oplossing voor gevonden kan worden, kunnen jullie nog meer mensen blij maken.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Los bestelde artikelen werden samengepakt tot 1 colli, waardoor transportkosten werden bespaard. Ruiling en afwijzing zijn geen probleem. Zeer snel geld terug gekregen. Al bij al tevreden over totaalpakket en niet te vergeten ook over het geleverde product. (In mijn geval een refurbished GoPro met allerlei toeters en bellen). ;-))

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Het bestellen van een bugaboo cameleon2 ging super snel en gemakkelijk. Bij aankomst bleek de boodschappenmand licht gescheurd maar dat werd snel opgelost.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

- snelle levering van een prima product - kan nazorg en garantie niet beoordelen, want is nog of nog niet van toepassing.

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

waanzinnig scherpe prijzen en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goedkoop!

Ze leveren soms via Forza, daar kan ik zelf ook wel bestellen...

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Wat een goede webwinkel. Ik heb zowel mijn ps4 als mijn iphone 6 hier besteld en ben er uiterst tevreden over!!!