Toponderneming en zeer correcte afhandeling!

Onze eerste bestelling was blijkbaar verloren gegaan in de post. Dit euvel werd zeer snel en correct op orde gebracht door de zeer vriendelijke klantendienst. Binnen enkele dagen mochten wij onze nieuwe zending ontvangen. Alles werkte ook naar behoren. Wijbestellen zeker opnieuw en kunnen andere mensen ook te zeerste GooHoo aanraden.

De skylanders kwamen in goede conditie aan en ook binnen 2 dagen

Aankoop skylanders

Steeds tevreden over de snelle en goede service.

Wel goed.

Redelijke betaalbare skylanders gekocht. Wel blij mee alleen wel jammer dat 1 van de 2 zijn wapen mist(afgebroken... Maar niet met vervoer) en dit niet bij de staat stond met het kopen.

Hardstikke goed

Mijn zoontje had hard gepaard en wou een skylander kopen. Snel besteld, niet te duur netjes verzonden !

Heel slecht

Eerst hele fijne ervaringen gehad met goohoo, maar goohoo had iets vekeerts geleverd. Ze hadden namelijk het verkeerde portaal geleverd van skylanders die ik niet wilde. Op het plaatje staat duidelijk dat het de superchargers portaal is, maar heb dus de trap team portaal gekregen. Uiteindelijk teruggestuurd en dat heeft me €7,50 gekost en nu willen ze dat ik weer €5 betaal voor het sturen van de juiste portaal. Ik vindt het maar belachelijk! Door hun fout moet ik €13 betalen voor een portaal die maar € 3/4 waard!! Belachelijk!

Snel & goed van kwaliteit

Heb via GooHoo een Xbox 360 gekocht, met Skylanders: Spyro's Adventure en Giants, en heb ook 3 level packs gekocht (ik had er al 1), en deze kwamen. Alles kwam toe in perfecte conditie, buiten een battery cover die corroded was. Maar, de klantenservice stuurde zonder twijfel een nieuwe op (gratis). Mijn Xbox 360 is enorm proper, heeft amper krasjes, en is verassend stil (gelukkig geen Red Ring of Death, hehe). De Skylanders waren in goeie conditie en werken goed. De level pack figuurtjes waren in oké staat, maar dat is natuurlijk begrijpelijk als je tweedehands koopt. Ik raad GooHoo zeker aan voor mensen die into Retro Gaming zijn. Ik zal hier zeker nog games en/of consoles op kopen. En nogmaals bedankt voor de geweldige klantenservice. <3

Alles werkt

De skylanders die ik besteld had werken goed

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Ik had een wii controller + spelletje gekocht, het zag er netjes uit en werkte super. Heel blij mee.

• Nazorg / Garantie

Snel ontvangen en goede kwaliteit

Helemaal geweldig

Helemaal top! Snel bezorgd en netjes ingepakt.

Geweldig!!!

Veel keus aan skylanders, heb hier mooi mee mijn collectie gegrooid en ben van plan vaker iets te kopen, alleen jammer dat er alleen op 2 dagen wordt verzonden

• Nazorg / Garantie

Geleverd wat ik besteld heb maar daar is alles mee gezegd!

Wij hebben een WII- motion gekocht. Deze hebben wij ook snel geleverd gekregen maar...., Dat de connector die (wat moeilijk) achter in de WII- remote moet wat scheef staat streep ik dan maar weg tegen het feit dat hij wel goed functioneerd. Maar dat ze bij deze winkel niet eens de moeite nemen om m schoor te maken en het product inclusief een of ander bruin goedje gewoon opsturen doet vermoeden dat ze er niet eens naar gekeken hebben. Erg smerig en valt dus VIES tegen ondanks het feit dat de prijs er naar is is enige hygiëne wel wenselijk. Oh, en met een iets strakkere verpakking scheurt het nog sneller,

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Oude ervaring nog steeds top

Even opnieuw moeten instellen en na super snelle levering kon ik, verdomd snel aan de slag met veel plezier, wel weer wat wennen maar dat komt goed, volledig vertrouwen in jullie service , SUPER tevreden

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Correcte en vlotte levering Disks werken perfect = nieuw!!!!

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en produkt is zoals omschreven

Zal er zeker nog eens bestellen

• Nazorg / Garantie

Heel tevreden en ga zeker weer een keer bestellen.

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en veel plezier mee

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Producten worden netjes en snel thuisbezorgd. Communicatie is helder. Bestel hier al mijn spellen. Zodat ik ook weet het goede games zijn. Daarbij fijn dat er een optie is om de spellen krasvrij te laten maken zodat er meer doel plezier is en de games als nieuw wordt ervaren.

Aanrader

Ik had mijn Wii nieuw leven ingeroepen, maar helaas deden mijn Nunchucks het niet meer. Ik heb ze hier snel kunnen bestellen en ze hebben snel geleverd, echt top. Ik had de “niet zo mooi meer, maar werken perfect” en die werken inderdaad goed.

• Nazorg / Garantie

Hoge kwaliteit (voor tweedehands) en snelle levertijden

Zelfs al staat er bij veel producten dat ze tweede hands zijn, zijn ze vaak in prima/ uitstekende conditie. De levertijden zijn ook heel kort. Ik heb zelf niet langer dan twee dagen hoeven wachten op producten.

Gelukzalig

Onze Nintendo wii had het begeven daardoor op zoek gegaan naar een oplossing en deze hier gevonden. een 2e hands met nog 2 spelletjes erbij. Spelplezier is terug begonnen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Erg tevreden over de geleverde skylanders

Goeie service

Goed werkende producten en goeie service

Goede service, goede prijs

Ondanks de kleine bestelling, een hele goede service, en scherpe prijs. Leuke mensen die met passie en gedrevenheid van hun hobby hun werk hebben gemaakt.