Ben super tevreden. Alleen had ik laatst een mysterie pakket besteld met 3 spellen, vond ze alle 3 helemaal niks en allemaal sport gerelateerd, daar mag wel wat afwisseling in

• Nazorg / Garantie

Wat ik besteld heb was in orde ,mijn zoontje is er blij mee . Levering was ook redelijk snel

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Zeer goede 2e hands voor spellen en accessoires!!

Zeer goede 2e handse spellen en accessoires geen beschadigingen 100% goed en netjes ik geef daarom ook een cijfer 10 voor deze winkel " webshop". Snelle levering!!! Absoluut een topper!!!

• Nazorg / Garantie

Op tijd en het juiste product

Product is wat ervan verwachtte, had ‘t snel in huis

Precies zoal beschreven

3x Wii Stuur controllers gekocht. Mooie prijs en snel verzonden. Alles prima.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Goed werkende Wii, blij mee!

• Nazorg / Garantie

Skylanders kwamen snel binnen en werkten goed top

• Nazorg / Garantie

Onze jongste zoon is er superblij mee.

Top verkoper

Heb al vaker wat besteld via GooHoo en tot op heden stellen ze niet teleur. Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, leuke acties en duidelijke communicatie. Ga zo door.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Product goed en snel ontvangen. Daarnaast zijn de spellen in goede staat.

Goed genoeg

Ik heb wat controller besteld werkt perfect maar wat plakkerige knoppen. Na het opendoen waren de knopjes aan de onderkant bruin van het vuil. Voor de rest nog oké.

• Nazorg / Garantie

De bestelde producten snel geleverd en werken prima

Goedkoop en kwaliteit

Ewa swa de wii remote is in goeie conditie. En ik had mariokartwii gehaald a neef en de cd leek net nieuw je weet wel broer.

Goed en snel

Werd snel bezorgd en werkt goed, alleen omdat het een 3rd party nunchuck was, zitten de knopjes wat los en ratelen een beetje.

Snelle verzending. Goede prijs

Alles zag er goed uit

Top levering

Top staat en top snelle levering, geniaal dat dit soort sites erzijn.

• Nazorg / Garantie

bestelling keurig bezorgd. Alles zat er erbijj en werkt

Na uitpakken heb ik alles geprobeerd en werkt prima. Ik had wat teruggestuurd en binnen korte tijd mijn geld terug, Klasse!!

Leuke fitness lessen.

Leuke fitness lessen. Je word er sportief van. Bij het begin krijg je een beetje spier pijn. Maar voor de rest leuk. Wel jammer dat je geen beenhouder er bij krijgt.

• Nazorg / Garantie

Makkelijk, snel goed en goedkoop

Al een aantal maanden deed onze wii het niet meer. Dochter had spellen gekocht maar kon deze dus niet spelen. Andere dochter (uit huis) wilde onze wii lenen, maarja.... Toen ging ik zoeken en kwam ik jullie tegen, de prijzen vielen zo mee dat ik er meteen 2 heb besteld. Ze kwamen snel binnen, keurig ingepakt en zagen er prima uit. Bedankt!

Leveren goede spullen!

Heb al een paar spullen besteld en ziet er allemaal super netjes uit

Heel slecht

Het spel was voor mijn zoon die bij zijn moeder in Spanje woonachtig is, dus het spel had ik opgestuurd naar hem en zag hem zo blij zijn toen hij het doosje in zijn hand vasthield. Een paar dagen later vertelde mijn vriendin dat er KRASSEN op het spel aanwezig waren en dat hij het NIET kon spelen omdat er een soort Code/naam werd gevraag, toen mijn vriendin dat wikde invullen lukte het nog steeds niet om erin te komen/te spelen(als je het mij vraagt dan is dit een copy en beveiligd en beschadigd door degene van wie het was. Daarom twijfeldw ik van de week om nog een spel te kopen en doe dit dus niet meer.

• Nazorg / Garantie

Fijn en gemakkelijk kunnen bestellen. Een all inclusive pakket plus de mogelijkheid zelfs nog achteraf te kunnen betalen. Was fijn om hier te kopen!

Super website

Super service en snelle levering Mooie spellen en doen het goed.

Snelle levering goede service

Bestelling snel geleverd en als er wat is helpen ze je snel en goed aan een oplossing.

• Nazorg / Garantie

Super service snelle levering al vaker wat gekocht en nooit problemen gehad

Kerkenbos 1301 6546 BG Veghel

024 - 8000707