Je krijgt wat je koopt, en meestal de volgende dag in huis

Tot nu toe een aantal keren besteld, altijd de volgende dag in huis en altijd tevreden. Niet alleen games, maar ook nieuwe kabels en controllers. Regelmatig leuke acties en kortingen, mijn go-to shop voor consoles, games en accessoires :-)

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering, levert zoals beloofd

• Nazorg / Garantie

Zoals omschreven en goede service

Producten zijn als omschreven en als er iets is bieden ze vriendelijke, snelle en goede service

• Nazorg / Garantie

Game die ik zocht snel ontvangen

Enige tijd op zoek geweest naar een bepaalde game die beschikbaar kwam. Snelle en nette bezorging.

games in top staat

games komen als nieuw toe, top service!!!

• Nazorg / Garantie

Goed aanbod. Goede levering en service.

Veel keuze. Goed aanbod. Prijzen zijn marktconform. Sommige games kunnen iets lager, andere hoger.

Prima prijzen

Vlotte levering.

Niets ontvangen

Helaas heb ik de mail voor het schrijven van een review een week eerder ontvangen dan mijn product. Deze heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen.

• Nazorg / Garantie

Beste Yannick, Bedankt voor het achterlaten van een review. Vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Je hebt deze bestelling op 15 december 2023 geplaatst. Waarom heb je niet eerder contact met ons gezocht? Wij helpen je graag nog verder. Je kan onze klantenservice bereiken via onze website, per mail via [email protected] en telefonisch via 024-8000707. Wij hopen snel van je te horen! Met vriendelijke groet, GooHoo Klantenservice

Gewoon goed, bestelde games zijn bijna nieuwstaat

Echt een prima webshop met ruime keuze, heb al meerdere items besteld.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

niet te onderscheiden van nieuw

Prima service, snelle levering Niks op aan te merken

Betrouwbaar en veelbelovend

Website is erg overzichtelijk en betrouwbaar. Producten zijn duidelijk beschreven en worden met zorgvuldigheid verpakt. Erg prettig!

• Nazorg / Garantie

Producten waren goed en snel geleverd

• Nazorg / Garantie

Ik had een Geheugenkaart besteld voor de Game Cube. Al dan een tijdje oud, maar het werkt perfect. ;) als nieuw. En dan ziet, staat het er met nieuwstatus bij.

Top bedrijf!

Snelle levertijd van het juiste produkt. Goede service/klantvriendelijkheid. Al met al een heel goede en betrouwbare site/bedrijf.

• Nazorg / Garantie

een van de betere sites voor de game cube

Nette site , redelijke prijzen , gekregen als gevraagd. iets later dan gedacht maar verders alles prima.

Geweldig bedrijf

Een bedrijf met een enorm goede service. In een woord GEWELDIG Wij hebben wat probleempjes gehad met een spel, maar de service die we daarna kregen was echt fantastisch. Echt een aanrader dit bedrijf

• Nazorg / Garantie

Een verotte schroef terugzetten, "schoonmaak met nog stof in fans"

Heel matig! Ik kreeg het pakket binnen en de verpakking was al matig. Er zat een krasje op, dat vermeld was. Maar ik heb dat krasje zelf in no-time weggetoverd. De plastics waren een beetje uitgedroogd. Als je zegt dat je refubished verkoopt gebruik dan ook een plastic "restore" goedje. Ergste was dat zij een schroef erin hadden teruggezet die totaal krom was! Als je een machine uit elkaar haalt en refurbished is dit een doodszonde. Binnenwerk muv fan was wel netjes schoongemaakt maar de puntjes op de i miste dus.

Geweldig!!

Het pakket keurig ontvangen! Was netjes verpakt en goede conditie!!! Gelijk weer mijn oude GBA spellen kunnen spelen op groot scherm! I Love It! Goohoo zo door (snap je)

Goede Service

Ik heb een GC game besteld en de levering van PostNL duurde iets langer. Kevin van de klantenservice heeft mij prima geholpen en in no time was mijn pakkerje er.

Zeer fijne webshop

Recent een tweedehands gamecube gekocht en ik was op zoek naar games, kabels en accessoires. Blij verrast dat ik via GooHoo dit allemaal nog kon vinden. Duidelijke informatie over de staat van de producten. De items worden grondig schoongemaakt waardoor het absoluut niet als tweedehands aanvoelt. Zeer tevreden!

Goeie game

Het spel werkt goed

alles in top conditie

nooit problemen gehad

• Nazorg / Garantie

Op tijd en goede kwaliteit

Mijn GameCube-game is in super goede staat, bijna als nieuw! Ik heb hem heel snel gekregen en voor een goede prijs. Ik ben heel tevreden :-)

Top order

Disk in goede staat, snel geleverd.

• Nazorg / Garantie

De perfecte vervanging van mijn retrospullen

Ik was op zoek naar Donkey Konga Bongos en ik vond ze hier. Ze doen het nog perfect en dat mega snel geleverd! Bedankt!

Gasthuisstraat 8

5461 BB Veghel