Zo goed als nieuw

Als ik niet wist dat het tweedehands was, had ik het waarschijnlijk niet eens gemerkt.

Geweldige producten en klantenservice

Ik heb hier inmiddels meerdere malen besteld, en ik ben hier nooit teleurgesteld over geweest. De producten komen netjes en op tijd aan en matchen de omschrijving. Van de vele malen die ik hier besteld heb, is het nog maar 1 keer misgegaan, maar hierbij heeft de klantenservice goed geholpen en is alles alsnog goed gekomen.

Het werkt.

Disc reparatie laten doen bij GooHoo. resultaat was goed.

Snelke levering

• Nazorg / Garantie

Zeer tevreden. Alles zag eruit hoe het beschreven was en alles is optijd bezorgd

• Nazorg / Garantie

Super service heb een Game Cube gekocht met accessoires. Op zondag besteld op dinsdag in huis, alles werk top 2de hans spel disc lijkt als nieuw . Bestel hier zeker binnenkort enkele nieuwe games voor Game Cube ..

Beste service ever ;)

Memorycard bij mijn bestelling vergeten, werd direct na het belletje toegevoegd aan het pakket dat al klaar stond voor verzending! Top geregeld, super behulpzaam en vriendelijk! 100% een aanrader!

• Nazorg / Garantie

Hallo Ton, Bedankt voor je review! Wij wensen je nog veel plezier met je bestelling. Groeten, GooHoo

Ondanks tweedehands functioneert de Game Cube, als nieuw. Dank aan het vertrouwen.

• Nazorg / Garantie

Beste Guy, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was. Wij wensen je nog veel plezier met de GameCube. Met vriendelijke groet, GooHoo

Mooi aanbod tegen goede prijzen

Producten zien er goed uit en zeker betaalbaar.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Beste Milan, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent. Nog veel plezier met je bestelling! Groet, GooHoo

Goede kwaliteit en service.

Ook bij de klantenservice word je goed en vriendelijk geholpen.

• Nazorg / Garantie

Beste, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service. Dat horen we graag! :) Veel plezier gewenst nog met je bestelling en we zien je graag terug in onze webshop. Groetjes, GooHoo

stukken afgebroken en aliexpress troep

Laatst een zilveren gamecube besteld met express minder gebruikersschade, is er een hele hoek afgebroken. Ook omdat ik een hdmi tv heb een extra switch erbij genomen voor 18 euro blijkt hij niet eens te werken, krijg een groene waas over m'n scherm. 18 euro voor een Chinees troepding? Wat een ripoff.. Snap dat je geld wilt verdienen met je zaak maar op deze manier kan echt niet.. een hdmi switch van 2 euro op aliexpress. Ben je een verzamelaar en wil je goed werkende nette producten kan ik je deze website niet aanbevelen..

• Nazorg / Garantie

Beste Job, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Er lijkt inderdaad iets mis te zijn met de adapter als wij zo je verhaal lezen. Onze excuses hiervoor. Dit kunnen wij voor je oplossen maar het is uiteraard ook mogelijk om nog gebruik te maken van je zichttermijn. Onze klantenservice zal contact met je opnemen per mail om te zien hoe wij dit probleem spoedig voor je op kunnen lossen. Wij zien je reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, GooHoo

Snel..netjes verpakt..word goed geïnformeerd over de bestelling

Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Producten netjes verpakt en de levering was erg snel ondanks de feestdagen.

Goed product snel geleverd

• Nazorg / Garantie

De levering was snel en het was in goede conditie

Ik heb een gamecube gekocht met een av adoptor gekocht en het was in goede condie .Mijn gamecube was een dagke vertraagt maar het was nogsteeds snel gelevert.

goede producten

Ik heb een paarse Gamecube controller besteld die perfect werkt met amper krasjes ik ben er zeer blij mee.

Goeie winkel

Alles voor mekaar, kon wel misschien wat sneller verstuurd worden, maar ach.

• Nazorg / Garantie

Altijd een goede service, ga zo door.

Wij zijn zeer tevreden. Ook als je belt om advies. Altijd vriendelijk.

Top service!

Goede kwaliteit, snelle verzending.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Hele fijne controllers zonder problemen ontvangen.

Eerste keer gamecube controllers besteld online en ben erg blij dat ik het bij GamecubeGames.nl gehaald heb. Top controllers met een goeie levering. Als accessoire een gamecube verlengkabel erbij gehaald die ik nergens anders eerder heb gezien.

Irritant

• Snelheid / Levertijd N.v.t.
  • Nazorg / Garantie N.v.t.

Beste, Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met onze webshop als irritant te beschrijven is. Onze excuses hiervoor! Wij zien dat er een probleem was met je bestelling en dat deze is geretourneerd en vervangen. Verder hebben wij helaas geen bericht van je mogen ontvangen. Zou je ons kunnen vertellen hoe wij onze service voor jou zouden kunnen verbeteren? Wij horen het graag van je! Met vriendelijke groet, GooHoo

Snel en Goede kwaliteit

Levering duurt enkele dagen, maar hier wordt van te voren duidelijk over gecommuniceerd

Top service . Er wordt gedaan wat er wordt beloofd

Door het advies het is de complete gamecube geleverd gekregen. Alles in goede staat zoals beloofd

• Nazorg / Garantie

Zowel aan -als verkoop ging vlot met goede cmmunicatie

Goede snelle levering

Goedkope memory card snel in huis

Goed geprijsde 2e hands producten

Ik heb hele mooie spullen gekocht bij deze webshop. De controller zag er goed uit, was niet vies, de knoppen zagen er niet versleten uit, en ze werken gewoon goed. De scart kabel zag er ook gewon goed uit, en heb ik niks op aan te merken. De memory card heb ik ook niks op aan te merken. De Game Boy Player zag er wel gebruikt uit, maar voor de lage prijs hoor je me verder niet klagen:)