Zowel aan -als verkoop ging vlot met goede cmmunicatie

Goede snelle levering

Goedkope memory card snel in huis

Goed geprijsde 2e hands producten

Ik heb hele mooie spullen gekocht bij deze webshop. De controller zag er goed uit, was niet vies, de knoppen zagen er niet versleten uit, en ze werken gewoon goed. De scart kabel zag er ook gewon goed uit, en heb ik niks op aan te merken. De memory card heb ik ook niks op aan te merken. De Game Boy Player zag er wel gebruikt uit, maar voor de lage prijs hoor je me verder niet klagen:)

Snel in huis

Ze werken goed!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Super service en mooie prijs

Twee spellen gekocht welke binnen enkele werkdagen binnen waren. Beide spellen doen het!

• Nazorg / Garantie

Goede spullen en snelle levering

Top levering!

Snel, niet duur, genoeg!

Snelle levering. Duidelijke site, Genoeg te kiezen.

Gemakkelijk

Alles wees vanzelf en het product is in goede staat aangeleverd.

Keurige levering

Snel en goed verpakt geleverd.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Bestelling was erg snel geleverd en product zoals omschreven.

Jammer

De controller doet het niet en de spellen zijn ok

• Nazorg / Garantie N.v.t.

goeie service producten zijn in perfecte staat zeer tervreden heel blij mee

Oke maar ook niet oke

De winkel is niet geschikt voor verzamelaars gezien ze blijkbaar geen onderscheid maken tussen originele games en games die platinum/greatest hits zijn.. dat is wat mij achteraf is verteld en nergens vermeld stond. Als jij je product wilt retourneren wegens bovenstaande mag je de retourkosten betalen en zit je uiteindelijk dus met verlies. Ik vind het ook jammer hoe er met deze opmerkingen om wordt gegaan en ik me als consument toch ergens belazerd voel. Het is mijn eerste en laatste keer bij deze winkel.

Medium enthousiast hierover

Controller zijn top, maar fifa06 werkt niet. Zou ook niet heel veel verwachten voor 50cent, maar toch jammer!

• Nazorg / Garantie

Zeer goede service voor goede producten

Ik was zeer tevreden over de service. Het enige wat een beetje jammer was is dat er nogal veel krassen waren op het product. Ik had dit echter verwacht.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Mijn ervaring met Goohoo is perfect gegaan

alles wat ik besteld heb hadden geen beschadiging dan alleen een half ingedeukt reset knop op de Gamecube die werkt dus niks mis mee en nog geen nazorg nodig gehad en dat is super chill

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Na flink wat rondkijken toch maar besloten hier te kopen. alles verliep prima en zoals afgesproken. De Kid's ( en ikzelf ☺ ) vermaken ons prima . Bedankt voor de fijne samenwerking.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Mario/cube/wii/gba/3ds/gb en alles, help mij erg met het compleet maken van mijn zelda collectie.

Goede prijs goede kwaliteit

Ik heb een vintage GameCube memory card en een third party GameCube controller gekocht. De items waren goed verpakt, werden snel geleverd en werken allebei uitstekend.

super

Snelle levering en alles in de juiste staat! niets aan op te merken!

Snel en kwalitatief geweldig

Ultra snelle levering, en het product was goed ingepakt en in geweldige staat

• Nazorg / Garantie

goede producten voor een goede prijs + uitstekende service

Ik had third-party Gamecube/Wii controllers gekocht, echter waren deze niet naar mijn smaak/verwachting. Ik kon ze na overleg met de klantenservice direct retourneren. Daarnaast kon ik kiezen hoe het geld terug te krijgen, ik koos voor een cadeaubon. Direct de cadeaubon weer gebruikt voor andere controllers, hiermee ben ik super tevreden.

• Nazorg / Garantie

Super snelle levering. Spel werkt perfect

Optijd, leuk en nostalgisch

Dit website raad ik aan als je een betrouwbare webwinkel wilt gebruiken dat ook nog voor een eerlijke prijs games en gamecubes verkoopt

Goed en duidelijk!

De website is duidelijk, ik werd goed op de hoogte gehouden over de verzending, en mijn product is goed verpakt en goed ontvangen. Ik heb later meerdere artikelen bij GooHoo besteld en ook aangeraden aan vrienden, zij hebben ook net zoals de latere bestellingen alles in goede staat ontvangen.

Gasthuisstraat 8

5461 BB Veghel