Gewoon goede kwaliteit

Mijn bestelde 3DS-spellen kwamen snel en in goede orde, met bijbehorend originele doosjes, aan. Erg blij mee!

Helemaal top

Binnen 1 dag geleverd, spellen waren in orde en verder niks op aan te merken.

Bagger

Heb niks binnen gehad!

• Nazorg / Garantie

goede kwaliteit en snel geleverd

het was niet te duur binnen een week geleverd en ook nog goede kwaliteit.

Kwam binnen

Goede communicatie

• Nazorg / Garantie

ik zal het aan iedereen aan raden

ik ben heel te vrede met mijn bestelli,g

Klant is inderdaad koning

Bestel al regelmatig bij GooHoo en heb altijd een hele goede ervaring gehad. Ook technische vragen werden binnen een aantal uur beantwoord Zeker een aanrader!

Goed product, snelle levering

Levering was top en alles werkt naar behoren. Top voor tweedehands spul.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Alles vlot en prima verlopen

Bestelling verliep vlot, pakket ook zeer snel ontvangen ( tijdens de drukte van de feestdagen). Goed op de hoogte gehouden van verzending, traceerbaarheid e.d. Nintendo 3DS ( tweedehands) + enkele accessoires in prima werkende staat.

snelle service

oplader gekocht voor een DS Xl. supersnelle service.

• Nazorg / Garantie

Dit is echt een top product en mega snel geleverd.

Vlot en efficiënt

Ik bestelde een 3Ds game die binnen een aantal dagen bij mij op de mat lag. Precies wat ik ervan verwachtte.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Heel tevreden , vlotte communicatie, vlotte afhandeling, vlotte verzending, top service een echte aanrader! Bij defect word direct naar oplossingen gekeken en opgelost dank u ! 10 ++++ zeker bestellen hier!

Heel slecht

Ik heb een pen besteld om op me switch te kunnen tekenen, daar stond dat het mogelijk is. Nou ik kon net zo goed een normale pen gebruiken zou ook nog beter werken waarschijnlijk

• Nazorg / Garantie

Beste Erika, Bedankt voor het achterlaten van een review. Je hebt de bestelling geplaatst op en laat een revieuw achter op GooNintendo3DS.nl. De stylus die je hebt besteld is dus gemaakt voor de Nintendo (3)DS. Het type touchscreen van de (3)DS handhelds en de Switch console zijn verschillend. Hierdoor zijn de stylussen van de (3)DS handhelds dus niet optimaal om te gebruiken op de Switch console. Mocht je de Stylus nog willen retourneren, dan kan dit nog altijd. Wij hebben je de eerste stap van het retourproces al gestuurd via de mail! Wij horen graag of je van het zichttermijn gebruik wilt maken. Met vriendelijke groet, GooHoo Klantenservice

3DS XL ontvangen in nette staat! Super blij mee!

Perfect!

Zeer snel ontvangen, binnen één dag, en helemaal netjes!

• Nazorg / Garantie

Goede communicatie. Spullen keurig verpakt. Vlot verzonden. Spelletjes doen het prima. Heel erg tevreden.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Fijne contact via mail tien ik dacht dat mijn pakketje niet geleverd was. Maar lag 3 huizen verder bij de buren. Ze zijn echt behulpzaam en zoeken het ook uit.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Ben zeer tevreden en geniet van dit spel Super snel geleverd, ga zeker nog een keer op deze site iets bestellen. De prijs was ook zeer aangenaam

Naar verwachting

Snel in goede staat in de brievenbus geleverd.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Was goed verpakt en Kam als aan gegeven aan

• Nazorg / Garantie

HOO HOO HOO ! merry Christmas ! Wat een Shop!

Bij GOOHOO heb ik één van mijn beste Gameshop ervaringen ooit meegemaakt !! Doe zo voort GOO !!!

geweldig

snelle levering, goede producten

Algeheel prima, 5 sterren conditie viel tegen

New Nintendo 2DS XL gekocht welke volgens GooNintendo3DS 5 uit de 5 sterren had (ofwel, bijna zo goed als nieuw). Het apparaat dat ik binnenkreeg werkt prima en beide schermen zijn goed maar ik zou deze zeker geen 5 sterren geven. De behuizing aan de onderzijde heeft een flink aantal krasjes en hoewel dit oppervlakkig is verwacht ik meer van een 5 sterren product. Tevens zat er sticker residu aan de onderzijde. Ik zou het zelf 4 sterren hebben gegeven.

Goed aanbod, snelle levering

Spelletjes voor de kids besteld. Keuze was zeer ruim in 3DS games, snel in huis. Kids blij, ik blij. Blijf altijd terug komen bij deze webshop