Makkelijk en snel

Makkelijk besteld en snel bezorgd. Losse cartridge zat in het hoesje van de andere er bij voor extra bescherming.

Goede ervaring

De bestelling is in goede orde aangekomen. Er had m.i. bij mogen staan dat het om een beschadigde 3DS XL ging. Dat is het enige.

• Nazorg / Garantie

Mijn ervaring was goed en niks was verkeerd gegaan

Ik werd op de hoogte gehouden van de bestelling en het leveren ging snel

Snel geleverd.

Veel keuze!

Ik vond het fijn dat er nog een redelijk ruim aanbod was voor kleine prijzen, zo heb ik mijn kinderen toch blij kunnen maken met meerdere spellen.

• Nazorg / Garantie

Uitstekend en goede kwaliteit!

Gewoon super!

• Nazorg / Garantie

Erg tevreden en product zoals verwacht

Het 3 ds spel werkt goed en heb er veel plezier van

Alles goed gekregen

• Nazorg / Garantie

Het duurde langer dan de gemelde levertijd voor het pakketje kwam, waardoor ik contact heb opgenomen via WhatsApp. Ik werd erg netjes en snel te woord gestaan, en hebben me erg geholpen. Ook toen het pakketje door achterstand (door postnl) aankwam hebben we het samen netjes afgehandeld. Echt geweldige service met hele lieve werknemers, die alle tijd voor je nemen. Ben erg tevreden over deze site. Was eerst bang dat ik mijn pakketje niet zou krijgen, maar het is allemaal goedgekomen en ben echt netjes te woord gestaan totdat het pakketje binnen kwam super contact gehad met de medewerkers.

• Nazorg / Garantie

de nintendo 2dsxl die ik kocht arriveerde snel en kocht ik tegen een prijs die je nergens anders vindt, zelfs niet voor tweedehands. Het toestel werkt als nieuw en het hele aankoop en verzendingsproces was heel transparant. Ik kocht een toestel waarvan stond aangegeven dat er wat schade was aan de behuizing. Deze schade viel goed mee, ik had erger verwacht, maar wat er niet vermeld stond was dat elk van de schermen ook een kras had. Dit is voor mij geen probleem, maar had vermeld moeten worden.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Goede kwaliteit en goedkope prijzen

Bij de aankoop van een spel was het een keer mis gegaan door de verkeerde versie van het spel toegestuurd te krijgen. Maar desalniettemin was het goed

Mooi en goed product

Niet al te duur, snelle levertijd, goede staat

• Nazorg / Garantie

Games keurig op tijd en netjes

De goed werkende fames zijn keurig op tijd bezorgt en helemaal netjes volgens advertentie geleverd.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Het duurde wel behoorlijk lang voordat ik de bestelling ontving, maar ik denk dat dat aan het postbedrijf/de kerstdrukte daar lag en niet aan GooNintendo (die hadden het namelijk keurig volgende werkdag verzonden). Toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik in eerste instantie niet meteen reactie via de mail, maar toen ik belde was de jongen wel heel vriendelijk en hij dacht goed mee. Het product zelf was verder goed en goed verpakt.

Geweldig.

Precies ontvangen zoals het in de omschrijving staat beschreven. Beter dan ik had verwacht veel dank.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering, spel in goede staat

Ik ben heel tevreden. Het pakketje kwam netjes en snel aan! Ik zou zo weer een nieuw spel bestellen.

volgende keer 2x nadenken

op de nintendo op zich is niets aan te merken, maar de batterij is gauw leeg en dan moet je hem eerst weer opladen en dat is vervelend

volgende keer 2x nadenken

De beste van Nederland

Simpelweg de beste van Nederland. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ook de service is prime. Toen ik ze belde met een vraag werd ik direct geholpen en ontving ik een goed antwoord. Ze hebben een mooi en divers aanbod, en de levering gebeurt snel.

• Nazorg / Garantie

Je krijgt meteen een email, dezelfde dag of de dag erna verzenden ze het meteen! Echt heel erg snel geleverd! Plus het ds spel werkt goed en ik was echt specifiek aan het zoeken naar dit spel. Ik ben heel erg blij!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle en goede kwaliteit levering

Goede, snelle bestelling en levering van een goed werkend product

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Super spelletjes, super prijsje!

Ik heb hier 2 spellen besteld, volgende dag kwamen ze al per post binnen. Ik ben heel tevreden!

• Nazorg / Garantie

Pakketje was ook nog eens snel geleverd!

• Nazorg / Garantie

Goed apparaat voor weinig geld