Game besteld voor ps2 en super netjes ontvangen. Aanrader

• Nazorg / Garantie

Snelle levering en alles werkt

Nog geen problemen gehad met de spullen die ik kocht en alles in netjes en snel geleverd.

• Nazorg / Garantie

Hét adres voor oudere spelsystemen

Voor veel dingen waar ik bij reguliere winkels niet meer terecht kan, zeker oude gamingconsoles, is GooHoo een uitkomst. Ik ben blij dat zulke bedrijven nog bestaan.

Super service .5*****

Levering op tijd,spullen altijd netjes geleverd

Snel en beste qualiteit

Alles top

Helemaal goed!

2 spelletjes besteld voor PlayStation 2, conform afspraak geleverd, netjes en werkend.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Producten altijd in top staat ontvangen. Met de boekjes en posters er ook meestal altijd bij in. En de spellen doen het altijd goed. Leuk om zo nog nostalgie te ervaren. En ook nog PS2 games die ik nog nooit heb gespeeld te kunnen ervaren.

Opnieuw super!

Mooie games, super prijs!

In 1 woord “slecht”

Bestelling niet ontvangen, status geeft aan dat ik het wel heb ontvangen

• Nazorg / Garantie

Snel en netjes ontvangen.

Makelijke webside met voldoen retro games voor onze PS2. Games vlot ontvangen. Kleine min was dat combat een duitse versie is en niet Nederlandse of Engelse taal. Maar het is ook wel weer fun in het duits.

Heel gelukkig

Ik ben erg blij met de spellen. Geweldige kwaliteit, snelle levering en begroetingsservice. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar PS2-games.

• Nazorg / Garantie

D'r game was snel geleverd Zit netjes in het originele hoesje

Goed en snel geleverd

Bestelt en twee dagen later ontvangen

• Nazorg / Garantie

De spelletjes werken perfect en ook nog een snelle levering

• Nazorg / Garantie

Snel,netjes en alles werkt!

Bestellen ging makkelijk, netjes verpakt en snel verstuurd. Perfect om mijn collectie aan te vullen!

Mijn ervaring was supper

Ik heb en ps2 controler besteld met game Hlze waren snel binnen en kon gelijk met mijn ps2 aan de gang supper goede ervaring

Uitstekende werking

Ik heb de ps2 gekocht voor mijn vriend zijn verjaardag. Hij is hier heel gelukkig mee. De ps2 werkt als nieuw. Bedankt ps2gameshop.nl. De enigste opmerking die ik heb is dat de ps2 eerst niet met de hdmi werkte op onze tv omdat de instelling op de ps2 hiervan niet ingesteld was. We hebben dit dan maar opgezocht en gelukkig gevonden op internet. Misschien is het wel handig voor een soort handleiding bij te bezorgen hoe dit moet.

• Nazorg / Garantie

Beste titels, snelle levering!

De beste titels, voldoende voorraad en snelle levering! Mijn vrouw had al mijn games weggegooid, maar dankzij PS2-shop de topgames weer snel in huis en voor een mooie prijs!

• Nazorg / Garantie

Iedere zending perfect geleverd, bedankt hiervoor.

Het is en was niet de laatste zending en artikel die wij geplaats hebben Van de eerste tot op heden alles op tijd en keurig ontvangen . Perfecte service. !!!

Raad ik zeer aan

Bestelling snel en netjes binnen. Miste alleen 1 ding. Meteen contact opgenomen toen ik het ontdekte. Het werd snel en netjes afgehandeld. Alles werkt perfect. Zal hier zeker meer kopen

• Nazorg / Garantie

ik ben heel tevreden van deze shop

snel geleverd. en ordelijk in gepakt. en werkt perfect

Uitstekende spelkwaliteit

Goede spelkwaliteit

zeer tevreden

Heel goed koop en goede kwaliteit. Ook nog eens snel geleverd

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Goede website snelle levering!

• Nazorg / Garantie

Goede service, snelle levering!

Ik bestel hier altijd, of het moet op een tweedehands website goedkoper zijn dan koop ik het hier niet. Bij een niet werkende disc kan je deze opsturen en controleren hun hem en krijg je er een andere voor terug, althans dat is mijn ervaring. Ik ben laatst ik het bezit gekomen van een guitar hero gitaar bedraad voor de PlayStation 2, was wel aan de dure kant maar leek net als nieuw! Ja ik kan iedereen aanbevelen via dit bedrijf te bestellen, goede klantenservice die je snel en met oplossend vermogen klanten willen helpen.