Goede service, snelle levering!

Ik bestel hier altijd, of het moet op een tweedehands website goedkoper zijn dan koop ik het hier niet. Bij een niet werkende disc kan je deze opsturen en controleren hun hem en krijg je er een andere voor terug, althans dat is mijn ervaring. Ik ben laatst ik het bezit gekomen van een guitar hero gitaar bedraad voor de PlayStation 2, was wel aan de dure kant maar leek net als nieuw! Ja ik kan iedereen aanbevelen via dit bedrijf te bestellen, goede klantenservice die je snel en met oplossend vermogen klanten willen helpen.

Snelle levering uitstekend product

De duidelijke website heeft een zeer goede zoekmachine en je vind dus snel je product. Bestellen gaat snel en betaling gaat ook perfect. Je word goed op de hoogte gehouden van de bestelling en de levering was supersnel. Het product was precies zoals omschreven en werkte naar behoren. Chapeau.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering, producten werken prima!

Snelle levering, producten werken prima! Ps2 controllers voelen en zien er als nieuw uit.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering en oprecht!

Geweldig spel

Fantastische

leveren kwaliteit en staan steeds paraat om je de helpen waar nodig is

Top webshop!

Vorig maand in oktober had ik mijn PS2 controller besteld, en die werkt precies hetzelfde als de mijn oude controller van bijna 20 jaar terug. Mijn nieuwe controller is de originele PS2 controller. Top service en top bezorging. Ga zo door!

Veel goede games

Ruime keuze uit goede games, voor vaak vriendelijke prijzen. Mooi vormgegeven website. Snel geleverd.

Top!!!

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Nazorg / Garantie

Snelle bezorging en alles zag er perfect uit.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Uitstekende prijs en snelle levering

Prijs zelfs met verzendingskosten nog binnen verwachtingen en zeer snelle levering.

Supergoed.

Snelle levering, alles goed nieuw of gebruikt. Een 10 voor alles.

Snelle en goede service

Producten ontvangen zoals beschreven. Binnen 2 werkdagen thuisbezorgd!

Zeer goed!

Alles zoals omscheven.

Perfect.

Gta vice City en Gta III is 1 van mijn favoriete games van allertijden ik ben zeker om hier nog eens te bestellen

Norberto

Amazing quality and great service!

Snel en heel correct!

Producten zoals beschreven. Snelle service en goede kwaliteit.

Goede kwaliteit

Snelle levering en alles werkt perfect

super snelle levering

Ik was verbaast hoe snel alles geleverd werd maar ook toen ik een vraag stelde en jullie mij op weg hielp alles op te lossen Dank daarvoor

Superfijne webwinkel

Vorig jaar een n ps2 met toebehoren aangeschaft naar alle tevredenheid. En nu nog wat spellen en nieuwe controllers. Alles wederom prima geregeld.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Ben zo verrassend goed geholpen. We hebben een PS2 naast onze PS4 waar we 1 bepaalt spel op spelen. Vorig jaar was deze al defect gegaan en heb een 2e hands via de gameshop aangeschaft, maar deze ging helaas na iets meer dan een jaar weer defect. Krijg uit coulance een ander toegestuurd zonder extra kosten. Super toch!

• Nazorg / Garantie

Zoals al eerder weer snel en netjes geleverd en in goede staat! Ga zo door!

Snel en goed geleverd

Mijn eerste ervaring met de PS2 games shop. Disc was in zeer goede staat, alleen de orderbevestiging liet lang op zich wachten. Mag de pret niet drukken!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Ps2 gekocht en alles is perfect verlopen!

Ik heb hier mijn ps2 gekocht. Dit voor een correcte prijs en de ps2 werkte zoals het hoort hier bestel ik zeker nog op terug!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Heel goed en een beetje eng!

Ik heb eeb zilveren ps2 met controller, memorycard, buzz set en een lading games besteld Ik las al dat de ps2 er heel goed uit moest zien...nou kk zal jullie zeggen,er zit 1 klein krasje op en als die er niet had gezeten zou je denken dat ie zo nieuw uit de doos komt, ik ben 41 jaar maar ook nu voelde ik me weer even een kind!!!! De games zijn ook allemaal netjes....tja alles is gewoon netjes. Het enigste dat even eng was, mn doos was behoorlijk toegetakeld en helemaal opengescheurt aan de zijkant, dat lig natuurlijk niet aan de verkoper, maar aan de pakketdienst, maar alles was gelukkig netjes en onbeschadigd!!! Ik heb iniedergeval een priema ervaring en ga hier 100% zeker nog meer kopen!!!

Kerkenbos 1301 6546 BG Nijmegen

024 - 8000707