Snel en goed geleverd

Mijn eerste ervaring met de PS2 games shop. Disc was in zeer goede staat, alleen de orderbevestiging liet lang op zich wachten. Mag de pret niet drukken!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Ps2 gekocht en alles is perfect verlopen!

Ik heb hier mijn ps2 gekocht. Dit voor een correcte prijs en de ps2 werkte zoals het hoort hier bestel ik zeker nog op terug!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Heel goed en een beetje eng!

Ik heb eeb zilveren ps2 met controller, memorycard, buzz set en een lading games besteld Ik las al dat de ps2 er heel goed uit moest zien...nou kk zal jullie zeggen,er zit 1 klein krasje op en als die er niet had gezeten zou je denken dat ie zo nieuw uit de doos komt, ik ben 41 jaar maar ook nu voelde ik me weer even een kind!!!! De games zijn ook allemaal netjes....tja alles is gewoon netjes. Het enigste dat even eng was, mn doos was behoorlijk toegetakeld en helemaal opengescheurt aan de zijkant, dat lig natuurlijk niet aan de verkoper, maar aan de pakketdienst, maar alles was gelukkig netjes en onbeschadigd!!! Ik heb iniedergeval een priema ervaring en ga hier 100% zeker nog meer kopen!!!

• Nazorg / Garantie

Ps2 game besteld en lekker als beloofd optijd bezorgd.

Gewoon goede service en goeie prijzen.

• Nazorg / Garantie

Prima service voor een scherpe prijs

Ruime keuze aan mooie items met verrassend lange garantie tegen een kleine meerprijs. Alleen jammer dat ze mijn gratis Gran Turismo 3 niet meegeleverd hebben! :'(

Niet helemaal als beloofd

PS2 guitar hero controller besteld. Zou gecontroleerd zijn en goed werken, bleek niet zo te zijn. Zelf opengemaakt, bleek dat die gitaar van binnen flink vervuild was waardoor een knop bleef hangen. Was makkelijk op te lossen gelukkig.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Best wel een hele goede service!

Beste service voor 2dehand games. Is iets niet goed, zonder gezeur mogelijkheid tot retourneren. Zonder bijkomende kosten. Ook fijn als ze een actie hebben bi boven de 30 euro 1 spel gratis. Top levering in goed verpakt materiaal.

Uitstekend.

Ps2 game gekocht, spel netjes in doosje geleverd en gezorgd voor pure nostalgie.

Top kwaliteit geleverd

Alles in originele doosjes gebracht en zo goed als nieuw. Leuk als je je PS2 weer na zoveel jaar wilt opstarten om herinneringen op te halen!

Snel en makkelijk

Eindeloos zoeken naar me jeugd game, hier hebben ze m gewoon en ook nog goedkoop. Enorm tevreden. :)

• Nazorg / Garantie

Het was snel geleverd en het spel werkt perfect. Heel goede service

• Nazorg / Garantie

Goeie service en goede kwaliteit

Ik heb vaak spellen besteld op deze site en tot nu toe ben ik nog geen één keer teleurgesteld!

Goeie webshop voor de ps2

Heel goede webshop. PS2 controller gebruikt als nieuw. Verrassing ps2 game was ook leuk Ik zou iedereen de webshop aanbevelen voor de ps2.

Geel goed

Snele levering werkt zeer goed

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Ratchet and Clank games besteld en een draadloze controller, discs waren krasvrij en de controller werkt tip top in orde. Goede service en tot nu toe niks op aan te merken. Ga zo door toppers.

Super rapidement

Merci beaucoup, tout est OK !

Goede kwaliteit apparatuur

Ik heb hier een PS2 en wat accessoires hiervoor gekocht. Iedere keer waren ze net ingepakt, schoon en goed onderhouden. Dit is letterlijk de beste ervaring wat ik heb met het kopen van tweedehands apparatuur. Ik beveel deze webwinkel zeker aan.

Heel goed!

Erg blij mee en volgende dag al in huis

geweldig

Ik bestel vaak hier en het is altijd super fijn. prijzen zijn goed en service geweldig

• Nazorg / Garantie

Heel snelle levering en correcte prijzen !

Heel tevreden. Snelle levering en correcte prijzen !

Snel / goede / meewerkende service

Ik had in dit geval een spel gekocht hier maar ik had vorig jaar 2x een ps3 gekocht met BO2. Had ze gebeld om te vragen of ze het direct konden opsturen en hadden ze gedaan terwijl het eigenlijk pas 2dagen later zou komen. Sindsdien vaste klant hier en zeer tevreden. En goed bereikbaar ook nog

• Nazorg / Garantie

Precies waar ik naar op zoek was!

Snel geleverd, bestelde spullen waren in goede staat en werkte naar behoren.

#suuuuupers goed

goede ervaring ben ee zeer te vrede over

Kerkenbos 1301

6546 BG Nijmegen