Leuke spelletjes en snelle levering

Mijn zoontje zoekt regelmatig een 2de hands spelletje uit voor op zijn playstation 3. Veel keuze en niet duur.

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en bestelling aangepast van ps4 naar ps3. Alleen nog geen geld terug gestort

Correct

Top en snel geleverd. Toestel topkwaliteit. En de kinderen zijn gelukkig.

Alles OK

Controller werk goed. Goede prijs voor een origineel PS3 Sony dualschock 3 controller.

Niet best

Ik heb een disc ontvangen waarvan de game het niet eens doet, telkens bij de intro liep het al vast. Het lag niet aan mijn PlayStation want andere spellen werken gewoon. Toen ik dit heb aangekaart bij het bedrijf hebben ze geen 1 keer gereageerd, terwijl ik 4 mails heb gestuurd. Vervolgens krijg ik wel een mail of ik een review wil schrijven… nou bij deze!

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en super kwaliteit!

Alles werkt perfect, PS3 ziet er goed uit en geen van de spellen had ook maar een kras op de disc. Perfect!

• Nazorg / Garantie

Snelle levering, netjes ingepakt, wel aan de prijs

Hallo, Ik heb een gitaarcontroller voor het spel Guitar hero III van de ps3 gekocht. Snelle levering en het produkt was goed ingepakt. Doordat de gitaar tweedehands is, haperde de knop voor noten aanslaan een beetje, maar met wat meer spelen gaat die nu soepeler. Enige nadeel was de prijs (E125,00), maar nu kan ik wel weer spelen. Met vriendelijke groet, Stephan

alles naar wens

snelle verzending en redelijke prijs

Snel en makkelijk

Bestellen is eenvoudig. Artikelen worden geleverd precies zoals beschreven op de site.

Helemaal tevreden

Het tweedehands spel was mooi geprijsd en in nieuwstaat. Ook kregen we het spel supersnel, namelijk de volgende dag aangeleverd.

• Snelheid / Levertijd N.v.t.
  • Nazorg / Garantie N.v.t.

Super snelle levering Verrassend zeer goede kwaliteit voor tweedehands discs ​

Zeer vlugge correcte levering

Bestelde games snel ontvangen

Ik heb de bestelde games snel ontvangen. Zoals verwacht zaten niet overal game-covers bij. Voor mij is dat bijzaak dus ik ben tevreden met de levering. Het was bezorgd door de brievenbus. Mooi om voor een goede prijs nog leuke oudere games te kunnen kopen voor mijn PS3.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Fijne webwinkel en soepele levering!

Goed dat dit bestaat, als of je nieuw aan het shoppen ben.

• Nazorg / Garantie

5 spellen besteld en alle 5 in uitmundende staat! Kan niet beter, bedankt!

Prima, tevreden A+

Tevreden, verzending, communicatie en product...weer fijn ps3 the bomb thx.

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd voor een nette prijs

Ruime keuze voor een goede prijs, snel en netjes geleverd

• Nazorg / Garantie

Cd is in perfecte staat en was snel geleverd.

heel tevreden

heel tevreden over de consolle is als nieuw

• Nazorg / Garantie

Een aanrader. Snel bezorgd en ik ben zeer blij met het spel

• Nazorg / Garantie

Bestelling niet compleet en wordt niet hersteld

Ik had 3 games besteld. Die waren allemaal in orde, er zou alleen gratis een FIFA game bij worden geleverd. Dit is niet gebeurt en daarop contact gezocht en kreeg ik het antwoord dat ik die kreeg bij een nieuwe bestelling… aangegeven dat ik dat nogal een slechte service vond en niet van plan was nog wat bij ze te bestellen. Antwoord daarop was dat het echt niet anders kon. Dus prima producten zeer slechte service

Goeie ervaring

Snel, makkelijk, goedkoop

• Nazorg / Garantie

Top service en goede kwaliteit product

Alles was goed verlopen en geleverd product van originele kwaliteit.

geweldige controller!

Ik ben hier echt heel tevreden mee. in het begin dacht ik nou. hij doet het niet.. maar hij doet het na opladen echt supergoed!

Product is flink beschadigd

Optische schade is niet erg bij een 2e hands product. Echter is dit de schade zo dusdanig dat die het gebruik bemoeilijkt. Dit was bij de aankoop ook niet aangegeven. Vervangend product is nog niet gelukt.

• Snelheid / Levertijd N.v.t.