geweldige controller!

Ik ben hier echt heel tevreden mee. in het begin dacht ik nou. hij doet het niet.. maar hij doet het na opladen echt supergoed!

Product is flink beschadigd

Optische schade is niet erg bij een 2e hands product. Echter is dit de schade zo dusdanig dat die het gebruik bemoeilijkt. Dit was bij de aankoop ook niet aangegeven. Vervangend product is nog niet gelukt.

• Snelheid / Levertijd N.v.t.

Wel oke

Ik had 2 games besteld allebij krasvrij dus in totaal 4€ meer en op 1 zater er nogsteeds krassen erg jammer wel hoor denkje geen krasse te krijge krijg je ze nog en miste ook het boekje van helaas moest ik meer betalen voor iets waar ik ook minder voor kon betalen

Super!!

Geleverd als besteld! Prima service en snel verstuurd

• Nazorg / Garantie

Nice place to buy consoles and games

Nice experience we bought a PS3 console .Satisfied!

Snelle levering, kwaliteit, betrouwbaar

Al heel vaak besteld bij GooHoo. Nog nooit teleurgesteld! Altijd snelle levering, goede kwaliteit van producten. En betrouwbaar je krijgt wat ze je beloven!

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd.. prima apparaat met benodigheden

Als nieuw.. prima prijs en snel geleverd. Optie extra spellen was helemaal een uitkomst. Mijn zoon heeft er enorm veel plezier van

Goede prijs, top service

• Nazorg / Garantie

Mooi geleverd, alleen verkeerde taal op de doos.

De game die ik had besteld kwam in gooie conditie aan. alleen de doos was in het italiaans. Verder gooie service.

• Nazorg / Garantie

Top service en snel binnen

Zaterdag besteld dinsdag binnen

• Snelheid / Levertijd
  • Nazorg / Garantie N.v.t.

Gewoon geweldig

• Nazorg / Garantie

Spel vlot en goed ontvangen, maar incompleet.

Enige dingetje is dat ik geen idee had wat game only betekende. Tuurlijk koop ik alleen het spel. Blijkt bij het gamen dat spel niet werkt! Enkel met een attribuut erbij, een zogeheten toypad... Stond er niet duidelijk genoeg bij, anders had ik dit spel links laten liggen.

• Snelheid / Levertijd
  • Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering, kwaliteit, goedkoop

Snel besteld, snel geleverd, kwaliteit voor lage prijs!

• Nazorg / Garantie

Gewoon geweldig heb alles snel en perfect aangekregen

Ik ben super tevreden mijn mijn aankoop bij jullie bedankt voor de perfecte klante bediening gewoon top

Better dan draadloze

Top gewoon

De spellen die ik bestel ontvang ik heel snel. De spellen zijn keurig verpakt, en als ik soms een spel krijg wat het niet goed doet om wat voor reden dan ook, krijg ik een vervangend spel. Je krijgt een email van Goohoo dat je betaling ontvangen. En daarna krijg je een email dat je je spellen binnen een of twee dagen ontvangt. Mocht je dan nog niet je spellen hebben ontvangen dan gaat Goohoo hier achteraan om samen met jou dit probleem op te lossen. Ik vind dat gewoon topservice!!

Betrouwbare samenwerkinb

Ik vind spelletjes spelen op de PlayStation heel leuk, maar vooral de kwaliteit moet goed zijn. Hierin merk ik dat deze site goede prijs-kwaliteit heeft en dit trekt mij aan

Geweldig !

Geweldig snel geleverd en alles keurig in gepakt dank jullie wel ...zeer zeker een aan rader.

• Nazorg / Garantie

Heel erg tefreden meestal me bestelling met een dag binnen

• Nazorg / Garantie

Heb een aantal playstation 3 games besteld en alles is soepel verlopen.... Ik had een probleem om mijn bon toe te voegen en mijn vraag hierover werd onmiddelijk beantwoord... Alles werd netjes en op tijd geleverd!!

• Nazorg / Garantie

Heel blij met 2e hands playstation3.

gaat bijna altijd goed

Goede kwaliteit voor een lage prijs

Netjes en snel geregeld

Altijd goede ervaring bij jullie ook bij evt contact

Kerkenbos 1301 6546 BG Nijmegen

024 - 8000707