Toppie controller voor een goeie prijs.

De controller die ik heb gekocht is mooi binnen gekomen! De beschrijfing geeft aan dat je tijdens het gamen niet merkt dat er problemen zijn met de controller. En dat is waar! Dit is zeker een aanrader.

hele goede ervaring

ik heb 2 spellen gekocht en dopjes voor op men xbox controler en is effe geduurd maar ik heb ze wel en ben er heel blij mee

Snelle en correcte levering

Snelle kevering. Correcte prijs. Vriendelijk

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering dus kon snel mijn xbox weer gebruiken .

• Nazorg / Garantie

Producten zien er goed uit

De spelconsoles gaan na 2 jaar stuk dat vind ik minder dat heb je bij een nieuwe niet

Niet 100% na verwachting

Ik had een tijdje geleden een xbox360 elite besteld. Hij zou in GOED werkende staat wezen, de xbox maakte een heel raar geluid en de disc tray ging niet open. Ik had meteen de klanten service gebeld. ze zeiden: stuur hem maar terug op we kijken wat er aan de hand mee is. (( niet gedaan ik leef er wel gewoon mee)) Maar over de games ect die ik heb besteld de afgelopen dagen niets mis mee! Ik hoop dat ze bij zowel als mij en andere klanten de producten testen! Voor dat ze hem opsturen zodat ze zeker weten of er niets mis mee is ! Als dat beter gaat zal ik zeer zeker 8 / 8.5 sterre geven!

Defecte game-dvd

De cover van het spel is Forza 3, maar de binnenkant is Forza 2 Motorsport. Ik dacht dat je me een beter spel zou sturen. Ik heb al een flink aantal racegames.

• Nazorg / Garantie

Goeie levering en goed kwaliteit van games

Alles naar wens!

Was benieuwd naar wat ik kon verwachten maar alles is prima naar wens!! Mega fijn dat er nog een mogelijkheid is om games voor een oude spelcomputer te halen :)

xbox360game darksiders

goeie game vlotte levering disck in nette staat niks mis mee

geweldig

ik heb de 2dehands x box snel in huis en hij doet het geweldig , en de nieuwe controller die ik erbij heb gekocht werkt ook perfect en de prijs was ook helemaal geweldig, heb mijn oude harddisc erop gezet en kon weer spelen, dus ik ben helemaal blij

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering, netjes verpakt, Aanrader!!!

Prettige overzichtelijke website(s) met veel plezier zal ik mijn collectie hier blijven aanvullen!

Goede prijs voor een XBOX 360

Kan ik weereens Blur racen. die game hebben we toen zo mee gelachen. top.! 360 betaalbaar en snel geleverd. heb wel het slim model gekocht, want dat waren de beste.

Top kwaliteit

Goede kwaliteit spellen en super snelle levering!

Goed geleverd!

De bestelling was keurig op tijd en het bijgevoegde game leuk.

Zeer tevreden met levering

Een adapter bestelt en precies zoals belooft op de site op de dag en tijd geleverd. En zeer goed verpakt, en prima kwaliteit.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Nette games voor een scherpe prijs

Ik heb een paar games besteld met een aantrekkelijke prijs. Niet hele assortiment is goed geprijsd dus dat zou wel iets beter kunnen. De levering was snel genoeg en compleet. De games waren in prima staat, maar ook weer niet feilloos. Daadwerkelijke foto's i.p.v. standaard afbeeldingen zou tevens een verbetering zijn.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

super als nieuw de afstandsbediening.

werkt prima ben er blij mee de prijs is super

Heel tevreden klant!

Alle bestelde producten ontvangen zoals beschreven. Netjes verpakt en binnen de vermelde levertijd.

Top!! Zeer tevreden

Spelletjes werken goed + snelle levering! Zeer tevreden

Tevreden met aankoop.

Bij Gooxbox360 gevonden wat ik zocht Gekocht en snel bezorgd. Geleverd wat ik had gevraagd netjes verpakt,mijn nieuwe aanwinst werkt zoals ik had verwacht. Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker eerst bij GooHoo rond neuzen. veel keuze en niet te duur.

very good !

no problem. on time. very good !

• Nazorg / Garantie N.v.t.

One of the greatest sites I know for gaming hardware

Very satisfied with how easy and comfortable everything feels. Also great options for ordering stuff, such as extra equipment etc... Stuff also in good condition. Would recommend to anybody!

Super netjes en snel geleverd

Het pakketje was snel geleverd en de hoesjes zien er netjes uit. De discs zelf zien er goed uit. Ik had bij 1 game de optie polijsten erbij genomen en die was als nieuw. Games doen het goed en hebben geen haperingen. Zou zo weer bestellen.