Uiterst tevreden!

Bestellen was zeer eenvoudig, verdere afhandeling volledig naar verwachting. De geleverde spullen werken naar behoren en zien er als nieuw uit. Ik zou zeker anderen aanraden hier te kopen.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering! Alles zoals beschreven!

Alles tip top in orde en een snelle leveribg!

• Nazorg / Garantie

Snelle levering, product als beschreven,

Meer dan goed.

Snelle levering! Goede kwaliteit! Mooie prijs enige minpuntje vind ik geen Nederlandse beschrijving. Maar uiteindelijk wijst alles zich heel simpel

• Nazorg / Garantie

Zoeken klikken afrekenen en hebben

laag prijs & snell verzending

top qualiteit and laag prijs

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snel, goedkoop en makkelijk.

Wat wel een mens nog meer? De originele joy con controller voor de switch was mij te duur. Vooral voor een extra setje. Hier goedkoop gehaald. Daarnaast effe super smash gekocht voor de helft van de nieuwprijs. Maar de spellen werken gewoon prima. Alsof je het verschil ziet. En medewerker was zeer vriendelijk.

Goede prijs voor Pokémon game

We kunnen het er allemaal wel over eens zijn dat Pokémon games voor belachelijke prijzen in de winkel liggen, zelfs de tweedehands varianten. Dus het is dan extra fijn om via GooNintendoSwitch.nl een veel redelijkere prijs te kunnen krijgen voor een game die toch al niet meer heel nieuw is. Doosje was in prima staat, game doet het en ik kan voorlopig weer met plezier een game spelen op m'n Switch. Zeker een aanrader om hier te bestellen!

No nonsense great service

Just what you need. Nothing more nothing less.

Lekker snel geleverd

Lekker snel geleverd

• Nazorg / Garantie

Veel keuze! En snel geleverd! Hier gaan wij zeker vaker bestellen!

Goeie controller

Pro switch werkt goed. Op tijd geleverd en in goede conditie

Goede ervaring

Snelle levering en goede spullen zag er als nieuw uit alleen zegt dochter dat de knoppen af en toe niet reageren tijdens spelen op de switch lite die ze heeft gehad.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Kids zijn er super blij mee

Snel en goede producten

De producten kwamen erg snel aan en in goede staat. Toen een product iets mankeerde zijn ze er gelijk mee aan de slag gegaan. Zeker een goede site om je spullen te halen!

• Nazorg / Garantie

Voor een refurbished gekozen, maar vond toch de controlers (wit) was toch echt wel aardig gebruikt. Maar bezorging was goed, goed ingepakt. Ik zou wel weer hier iets bestellen

• Nazorg / Garantie

Mijn dochter is superblij met haar nintendo switch. Hij werkt uitstekend

• Nazorg / Garantie

Gemakkelijke service, exact wat ik zocht.

Ik heb onlangs games gekocht bij deze reseller voor mijn Nintendo Switch en ik ben erg tevreden met de service. Het hele proces was gemakkelijk en snel, precies wat ik zocht. De games waren direct beschikbaar en ik kon meteen beginnen met spelen. Ik waardeer de moeiteloze ervaring en zal zeker weer bij hen kopen. Aanbevolen voor iedereen die op zoek is naar een probleemloze manier om Nintendo Switch-games te krijgen

Goed bedrijf

Goede en snelle levering. Ook 2e hands producten zijn netjes in orde. Zeker een aanrader.

Alles netjes bezorgd

Alleen het achteraf betalen lukte niet, verder goede bezorging en snel alles binnen!

Snelle levering Keurig netjes

perfect

perfect product voor mij

• Nazorg / Garantie

Onze dock reageerde niet meer. Hier een nieuwe, goedkope dock gekocht en werkt heel goed. Hier blije kindjes die weer op tv kunnen gamen.

Prima webwinkel

Naar volle tevredenheid een tweedehands nintendo switch gekocht. De levering was super snel.

Alles werkt…

Mario Party gekocht. Levering duurde een paar dagen langer maar verder was alles volgens verwachting. De kids beleven er veel plezier aan.

Kerkenbos 1301

6546 BG Nijmegen