Snelle levering en goede nazorg.

Geweldig en snel

Product besteld snel verzonden en precies zoals omschreven

• Nazorg / Garantie

Game doet het goed als nieuw erg goedkoop ook!

Super goed echt top

Het zacht er allemaal heel goed uit en was ook heel netjes ingepakt om te verzenden

• Nazorg / Garantie

Leuke games voor leuke prijzen!

Zowel het schijfje als de hoes zagen er prima uit. Het spel speelt gewoon uitstekend en de prijs was heel goed. Uitgebreid assortiment spellen met goede beschrijving en snelle service. Fantastische, overzichtelijke website.

Werkt goed

Werkt erg goed op me wiiu geen problemen mee

• Nazorg / Garantie

Altijd fijn om www.goohoo.nl te zijn.

Tot op de dag van vandaag word er nog steeds door alle gezinsleden hier gespeelt met gekochte apparaten en toebehoren die besteld zijn bij GooHoo. En het doet ons goed dat GooHoo het zo doet. Dat alles wat ze binnen krijgen een goede controlebeurt geven en dus nakijken voor ze die weer te koop aanbieden. En is er iets dan toch niet naar wens. Dan is er een goede klantenservice die de mensen helpt.

• Nazorg / Garantie

Super snel te bestellen en af te halen

Geweldig dit bedrijf waar je eerder gebruikte maar bijna nieuwe spullen kunt kopen voor je Wii of Nintendo switch. Een aanrader.

Goede service, lange verzendtijden

Niks mis met de spullen, pakketpost heel makkelijk met track&trace. Brievenbuspakketje ga ik voortaan niet meer doen. duurt veel te lang

• Nazorg / Garantie

Goede service en duidelijke communicatie

Ik ben erg tevreden over deze website. Toen ik een onderdeel voor de wii bestelde bleek deze toch niet te werken. Nadat ik dit gemeld had werd mij zonder extra kosten een nieuwe toegestuurd van een beter merk (de eerste was 3rd party). Uitstekende service en zeer duidelijke communicatie over de status van het pakket!

Mooi product!

Ondanks dat het tweedehands is, ziet het er als nieuw uit! Helaas werkte bij ons 1 blokbatterij niet die we ontvingen bij een controller en ook de cd van Mario had na 2 weken al wat kuren. Maar verder hebben wij er veel plezier van!

Altijd goede kwalitijt

Ik koop soms wel eens een spel voor de wiiU en er is laaatst ook de wiiU zelf hierop gekocht door mijn broertje en het apperaat en de spellen werken alsof ze net nieuw zijn. De doos kan wel eens kleine schade hebben maar het is nooit echt te erg. Yet is ook tweedehands hé. Ik zal de opties om iniedergeval de disc te laten polijsten sterk aanbevelen sindat mijn games er altijd spik en span aan kwamen en er gelijk klaar voor waren om te spelen! Dus conclusie: Top site!

Goede kwaliteit

Heel goed niks mis met de wii u!!!!!!

Snel bezorgd

Mijn pakje was snel bezorgd en netjes!

Kwalitatief en snel

Bestellingen worden nog relatief snel bezorgd, en de producten werken altijd nog goed, ondanks dat ze al eerder gebruikt zijn.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Helemaal perfect! Snelle levering en goede prijs

Helemaal perfect! Snelle levering en goede prijs en goede kwaliteit. Zeker aan te raden en wij zullen onze volgende games voor de Wii U ook weer hier bestellen!

• Nazorg / Garantie

Alles werkt perfect! In een hele goede staat!! Super blij mee! En een hele snelle levering!

5 Sterren waard !

Alles goed verlopen . mooi toestel voor een tweedehands, zeer proper ook !

Super!!!

Wij hebben een bestelling gedaan en kwam netjes op tijd. En items waren in goede staat. Niks op aan te merken. Top.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Nette tweede kans console en randapparatuur

Tot nu toe nette goedwerkende spullen ontvangen.. (de leukste retro ervaring heb je met retro hardware)

Toppie content mee

Toppie toppers

Aangenaam verrast

Spel gekocht voor de Wii U. Perfect verpakt binnengekregen. De verrassing was nog groter toen ik het spel uitpakte, in absolute nieuw staat! Geen beschadiging te zien, kijk dat is aandacht besteden aan je product. Top, zeer tevreden.

positief

veel opties voor goede prijs

• Nazorg / Garantie

Eerst onzeker, maar toch besteld

Ik durfde het eerst eigenlijk niet zo goed aan omdat ik niet wist of het goed zou zijn of niet!! Maar het spel werkt perfect en ben zeker van plan om hier nog een keer te bestellen. Dus kortom, goede spullen en snelle levering

Top site!

Is geen oplichting ze hebben reëele goede prijzen voor hun producten en heb al vaak dingen hier Bestelt al met al top site