Top site!

Is geen oplichting ze hebben reëele goede prijzen voor hun producten en heb al vaak dingen hier Bestelt al met al top site

• Nazorg / Garantie

Echt een geweldig. Supersnel en netjes

De website is heel gebruiker vriendelijk. Na mijn bestelling werd ik overal goed van op de hoogte gehouden en had ik 24 uur later mijn bestelling. Echt een top ervaring.

Niet tevreden

Nee niet tevreden . Ik heb gebeld en ze hebben het doorgezet naar de Wii u afdeling. Tot op heden nog niks gehoord. Het spel Olympische spelen London 2012 doet het niet. Je ziet blauw beeld en er staat error. De andere 2 doen het wel.

Snel safe en simpel

De site is niet de modernste maar effectief. Belangrijker is dat de spellen in goede staat worden aangeboden tegen een scherpe prijs. Afgerond met een snelle levering maakt dit voor mij voor herhaling vatbaar ! Een aanrader

• Nazorg / Garantie

Goed en werkt zoals het hoort

Ik heb een gamecube adapter voor vervanging gekocht maar later kwam ik erachter dat mijn controller stuk was maar hij doet het wel

Uitstekend.

Product de afmetingen geselecteerd en een kleur. De bestelling verliep soepel zonder moeilijke keuzes. De andere dag al in huis.

Prima gerief

Snelle verzending naar B

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Console zo goed als nieuw, perfect in orde. Snellen en goede service

Absoluut niet tevreden

Wilde 2 producten bestellen. Om één of andere rede lukte het mij niet om af te rekenen. Na een paar pogingen heb ik de klantenservice gebeld. Heb de hele situatie uit gelegd. Aan de telefoon nog een paar pogingen gedaan. We concludeerde dat er iets mis was aan de site. Omdat ik hierdoor uiteindelijk in tijdsnood kwam, vroeg ik aan de klantenservice of ze de producten wilde reserveren. Dat kon niet. Toen heb ik voorgesteld dat jullie mij een rekening zouden sturen en dat ik het dan later op de dag het bedrag zou betalen. Kon ook niet. Ik raakte wat geprikkeld en kreeg het gevoel dat jullie niet echt iets wilde verkopen. Ik had ook niet echt het gevoel dat de medewerker aan de telefoon wilde meedenken. Erg jammer! Was altijd erg tevreden met de medewerkers aan de telefoon

• Snelheid / Levertijd N.v.t.

goed product

snelle levering en de wii u game dees het goed.

goed product

snelle levering en de wii u game dees het goed.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Na de crash van mijn oude Wii u bestond gelukkig een tweede hands markt met garantie. Besteld en twee dagen later kon ik verder sporten op de Wii u.

• Nazorg / Garantie

Hartstikke goed bedrijf levert snel tegen een redelijke prijs

Helder in wat er wordt beloofd en gedaan.

Super mooie amiibo

Eindelijk heb ik een mooie Zelda link 8 bit amiibo kunnen vinden via GooWiiU ziet er mooi en netjes uit voor een leuke prijs. Zeker tot de volgende keer M v g Marcel Meijer

• Nazorg / Garantie

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Zeer tevreden met alles. Het werkt allemaal prima

Goed voor elkaar

Batterij besteld voor de Wiiu. Die werd de volgende dag netjes verpakt bezorgt. Ik ben heel tevreden.

Snel en goede levering

Snel en nette levering Leuk spel voor een goeie prijs

• Nazorg / Garantie

Snelle levering goeie producten en een mooie prijs