Snel en goed geleverd

• Nazorg / Garantie

Vlotte levering, verzorgt en zo goed als nieuw

Vlotte levering Verzorgd Zo goed als nieuw

• Nazorg / Garantie

Aanvankelijk defect product, maar snel opgelost!

Controller bestelt waarvan een knop niet bleek te werken, maar na contact met de klantenservice snel opgelost: binnen een paar dagen een vervangend werkend exemplaar in huis.

Verkeerde product geleverd

Mijn ervaring is niet best. Ik heb voor mijn zoontje een controller pro voor de Wii U gekocht. Hierbij stond nadrukkelijk, dat er een apart kabeltje bij aangeschaft moest worden. Deze heb ik dan ook bijbesteld. Tijdens verjaardag blijkt het verkeerde kabeltje geleverd. Hierover contact gezocht, de oplossing, ik moest het maar terugsturen.. En dan? Geen idee... Inmiddels bij een andere fysieke gameshop als nog een goede kabeltje gekocht en de verkeerde kabel? Die ligt hier ergens op de kast...

• Nazorg / Garantie

Beste Marjolein, Vervelend om te horen dat je een verkeerd product hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Naar aanleiding van jouw contact met onze klantenservice zag het er naar uit dat de controller zelf mogelijk een mankement had. Hierom hebben wij je gevraagd de controller te retourneren zodat wij na kunnen gaan wat er mis is met de controller. Echter begrijpen wij nu dat de controller met de andere kabel naar behoren werkt, klopt dat? Als dat zo is hoeft deze en de verkeerde kabel inderdaad niet retour en sturen wij graag de juiste kabel nog na. Wij horen graag van je! Met vriendelijke groet, GooHoo

Echt geweldige levering

• Nazorg / Garantie

Goede producten en snelle levering

Alles prima in orde en snel geleverd. Fijn om iets nog een tweede leven te kunnen geven. Er zouden veel meer gespecialiseerde tweedehands winkels en webshops moeten zijn.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering apparaat was helemaal in orde

Ik heb voor het eerst besteld en was zeer te vrede lever afspraak komen ze na product was goed in orde ik raad iedereen het aan om rond te kijken op de website

Timo

Heb spelletjes en een wi uu met consule gehaald. Alles op tijd ontvangen en fijne klantenservice!

De volgende dag geleverd

Zeer tevreden over deze webwinkel, de volgende dag had ik alles in huis, jammer dat 1spel het niet deed..jammer dat dat niet van tevoren uitgetest was..je moet het dan op eigen kosten terug sturen..dat vind ik jammer.

• Nazorg / Garantie

Snel geleverd en werkt prima

Wii spel voor derde van nieuwprijs gekocht. Hoesje was wat gebruikt uitziend maar disk perfect. Gewoon lekker je collectie voor leuke prijs aanvullen

heel goed

vlotte levering doe zo door

Het ging goed en snel

• Nazorg / Garantie

Altijd een goede service en netjes een mailtje als iets te later binnenkomt dan verwacht! Zeer tevreden!

Helemaal top!

Snel, goed en goedkoop!

perfect order afgehandeling

order was goed verpakt en mooi op tijd verstuurt en aangekomen. Goed bezig :)

• Nazorg / Garantie

Snelle verzending, zeer goed verpakt en spelcomputer werkt perfect, dankjewel.

Top geregeld!

Onlangs een Wii U besteld. Redelijk snelle levering en netjes verpakt. De Wii ziet er uit als nieuw en werkt goed, hier 2 blije kinderen. Zeker een aanrader!!!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Zeer snelle en goede levering. Wii U werkt naar behoren, komen hier zeker terug

We hebben supermario 3d world en het is echt een supergaaf spel

• Nazorg / Garantie

Goed aanbod, zeer betrouwbaar en ontzettend snelle levering!

Ik ben zeer tevreden over hun aanbod en de prijzen! Het product kwam heel snel en zag er perfect uit! Ik heb gelukkig geen gebruik hoeven maken van hun garantie of klantenservice, maar de voorwaarden die ze op de site tonen, zijn prima in orde!

Niet tevreden

Ik had voor mijn kinderen een spelletje voor de Wii u besteld maar ik ben niet tevreden. De disk kan niet gelezen worden, Ik heb hier helaas 2 teleurgestelde kinderen .... Wat gaan we hier aan doen?!

• Nazorg / Garantie

Beste Marleen, Vervelend om te lezen dat de game niet herkend wordt. Onze excuses hiervoor! Je zit nog ruim binnen je garantie dus wij gaan dit kosteloos voor je oplossen. Ons klantenservice team neemt later vandaag contact met je op met een passende oplossing. Wij wensen je nog veel plezier met de game! Met vriendelijke groet, GooHoo

Product zoals omschreven, snel bezorgd,gewoon goed.

Goed, snel, geen gedoe, items komen aan bij mij thuis zoals ik ze zie online, niks te klagen.

Werkt perfect

Perfect!

In overleg met één van de medewerkers de bestelling gedaan. Alle artikelen in zeer goede staat ontvangen. De volgende dag `s avonds laat al online. En inmiddels heb ik al rond de 2500 punten met mijn [Mario] motor.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering van hele goede spelletjes

Ik vind het heel fijn dat je hier spelletjes kan kopen waarbij je niet de volle mep hoeft te betalen. De kinderen zijn na een tijdje toch uitgekeken op de spelletjes en dan betaal ik liever iets minder voor wel hele goede kwaliteit.

Kerkenbos 1301 6546 BG Nijmegen

024 - 8000707