Snelle en prima levering.

Een mooi product,goed verpakt,ik ben zeer tevreden.

Snel en perfect geregeld

Last minute geboekt en binnen 5 minuten alles in de mail binnen......

Positief

Duidelijk en effectief

👍🏻

👍🏻

Erg efficiënt

FANTASTISCH

snelle levering en snelle service in 1 woord FANTASTISCH

Zeer snel het bestelde geleverd, jammer dat er geen track en trace code wordt meegestuurd. Derhalve was de post voor niets aan de deur geweest. Pakket bij de buren bezorgd.

jammer genoeg geen betaling van Belgische bank

Het werkt heel vlot en is erg praktisch. Ondanks dat je een ander land kan invoeren, kan je geen betaling uitvoeren via een belgische bank.

Snel en praktisch

De bestelling verliep snel en was praktisch. Jammer was dat er een maximum aantal was gebonden aan de bestelling. Niet noodzakelijk, want je kon gewoon daarna nog bijbestellen, dus dat maximum aantal kaartjes ontging mij.

Niet zo tevreden

Ik wilde een overnachting boeken in een Fletcher hotel via de AD Webwinkel. Ik wilde eerst de beschikbaarheid checken in de hotels die onze voorkeur hadden, maar dat is onmogelijk. Je kunt niet zien welke hotels meedoen en of ze in de gewenste periode nog beschikbaarheid hebben. Om dat te weten moet je eerst je overnachtingen boeken. Dus - met het risico dat onze voorkeur hotels geen beschikbaarheid meer hebben - heb ik toch maar de overnachtingen gekocht. Ik wilde gelijk kijken of er beschikbaarheid is, maar het duurt ca een uur voordat je de activatiecode krijgt. Toen ik die eenmaal had wilde ik gelijk de overnachting boeken voor over 6 maanden. Ik wil dat juist op tijd doen om zekerheid van de kamers te hebben. Maar het blijkt dat je niet langer dan 28 dagen van tevoren kunt boeken. En dan kan ik u wel op een briefje geven, dat de door mij gewenste hotels op die datum vol zitten. Ik vind dat een slechte service van de AD Webwinkel.

vlotte bezorging

vlotte bezorging

Leuke korting op tickets Avifauna.

Goed geregeld en bedankt voor de korting, wij hebben een heerlijke middag gehad.

Overzichtelijk en snel.

De aanbieding had ik snel gevonden en heb ik gemakkelijk kunnen aanschaffen.

makkelijk te bestellen en de levering is ook nog snel want de dag erna had ik mijn bestelling al thuis in goede staat

Goede actie!

Goede actie op de site voor korting bij Dierenpark Amersfoort! Binnen 5 minuten hadden we hem.in de mail.

Snel , prima prijs

Aan te bevelen

Gewoon goed

Leuke aanbiedingen en makkelijk t e bestellen

Leuke korting, makkelijk besteld en super snelle levering

Echt een aanrader. Ik zat al dagen op veilingsites te kijken. Maar je betaalt daar meestal meer dan de kaartjes die ik hier heb gekocht. Dit is namelijk ook nog eens zonder administratiekosten. Top!

Uitstekend!

Kaartjes besteld voor Julianatoren, met een hele mooie korting! En ze ploften direct in de mailbak! Super!

Duidelijke site, goede aanbiedingen, snelle levering!

Kaartjes voor Julianatoren in no-time besteld, tegen een scherpe prijs, direct per email ontvangen en gebruikt!

Duidelijke site

Gewoon prima

We hadden een avond van te voren kaartjes besteld voor de dierentuin. Ging prima allemaal alleen bij de ingang konden onze QR codes niet gescand worden. Gelukkig stond er een getallencode op die met de hand ingevuld moest worden. Heel goede actie van het AD, bedankt!

Had wat problemen met die heel goed zijn opgelost.

Mooi boek en dvd

Mooi boek en dvd goed verpakt en snelle verzending

Tickets dierentuin

Savonds met korting besteld prima deal!