Misleiding !!

Met de bon kun je alleen de middagen terecht. Halve dag voor half geld. Totaal onduidelijk in de advertentie. Triest dat het AD zich hier voor leent.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij geven bij acties altijd ook de voorwaarden weer. Wordt er een aanbiedingsprijs genoemd dan kunt u ervan uitgaan dat er ook daadwerkelijk een korting wordt gegeven ten opzichte van een vergelijkbaar product. Het is mij helaas niet duidelijk welke actie u bedoeld. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel AD

Genaaid

Koop je een voucher voor een dagje welness kom je er tijdens het reserveren achter dat ze een toeslag voor vrijdag overdag (en het weekend maar dam ga ik niet) rekenen. 5,95 pp blijft er toch nog 5 euro korting over. Wat een feest. Na controleren in de aanbieding is het zo niet zichtbaar. Pas als je ergens verder zoekt en klikt vind je dat in aparte voorwaarden. Dus ook hier geldt: niet transparant en opletten dat je niet genaaid wordt. En das nu net niet het gevoel wat ik bij een dagje wellness vind passen. De vraag blijft of dat het idee van de aanbieder of van AD is? Maar die laatste zou dat gewoon niet moeten toestaan zo of duidelijker aangeven.

Beste Marnix, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me enorm om te lezen dat de voorwaarden niet duidelijk zichtbaar waren voor u. Ik geef uw melding hierover door aan mijn collega's die de acties opzetten. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

Moet nog blijken, bestellen eenvoudig maar afwikkeling?

Besteld en betaald 2 Fletcher overnachtingen. Krijg echter voucher voor 1 overnachting. Hoe gaat dit aflopen?

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De actie is opgezet in een arrangement per 1 overnachting. U ontvangt dan inderdaad twee vouchers voor elk 1 overnachting. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

website lag er uit dus lastig tickets bestellen

website lag er uit dus lastig tickets bestellen

Beste Francis, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me om te lezen dat u niet verder kwam met het bestellen. Het is weer mogelijk om te bestellen! Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

Leuk

Ontdekking.

Bestellen ging snel en eenvoudig, maar bleek toch erg duur.

Zelfde aanbod, zelfde dag bleek bij Actie van de dag nb 33% goedkoper. En heel vreemd, na aankoop is geen bedenktijd van 14 dagen, zoals m.i. wel hoort.

Snel en makkelijk

De bestelling was eenvoudig uit te voeren.

Veel tegenvallers na de aankoop.

Het bestellen van vouchers ging eenvoudig. Kreeg ze snel via de mail binnen. Bij het omzetten naar een reservering bleek er voor bepaalde dagen een toeslag te worden doorberekend. Ondanks dat ik dit vooraf goed had gecheckt, was ik het niet tegengekomen. Uiteindelijk bij het definitief maken van de reservering werd ik ermee geconfronteerd, maar toen had ik de vouchers al betaald en kon ik eigenlijk niet meer terug. Ik heb meerdere vouchers gekocht met het doel die in een keer te gebruiken. De vouchers zijn tot november 2020 geldig, maar je kunt niet nu een boeking doen voor over een aantal maanden. (je kunt pas 28 dagen van te voren reserveren) met een risico dat er op dat moment geen ruimte is. Had ik dat geweten dan waren er door andere reserveringen gemaakt.

Geen bevestiging ontvangen van bestelling, wel de vraag om een beoordeling...

Dvd box besteld en betaald. Verder niets over gehoord. Ook geen bericht in de spambox. Ik hoop dat ie wel gewoon geleverd wordt. Wel kreeg ik een mail om de winkel te beoordelen. Ik geef drie sterren, want ik ga ervan uit dat mijn bestelling wel komt.

Misleidend

Ik heb vouchers gekocht voor 14,50, de toeslag die bij de spa er bovenop kwam was 5,25. Ik betaal nu meer dan als ik normale kaartjes bij de spa zelf had gekocht. Ik betaal nu 39,50 voor twee kaartjes terwijl ik anders 32 euro kwijt was en krijg geen geld terug.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u door de toeslag duurder uit zou zijn. Als u een moment kiest zonder toeslag heeft u met de voucher wel een mooie korting. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

Opstarten ging moeilijk uiteindelijk tevreden

Uiteindelijk goed

Overzichtelijk

Helaas geen tickets geleverd

Overzichtelijk, werkt goed

Gewoon goed

Gewoon goed Snel en makkelijk

goede ervaring

Gewoon een goede ervaring.

goed en duidelijke uitgebreide instructies

snel

Duidelijk snel en ideaal!

Leuke aanbieding makkelijk aan te vragen

Leuke aanbiedingen die je ook niet direct hoeft te verzilveren... Aanvragen is makkelijk en snel door het menu te gaan...

mooie aanbieding

trage website

Mooi overzichtelijk gemaakt webshop, alle artikelen goed te zien.

Mooie webshop. Overzichtelijk en spreekt erg aan!

Alles verliep prima!!

Zo doorgaan het werkte geweldig.

Aanschaf van voucher was simpel, let wel op uitzonderingen. Deze zijn niet direct zichtbaar.

Het bestellen van vouchers ging eenvoudig. Kreeg ze snel via de mail binnen. Bij het omzetten naar een reservering bleek er voor bepaalde dagen een toeslag te worden doorberekend. Ondanks dat ik dit vooraf goed had gecheckt, was ik het niet tegengekomen. Uiteindelijk bij het definitief maken van de reservering werd ik ermee geconfronteerd, maar toen had ik de vouchers al betaald en kon ik eigenlijk niet meer terug. Dit vond ik een tegenvaller. Ik weet niet of ik gebruik had gemaakt van het aanbod als de toeslag vooraf duidelijk bekend was gemaakt.

Gebruikersvriendelijk website

Veel leuke offertes met flinke kortingen. Makelijk tickets besteld en zeer snelle ontvangst via email.

Snel, goed en duidelijk

Tickets besteld voor Snowworld. Bijna realtime terug te vinden in mijn mailbox. Precies wat ik besteld had. In heldere taal gecommuniceerd.