Slechte voorstellig van zaken

Bovenaan de actie staat gratis e-book te downloaden. Ga je verder kom je alleen maar tegen dat je € 8.99 over moet maken. Nogmaals inloggen maar precies hetzelfde verhaal, BETAAL> Verneem graag uw reactie [email protected]

Mooie deal

Goedkoop kaartjes kunnen kopen voor Beekse Bergen. Wij kunnen niet wachten om de dieren te gaan bewonderen!

Goed te doen

Maar jammer datje geen ticket in je mailbox krijgt

Tickets gekocht blijkbaar maar beperkt geldig

Ik heb tickets gekocht voor toverland. We willen gaan op 11 juli, blijkbaar zijn de kaartjes geldig tot 10 juli. Dit staat ergens bij de COVID-19 maatregelen onderaan en niet bij de tickets zelf. Kan ze ook niet annuleren. Ik zag op marktplaats dat ik niet de enige ben. Bij anwb zijn tickets ook maar tot 10 juli geldig, maar dat staat duidelijk bij de tickets. Dat moet je zien. Bij AD staat het ergens onderaan. Baal hier enorm van

duidelijk en snel

Fletcher

19,95 teveel betaald.

We hebben een boeking gedaan van een aanbieding bij Van de Valk in Arnhem. We hebben te laat gezien dat Van der Valk zelf 19,95 euro goedkoper is voor dezelfde data. Hoewel de boeking via ad.nl goed verliep hadden we toch het idee dat het een aanbieding zou zijn. Dat is het dus niet. Jammer, voortaan eerder checken.

Super leuke vaarbewijs cursus

Wat een leuke cursus zeg AD en niet duur! bevalt super goed

voldoet niet aan wettelijke eisen.

De bestelling op zich was in orde. Maar gedurende het bestelproces blijkt het vinkje om nieuwsbrieven te ontvangen standaard aan te staan. Dat is niet toegestaan en zorgt voor onnodige spam in mensen hun mailboxen. Ook niet fijn als midden tijdens het bestellen je opeens een foutmelding krijgt dat je geen toegang tot je eigen winkelmandje hebt. Fix dit en mocht ik ooit nog eens bestellen, wordt het een 9 of 10.

Onmogelijk iets te reserveren bij ad.nl/fletcher! Van het kastje naar de muur.

x

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u geen boeking kunt maken. Ik verneem graag waar u precies op vastloopt bij het maken van een boeking. U kunt hiervoor telefonisch of via het webformulier contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel AD

positief

snel

De Site ziet er goed uit, alleen vind ik het misleidend.

Ik ging voor een Tuin Poster, omdat deze met korting werd aangeprezen. Je dient dan eerst een Voucher aan te schaffen om daarna naar een andere site te kunnen gaan en met je voucher de bestelling te plaatsen. Daar blijken er nog bijkomende kosten aan te zitten zoals bevestiging, en aflever kosten. Ben van mening dat dit soort kosten al op de site getoond dienen te worden, nu kwam er 50% extra kosten bij.

Beste heer, mevrouw Mulder, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet op de hoogte was van eventuele bijkomende kosten. Bij de actie op de Webwinkel worden echter ook de verzendkosten en eventuele extra kosten voor de foto aangegeven. Wellicht heeft u hier overheen gelezen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel AD

Moeilijk naar betaling

Betalen?

Boek kopen

Ik heb vanmorgen een e- boos besteld en betaald. Ik heb geen bevestiging ontvangen en geen boek. Jammer hoor dat je de eerste keer kopen een domper blijkt te zijn. Frank Aerts [email protected]

Beste Aerts, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de e-book niet in uw e-mail heeft teruggevonden. Deze wordt eigenlijk direct na het bestellen naar u toegestuurd. Neemt u dan ook contact op met de Webwinkel. Wij sturen u het graag nog eens na. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel AD

lang moeten zoeken naar betalen

pas na drie keer proberen ben ik op dit punt gekomen

Beste Krijn, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u niet verder kwam met het betalen van uw bestelling. Wij helpen u altijd graag verder. Neemt u daarvoor altijd even telefonisch contact met ons op. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel AD

Goed moment voor dit boek

Erg overzichtelijk

De site vind ik erg overzichtelijk en mooi van kleur

Voucher niet binnen de beloofde tijd ontvangen

Lijkt een voordelige aanbieding, maar laat mij extra kosten maken. Voucher besteld, maar niet ontvangen! Hierdoor was ik genoodzaakt om het originele ticket aan de balie te kopen. Welke natuurlijk een stuk duurder is. Contact met AD en deze beweerd dat het ticket wel verzonden is. Een dag later hebben ze deze alsnog verzonden, maar toen had ik niks meer aan, omdat ik niet nog een keer naar Snowworld wil gaan. Ik begrijp dat AD de extra kosten niet vergoed. Wel zie ik graag dat ze de Voucher retour nemen. Inmiddels wat mailcontact met AD. Ze reageren wel snel, maar blijven weigeren en niet verder meedenken in een oplossing.

Beste Chan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de vouchers niet had teruggevonden in uw e-mail. Ik verneem graag uw bestelnummer of en het e-mail adres waarmee u heeft besteld om het voor u op te pakken. U kunt een reactie sturen op deze e-mail. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Misleiding !!

Met de bon kun je alleen de middagen terecht. Halve dag voor half geld. Totaal onduidelijk in de advertentie. Triest dat het AD zich hier voor leent.

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij geven bij acties altijd ook de voorwaarden weer. Wordt er een aanbiedingsprijs genoemd dan kunt u ervan uitgaan dat er ook daadwerkelijk een korting wordt gegeven ten opzichte van een vergelijkbaar product. Het is mij helaas niet duidelijk welke actie u bedoeld. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel AD

Genaaid

Koop je een voucher voor een dagje welness kom je er tijdens het reserveren achter dat ze een toeslag voor vrijdag overdag (en het weekend maar dam ga ik niet) rekenen. 5,95 pp blijft er toch nog 5 euro korting over. Wat een feest. Na controleren in de aanbieding is het zo niet zichtbaar. Pas als je ergens verder zoekt en klikt vind je dat in aparte voorwaarden. Dus ook hier geldt: niet transparant en opletten dat je niet genaaid wordt. En das nu net niet het gevoel wat ik bij een dagje wellness vind passen. De vraag blijft of dat het idee van de aanbieder of van AD is? Maar die laatste zou dat gewoon niet moeten toestaan zo of duidelijker aangeven.

Beste Marnix, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me enorm om te lezen dat de voorwaarden niet duidelijk zichtbaar waren voor u. Ik geef uw melding hierover door aan mijn collega's die de acties opzetten. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

Moet nog blijken, bestellen eenvoudig maar afwikkeling?

Besteld en betaald 2 Fletcher overnachtingen. Krijg echter voucher voor 1 overnachting. Hoe gaat dit aflopen?

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De actie is opgezet in een arrangement per 1 overnachting. U ontvangt dan inderdaad twee vouchers voor elk 1 overnachting. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

website lag er uit dus lastig tickets bestellen

website lag er uit dus lastig tickets bestellen

Beste Francis, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me om te lezen dat u niet verder kwam met het bestellen. Het is weer mogelijk om te bestellen! Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ad.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice AD

Leuk

Ontdekking.

Bestellen ging snel en eenvoudig, maar bleek toch erg duur.

Zelfde aanbod, zelfde dag bleek bij Actie van de dag nb 33% goedkoper. En heel vreemd, na aankoop is geen bedenktijd van 14 dagen, zoals m.i. wel hoort.