Nog geen ervaring

Leuke en mooie aanbiedingen

Ik moet goed lezen.

Het is me nog niet gelukt. Ik kom steeds op een gezondheidssite. Vanmiddag of vanavond een nieuwe ronde.

Kaartje voor de dierentuin met korting besteld. Even printen en klaar. Werkt perfect.

Zie bovenstaand.

Slecht

Veel te ingewikkeld om uiteindelijk bij de cursus te kunnen komen.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u gebruik maken van de cursus als ingewikkeld ervaart. De aanvraag van de cursus zou eenvoudig moeten gaan. Ondervindt u hiermee problemen dan kunt u het beste even contact opnemen met onze partner Interplein via http://www.interplein.nl/contact/. Zij helpen u graag verder. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

zie bovnstaande

Slecht

Bijna 2 uur bezig geweest om het cadeau te downloaden. En als ik verder kwam werd ik er weer uitgegooid.

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u problemen ondervind bij het downloaden van een cadeau. Dit zou natuurlijk snel en eenvoudig moeten gaan. Komt u niet verder neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij hebben veel ervaring met de meest voorkomende vragen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

waardeloos

ik klik op bestelling afronden, dan gebeurt er helemaal niets meer en blijft het bestelde product gewoon in mijn winkelmandje staan.

Beste Monty, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u niet verder komt met het bestellen. Dit gaat duidelijk niet goed. Wij gaan graag de bestelling met u na om te achterhalen waar het niet goed gaat. Neemt u even telefonisch contact op op het moment dat u achter de computer zit. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Op dit moment niet goed

Heb op 13/12 2 tickets besteld en betaald voor sauna Spa sense Heb maar 1 ticket voor Spa sense ontvangen gaarne toezending tweede ticket maar niet voor zelfde datum omdat ik deze aanbieding twee maal wil gebruiken dus niet 1 ticket vooor 2 personen Gaarne uw reaktieMet vriendelijke groet Yvonne bakers

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de tweede voucher niet heeft ontvangen. Bij één bestelling zitten de vouchers altijd in de bijlage onder elkaar. U kunt dan eenvoudigweg naar beneden scrollen. Heeft u twee aparte vouchers besteld dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel ED

Webwinkel ok maar tergend langzaam!

Webwinkel ok maar tergend langzaam

Beste Harry Rutte, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Over het algemeen is onze website erg vlot. Probeert u het nog eens! Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst.

Verkeerde datum op ticket heel slordig vanaf prijzen zijn niet altijd reëel.

Vrijdag 14 december staat op mijn kerstdagen tickets. Soul Sisters is alleen in Sneek verkrijgbaar voor de vanafprijs. Zeer misleidend.

Beste Trudie, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat spijt me te lezen. De vanaf prijs wordt inderdaad beperkt aangeboden. Neemt u voor een eventuele foutieve datum contact op met onze klantenservice om dit na te zien. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice ED

Lang zoeken

Wilde gebruik maken van aanbieding in ED. Moest lang scrollen voordat ik het had gevonden. Handiger zou zijn als die meteen op de site aan te klikken zou zijn. ( knop : aanbiedingen krant ) Het ging over slipcursus Rosmalen. Bellen met klantenservice duurde lang voordat iemand op nam. ( 8 minuten ! )

Beste heer, mevrouw Vlierden, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dat spijt me te lezen. Wanneer u een aanbieding zoekt kunt u vaak eenvoudig gebruik maken van de zoekfunctie op de website. Tikt u hier 'slipcursus' in dan vindt u de actie direct terug. De wachttijd is normaliter kort, onze excuses dat u 8 minuten heeft moeten wachten. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice ED

Gemakkelijk en snel geregeld

Prima aanbieding. Gemakkelijk geregeld

Snelle bezorging

Goed betrouwbare webshop .

waardeloos

order 150444 besteld, betaald en niets ontvangen ben bereikbaar op 0681309202

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben u de voucher opnieuw toegestuurd! Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice ED

zeer slecht

tickets konden met een duidelijk omklede reden niet geretourneerd worden. Ook telefonisch slechte en eenrichting respons.

Beste Roeland, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u de tickets wilde annuleren. Entree tickets kunnen wij inderdaad niet annuleren. Deze tickets bieden namelijk direct entree met een uniek barcode nummer. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice ED

Makkelijke betaling voor een super toffe activiteit

Ik kreeg een heads-up van mijn vriendin, laten we dit gaan doen. Eventjes lezen en meteen besteld, ging kei soepel! In de toekomst toch maar vaker hier naar kijken;)

Waardeloos

Ik kan mijn bestelling niet betalen of afronden!

Beste heer, mevrouw Kemperman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u uw bestelling niet kunt afronden. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.ed.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice ED

Snel online geregeld, leuke aanbieding, duidelijke website

Goede aanbieding, snel geregeld

Fijn dat deze mogelijkheid er is.

Snelle duidelijke afhandeling

Snelle duidelijke afhandeling

Makkelijk in gebruik

leuke aanbieding gescoord.

Snel en makkelijk boeken

De webwinkel is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Super goede aanbieding!

We hebben super genoten in Toverland!