Alles duidelijk!

Alles duidelijk!

prima webwinkel

Voldoet aan de verwachting

Slecht

Blijft cirkelen tussen bestellen en inloggen

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u niet verder komt met het bestellen. Neemt u dan altijd even telefonisch contact met ons op. We kijken dan met u mee en doen eventueel navraag voor u bij onze technische afdeling als we er niet uit komen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.pzc.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

was erg makkelijk

volop keuze nog in de hotels

Omslachtige side

Trage en omslachtige manier een aanbieding te vinden. Niet altijd duidelijk of een aanbieding al volgeboekt is.

Beste Ton, bedankt voor uw beoordeling. De Webwinkel is normaal erg vlot. Probeert u het nog eens! Kunt u een aanbieding niet vinden dan raad ik u aan om via pzc.nl/webwinkel gebruik te maken van de zoekfunctie van de Webwinkel. Vaak werken wij met vouchers met een ruime geldigheid. Heeft u een specifieke datum in gedachten dan kunnen we deze niet garanderen. Gelukkig kunt u dan wel nog gebruik maken van de vouchers op heel veel andere data. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.pzc.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Er valt nog wat te verbeteren!

Het schilderij dat wij bestelden is prachtig en de bezorgperiode bedroeg geen twee a drie weken, zoals aangekondigd in de krant, maar twee dagen. Prima natuurlijk, maar het was puur toevallig dat er iemand thuis was toen de bezorger aanbelde. Er kwam namelijk van tevoren GEEN bericht dat de bezorger op die dag aan de deur zou komen. Verder willen we van een aankoop van ruim €400,- natuurlijk een factuur. Helaas kwam die tot nu toe niet binnen in de mailbox. Daar zullen we dus zelf achteraan moeten. Heel irritant!

Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons dat het schilderij zonder aankondiging vervroegd is bezorgd. Normaliter hebben wij de kans u hier een track en trace van toe te sturen. Uiteraard blijven wij verantwoordelijk voor de bezorging totdat u deze in goede orde thuis heeft ontvangen. U ontvangt van de bestelling een bevesting/factuur via e-mail. Heeft u deze niet ontvangen dan kunnen wij u deze altijd nasturen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.pzc.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

bijzonder teleurstellende ervaring, die ik niemand toewens. Veel tijd, geen resultaat.

Wilde hotelkamer bij Letcher, hotel Erica in Berg en Dal. Betreffend hotel zat in keten van deelname. Overleg met medewerker webshop, hoe en wat. Geen probleem, goed geholpen met nuttige tips. Overleg met hotel Erica. Ruim plaats, komende reservering zou geen probleem moeten geven. Koop 2 vouchers voor twee nachten. Ontvang bevestiging en met informatie om reserveringen te maken. Krijg totaaloverzicht beschikbare hotels, waar Erica ook bij staat. Voer code in en tot mijn verbazing blijven uit het totaaloverzicht slechts ca. 20% over om een boeking te maken. Geen Erica meer. Gebeld met webshop. Zij constateren hetzelfde en nemen contact op met Fletcher. Zijn o,o flexibel, dit is de regel, basta uit. Dames bellen mij terug en zijn ook verbaasd. Krijg gelukkig mijn geld terug.

Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat de actie u zo is tegengevallen. De Fletcher Hotel aanbieding betreft een erg populaire actie. Wij raden dan ook aan om tijdig te reserveren, dit kan telkens tot 28 dagen van te voren daarbij zijn de tickets geldig tot halverwege 2020. Kunt u toch geen gewenste locatie of datum terugvinden dan kunt u inderdaad de bestelling ongedaan maken binnen de herroepingstermijn. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.pzc.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice PZC

Makkelijke behandeling

Was duidelijk en makkelijk om de kaartjes voor het evenement te regelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie aanbiedingen. Gebruiksgemak.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

duidelijk, maar eventueel bij plaatselijke gelegenheden ook de parkeerkaart mee aanbieden

zie voorgaand

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

makkelijk een bestelling plaatsen

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle afhandeling

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijk en snel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hotel reserveringen kloppen de kosten totaal niet

Geachte heer Van Aalst, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik wil u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder. https://webwinkel.pzc.nl/contactus Met vriendelijke groet, Nick Smits Klantenservice PZC

Pluspunten

Aantrekkelijke aanbiedingen

Geen

Pluspunten

Netjes snel geregeld

Geen

Pluspunten

Makkelijk in gebruik

Pluspunten

Snelle verwerking

Nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs

Zou iets makkelijker te vinden moeten zijn

Pluspunten

Goed geregeld

Geen verbeterpunten.