Zeer slecht

Ik probeer al een paar dagen twee exemplaren van de toos en henk scheurkalender te bestellen. Tevergeefs, want de iPad komt niet verder dan de eerste stap. Hij gaat dan onverminderd op zwart en de winkelwagen blijft leeg.

Beste Albert, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u problemen ondervindt bij het bestellen. Ik raad u aan dan altijd even telefonisch contact op te nemen. Wij hebben hiervoor een direct telefoonnummer beschikbaar via https://webwinkel.bd.nl/contactus. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

Super gemakkelijk

Snel reserveren en naar wens afgehandeld!

Slecht.

Aanbieding voor 29 euro. 180 euro voordeel en dan 140 euro extra kosten. Belachelijk en oplichterij.

Beste Theo, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u tegen extra kosten aanloopt. Bij onze producten hebben wij over het algemeen geen extra kosten tenzij dit heel duidelijk wordt aangegeven bij de aanbieding. Ik vermoed dat het hier ook om een vergissing gaat. Ik raad u aan dan altijd even telefonisch contact op te nemen. Wij hebben hiervoor een direct telefoonnummer beschikbaar via https://webwinkel.bd.nl/contactus. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

Het verliep voor een groot deel soepel

Met een beetje puzzelen is het goed gelukt. Wel een opmerking: Er wordt gevraagd om een uitrijdkaart te bestellen voor de auto. Maar we hebben "uitrijdmunten" We hebben daarover gebeld. U kunt dus beter vermelden dat je dan geen uitrijdkaart hoeft te bestellen.

X

X

Bij anderen vandaag besteld morgen in huis!!

Hier vandaag besteld over drie weken in huis!!!

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen onze uiterste best de producten zo snel mogelijk bij uw te bezorgen. De meeste producten hebben wij op voorraad en dan is het ook vandaag besteld morgen in huis. Bij producten die een aangepaste levertijd hebben wordt dit altijd vermeld. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bd.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Duidelijk-Overzichtelijk

Duidelijk- Overzichtelijk

Binnen 5 minuten alles geregeld

Na lezing van de aanbieding de gegevens ingevuld. Binnen 5 minuten alles geregeld, inclusief betaling en ontvangst van de vouchers. Gemakkelijker kan niet.

Alles geen vlot en gemakkelijk

12 vouchers besteld en binnen 10 minuten geregeld.

Slecht. Laatste keer

Besteld en betaald. Na 24 uur nog geen bevestiging gehad. We kunnen dus niet op vakantie. Groetjes Marian Siroen

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij of onze reispartners kunnen altijd uw bestelling voor u nazien. Neemt u in een dergelijk geval direct contact met ons op. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bd.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel BD

Gemakkelijk bestellen

Het was gemakkelijk om de scheurkalender Toos en Henk te bestellen. De bestelling werd keurig na twee dagen bezorgd.

veel te moeilijk en ingewikkeld niet duidelijk wat er gevraagd wordt erg onpersoonlijk

het was een grote doolhof voor mij al dat digitale gedoe.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u het bestellen als een doolhof heeft ervaren. Heeft u vragen bij het bestellen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via https://webwinkel.bd.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice

world of dinos

Het was een zeer ingewikkelde manier van reserveren. Betalen was heel gemakkelijk, maar toen begon het: je moest weer naar een andere site en stuk voor stuk met de e-voucher alles bestellen

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de bestelwijze als ingewikkeld heeft ervaren. Ik geef uw bericht door zodat hiernaar gekeken kan worden. Nogmaals dank voor uw terugkoppeling hierin. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bd.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst.

Onprofessioneel.

Je besteld voor twee volwassen en twee kinderen vouchers voor een evenement. Dan is het toch heel simpel om dit als één bestelling af te handelen. VREEMD, je ontvangt één email met daarin vier verschillende codes die je moet invullen op de betreffende website. Dit kan fouten in de hand werken doordat er iedere keer een keuze gemaakt moet worden voor de juiste datum. Ook kan het ( theoretisch gezien ) dan voorkomen dat één of meerdere bezoekers net op de betreffende datum buiten de boot vallen doordat er meerdere klanten online kiezen voor dezelfde datum. Maak het gemakkelijk, één bestelling, één vouchercode. Bij de bestelling wordt toch al aangegeven hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen !!!! SUCCES.

Beste heer, mevrouw Tenlima, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u de bestelwijze als niet voldoende eenvoudig heeft ervaren. Ik geef uw bericht door zodat hier naar gekeken kan worden. Nogmaals dank voor uw terugkoppeling hierin. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bd.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst.

Eens maar nooit meer

Het kopen van de vouchers ging eenvoudig. Het daarna omruilen van de vouchers in echte tickets was ingewikkeld.

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u het omruilen van de vouchers als ingewikkeld heeft ervaren. Wanneer u problemen ondervindt bij het omruilen neemt u dan vooral contact op. U kunt contact opnemen via https://webwinkel.bd.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst.

Makkelijk

Prima eenvoudig

Prima eenvoudig en zonder bijkomende kosten, meteen afwerking van je bestelling.

Mijn bestelling was super makkelijk te doen en de levering was erg snel toppie hier voor 👍

Makkelijk

Duidelijke overzichtelijke site, alles is makkelijk te vinden en bestellen is eenvoudig .

Snel gekocht!

Leuke actie. Makkelijk en snel gekocht. Nu maar afwachten of hetgeen we ermee gaan doen net zo goed uitpakt. Holland casino: we komen er aan!

Super, voor herhaling vatbaar.

Duidelijk hoe je je bestelling kunt doen. Direct de bestelling ontvangen via de mail. Effe printen, en klaar is weer een Sint-cadeau

Jammer

Het bestellen was heel makkelijk. Het enige wat ik jammer vindt is dat er niet bij staat dat je een e- ticket krijgt. Ik heb het namelijk gekocht om met sinterklaas te geven. Dan was het wel leuk geweest in de cadeau verpakking van de casino was. Maar niet getreurd ze gaan vast een gokje wagen

Nog steeds geen retourinstructie ontvangen in mijn mailbox....

Graag zsm instructies mailen.

uitstekend

uitstekend