Goed en snel geregeld

Artikel goed verpakt en snel ontvangen

Goed lezen. Stapsgewijs kom je er.

Downloaden werkt niet

Downloaden via link werkt niet

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u niet verder komt met het downloaden. Neemt u even telefonisch contact met ons op. Wij kunnen u dan zeker verder helpen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.tubantia.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Ik bleef steken in het menu vlak voor de betaling.

De route voor bestelling kan volgens mij simpeler

Bij de bestelling voor ijsbeelden word gevraagd om een code en die heb je vervolges niet nodig. Eerst de hele krant doorgezocht van voor naar achter. Hoe het verder ging ???

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De code is vaak enkel van toepassing indien er een code beschikbaar is gesteld. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.tubantia.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Tubantia

Hotel Fletcher deal klopt niet

Deal gekocht voor hotelovernachting, te boeken tot en met november 2020. Helaas in de online omgeving alleen mogelijk om voor december 2019 te boeken. Ik kan dus helemaal niets met mijn aangekochte bon van 35 euro!

Beste Karin, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij de aanbieding geven wij aan dat er vanaf vier weken van te voren gereserveerd kan worden. Dit wordt ook teruggegeven op de vouchers. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.tubantia.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Werkt (nog) niet met iPhone 11

Bestellen met mijn nieuwe iPhone 11 lukte niet, omdat ik een foutmelding kreeg over een browser plug-in. Ik moest iets aanpassen en dat lukte niet, omdat ik niet wist hoe. Met mijn oudere iPad lukt het vlekkeloos en kon ik het proces perfect doorlopen.

goed geholpen

Omdat het mij niet lukte om de tickets voor het ijsbeelden festival te krijgen heb ik goede en goede uitleg gekregen en nu is het gelukt

Overzichtelijk en eenvoudig in gebruik

De webshop is helder opgebouwd. Geeft voldoende info. Bestelprocedure is eenvoudig.

zoals verwacht

prima kon simpel bestellen wat ik wilde

Prima afgehandeld, niets dan lof

Prima afgehandeld , niet dan lof

alles goed verlopen

Prima verlopen

Prima, behalve de verwarrende bevestiging

Bestelling is correct en snel geleverd. In de bevestiging van de bestelling stond echter dat mijn tickets zouden worden toegezonden, terwijl het ging om scheurkalenders.

eten in Zenderen

lekker

Waardeloos. In de krant lees ik over de Carmina. Op de site niks. Ik ga mijn abonnement maar opzegge

Zie boveboven. Wat is hebt tmoch moeilijk, met jullie communicatie.

Madurodam was een mooie ervaring, we hebben er met veel plezier van genoten!

Fantastisch !

Ging super snel

Zie boven

Duidelijk

Mooie aanbiedingen

Leuke attractie voor kinderen

Samen met 3 kleinkinderen de attractie bezocht op 25 augustus 2019. Een mooie dag om dit samen te beleven in Dinopark. Kaarten eenvoudig via website te bestellen

lekker snel en gemakkelijk

Geweldig, snelle afhandeling,leuke aanbiedingen.

Goed te kopen.

werkt goed

werkt simpel

Geen aanbieding

De sauna thermen biedt het arrangement voor minder aan. Hoezo aanbieding ?

Goedemiddag Roos, hartelijk dank voor de beoordeling. Dit spijt me te lezen. De aanbieding wordt gedaan uitgaande van de adviesprijs van de Thermen. Wanneer de Thermen zelf een actie heeft kan het zijn dat deze nog onder onze aanbiedingsprijs is. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.tubantia.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Tubantia

Duidelijke en goede web site

Gemakkelijk zoeken en bestellen en betalen.

Leuke uitjes

Leuk uitje gezien in de krant, besteld en binnen een paar minuutjes waren de kaartjes via de mail al in ons bezit