Ondanks mijn leeftijd 70 jaar, kan ik er mee overweg

Nog niets ontvangen

Hoe kan ik die invullen na 3 dagen nog niets ontvangen

Alles prima verwerkt en verstuurd.

Mijn ervaring met de website-verkoop is zeer goed. Ik kon iets niet vinden en werd telefonisch zeer goed en vriendelijk geholpen. De spullen werden op tijd en prima afgeleverd.

Vlotte bestelling

Advertentie was duidelijk. Dus was de bestelling snel te doen incl de betaling

Alle bijkomende kosten worden er op het eind allemaal afgehaald. Prima geregeld Zou u dit aan de belanghebbende hoofd van hotel reserveringen door willen geven deze had namelijk een voice-mail ingesproken bij voorbaat dank. Jac Hereijgers Nonnekenshof 25 4881EJ Zundert

Helemaal oké!

Z Informatie op papier in de krant en in beeld op de site 100% oké!

Slechts gebruikt om het buitenkansje te incasseren, werd wel 3 x afgescheept met niet bereikbaar en dan een zwart scherm. Later lukte het wel.

meestal goed

Goed en simpel

Ging prima

Geen ervaring

Niet helemaal goed

Probeer Mozaiekstier te bestellen.Lukt niet. Krijg melding dat U mijn adres niet kent, terwijl iedere dag de krant keurig in de bus zit en mijn abonnementsgeld periodiek automatisch wordt afgeschreven.

Beste heer, mevrouw De Ligt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me dat uw adres niet wordt herkend. Soms is het zoiets kleins als een spatie in de postcode. Daarnaast kunt u ook altijd als gast bestellen en zo handmatig uw adresgegevens doorgeven. U kunt altijd even telefonisch contact opnemen. We helpen u daarmee graag verder. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bndestem.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel BS

Er werd gelijk met mij meegedacht

Ik was op zoek naar een sjaal, het lukte me niet gelijk om de juiste pagina te vinden. Uw medewerkster keek met mij mee en zo kwam ik bij de site waar ik moest zijn.

Teleurstellend

Ik dacht een pakketje met allerlei vouchers te ontvangen voor een try-out voor het Casino. Leuk Kerstcadeau. Zo stond het ook afgebeeld. Was ook heel leuk om cadeau te geven, stond er bij. Tot mijn teleurstelling krijg ik een email met daarin een link naar een ticket. Hoe kan je dat u als cadeau weg geven vraag ik mij af.

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat het niet duidelijk was wat u precies bestelde. Wij trachten zo duidelijk en transparant mogelijk te zijn in onze aanbiedingen. Jammer dat dit nu niet gelukt is. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bndestem.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Makkelijk en goed

Het boeken ging snel alleen was er een beperking van het aantal personen. Misschien optie om dit vakje open te laten dat je dat zelf in kan vullen.

🙌😃

Adgtez

gewoon goed

Gemakkelijke procedure om e-tickets te bestellen

Slecht

Geen enkele communicatie mbt mijn bestelling Geen antwoord op mijn mail. Ook niet op mijn vraag via de telefoon na 20 minuten wachttijd. Ineens een briefje in de bus dat het bij de buren was bezorgd

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u de bezorging van uw bestelling zo heeft ervaren. U kunt altijd contact opnemen via https://webwinkel.bndestem.nl/contactus. Wij zijn hier goed bereikbaar. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice

De site was supertraag. Soms moest je weer opnieuw beginnen.

Duurde erg lang om een bestelling te plaatsen. Soms weer helemaal opnieuw beginnen.

Beste Stef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u het plaatsen van uw bestelling zo heeft ervaren. Wanneer u vastloopt bij het bestellen kunt altijd contact opnemen via https://webwinkel.bndestem.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice BnDeStem

jammer dat je als klant van destem wonend in het buitenland niet kan deelnemen aan de acties in de krant. hoofd kantoor is toch in Belgie?

Beste Yvonne, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De Webwinkel van BNDeStem is gericht op haar regionale lezers. Heeft u iDeal dan kunt u wel aankopen doen van de e-tickets die wij aanbieden. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.bndestem.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice

Goed te doen.

proces is goed te volgen en vrij snel te doorlopen.

Ervaring in oplossen van probleem

Ik had op verkeerde sauna gereserveerd. Annulering begeleid en opgelost

Zeer goed geregeld en makkelijk om te bestellen via de computer

Goed en snel geregeld.

Kaarten bestellen via de webwinkel is heel eenvoudig en snel geregeld.

Zeer veel aanbiedingen

Je kan er leuke dingen kopen

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen