Leuke actie met buitenkansjes

Het bestellen ging vrij vlot

Het bestellen gaf niet veel problemen, maar toch een opmerking: bij bestelling van twee tickets kreeg ik twee vouchers en twee toelichtingen. Dat waren in totaal vier pagina's. Omdat niet meteen duidelijk was hoe het verder zou gaan heb ik die vier pagina's uitgeprint wat in feite geen zin had. Alleen de beide vouchercodes zijn nodig; die hadden in één en de zelfde mail vermeld kunnen worden.

Besteeling prima, levering laat op zich wachten

Vouchers besteld op zaterdag omdat ik zondag naar Snowworld wil. In de bevestiging staat dat je binnen een uur de vouchers krijgt. Op maandag zijn ze nog niet binnen. Kortom, wil je een dagje naar Snowworld, bestel je tickets da tijdig.

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De tickets bij de Webwinkel worden normaal vrijwel direct en in ieder geval binnen een uur toegestuurd. Heeft u de vouchers niet ontvangen dan raad ik u aan om de ongewenste e-mail na te zien en anders contact op te nemen via https://webwinkel.destentor.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice De Stentor

Koop voor IJsbeelden ging goed, account maken niet

Ik wilde een account maken voor eventuele volgende aankopen. Maar dat kan alleen als ik de ad-blocker in mijn browser uitzet. Ik wil niet gedwongen worden dingen uit te zetten die ik bewust heb aangezet. Daarnaast is het vervelend eerst een voucher te krijgen die je op een andere site weer moet inwisselen voor tickets. En dat lukte het ook niet met de Chrome browser en moet ik overschakelen naar een andere browser.

Beste Fred, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u problemen ondervond bij het bestellen. Een ad blocker heeft soms een ongewenste uitwerking op een website. Dit is het risico bij een het gebruik ervan. De Chrome Browser zou geen problemen moeten geven. Wellicht toch weer de Ad Blocker. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.destentor.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel DS

Het was even puzzelen, maar toen bleek het ook snel te regelen. Geen probleem.

Goede website. Alles werd perfect geregeld.

Weinig info

Het bestellen en betalen gaat vlot. Dan krijg je een mail waarin staat dat je tickets bijgevoegd zijn. Dat is niet waar. Het blijkt een voucher te zijn. Dan moet je naar een andere site en gegevens verstrekken. En verder blijft het stil.....

Beste heer, mevrouw Dalfsen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dank voor uw bestelling. Wij bieden zowel tickets als ook vouchers aan. Gaat het om vouchers dan vermelden wij dit bij de actie op de Webwinkel onder de voorwaarden. Heeft u uw tickets nog niet ontvangen dan raad ik u aan om contact op te nemen met de betreffende partner waar u de vouchers verzilverd. Deze kan voor u nazien. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.destentor.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice De Stentor

Prima aanbiedingen en snelle reakties.

Al enige keren een Fletcher aanbieding gedaan. Ook de boottocht IJssel en randmeren vanuit Zwolle was zeer goed georganiseerd. We hopen in de toekomst nog vaak van jullie aanbiedingen gebruik te maken. H te Niet Zutphen.

Helemaal top!

Een uitje met de kleinkinderen bedacht, gecheckt of er kortingskaartjes zijn, geboekt en op pad !

Slecht

Kreeg geen tickets in mijn e-mail. Na lang aan de telefoon hebben gezeten kreeg ik ze na een half uur doorgestuurd dankzij de jongen aan de telefoon .

Beste heer, mevrouw Wiemer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u de kaarten niet direct heeft ontvangen. U kunt altijd contact met ons opnemen via https://webwinkel.destentor.nl/contactus. Wij zijn hier goed op bereikbaar en zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice De Stentor

Mooie aanbiedingen

Alleen een beetje omslachtig om de tickets te openen

bestellen gaat supersnel

inloggen, bestellen, betalen en E tickets ontvangen in je mail werkt supersnel.

Alles klopte. Ook het weer werkte mee, kortom het was een fijne dag.

Wij hadden een rondvaart geboekt. Om Haarlem ook 'ns van de waterkant te kunnen bekijken. Dit bleek een leerzame en onverwachte trip te zijn. Een aanrader dus!

Voor herhaling vatbaar

Heel goed geregeld de korting op de kaartjes en het was een hele leuke dag.

Zo hoort het.

Goede overzichtelijke site en bestelmogelijkheid

Meedenken en goede service

Ik had per abuis de verkeerde kaartjes besteld. Na een prettig mail contact kon ik de kaartjes annuleren.

Vlotte afhandeling

Netjes en wat gezegd werd dat klopte. Fred

Eens maar nooit weer

Lijkt een mooie aanbieding, maar in de praktijk zijn de mogelijkheden heel beperkt. Heel veel Fletcher hotels zijn niet beschikbaar en uiteindelijk zijn er veel meerkosten, waardoor je haast beter rechtstreeks kunt boeken.

Beste heer, mevrouw Zutphen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat de actie u zo is tegengevallen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.destentor.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice De Stentor

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Altijd leuke aanbiedingen, aan te bevelen webwinkel!)!

goede service, goed behandeld

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

na een mail dat de website van de aanbieding zeer moeilijk te vinden was, werd me een link gestuurd waardoor ik direct op de betreffende website kwam

gemakkelijker op de webisite van aanbiedingen kunnen komen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Dierentuin kaartjes gekocht in de webwinkel. Makkelijk te bestellen en de prijs is goed.

Wat betreft de webwinkel niet.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlotte websites

Geen