Slecht

Mijn moeder dacht een canvas van e n kunstwerk te kopen. Ze kreeg geen bevestiging op de mail. Ik zag later dat ze waarschijnlijk een voucher had gekocht. Geen idee waar die blijft. Is dat van de Volkskrant? Vreselijk!

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat het niet duidelijk was dat het ging om een voucher. Heeft u de voucher niet ontvangen dan kunnen wij dit altijd nasturen. Neemt u even contact op. Wij hebben een direct nummer beschikbaar via onderstaande link. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

Mooie foto’s

late levering

late levering zonder communicatie, retourformulier is onvindbaar op de website

Beste Saskia, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u uw bestelling laat heeft ontvangen en u het retourformulier niet kon vinden. Voor het reserveren verzoeken wij u altijd contact op te nemen met de klantenservice u ontvangt dan de instructies over hoe u uw product kunt retourneren. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Webwinkel

slecht

steeds wordt er verkeerd gereageerd op mijn bestelling. Men vindt de inhoud van het winkelwagentje niet, wordt niet ingelogd op mijn bank. Kortom, ik kan niets bestellen. slecht! !

slechte service en site

Webwinkel is ontzettend traag. Vraag naar een product wordt niet beantwoord.

Ik heb de aangekochte dvd box niet ontvangen

Vervelend, wat kan ik doen?

En erg handig

Dit is eerste ervaring, dusss... afwachten

Nog geen ervaring

ik zit te wachten op de vouchers. zou direct worden verzonden

ik zit te wachten op de vouchers. zou direct worden verzonden

Nou geen idee of het komt

Wil ik best doen maar ik heb een dag later geen idee wat er gebeurt met mijn bestelling. Wanneer komt het ?

niets ontvangen

Een week geleden heb ik een bestelling geplaats, voor €99,- Wel betaald, maar nog niets ontvangen, afgezien van het verzoek om feedback .....

site liep diverse keren vast, ook bij andere browser

zie boven, site werkte heel slecht, liep vast, foutmelding, diverse keren op de dag geprobeerd, pas na lang aanhouden gelukt. Doe ik niet nog een keer

Slecht

Ik heb een cursus gekocht m.b.t. Gebruiken van Microsoft Office, met licentie voor Office 2019. Dit blijkt dan een illegale versie te zijn. Dat moet toch niet niet kunnen.

Prima, helder en overzichtelijk.

Ze doen wat ze zeggen

Dit leert eerdere ervaringen

doe ik niet

laatse keer

De webwinkel laat de klant de problemen zelf oplossen.

Voucher voor puzzel bij Fotoproducten.nl besteld en gekregen. De kortingscode levert bij Fotoproducten € 2,50 te weinig korting op. In plaats van dat u dat voor mij oplost verwijst u mij naar Fotoproducten.nl, waar ik het zelf maar moet oplossen, terwijl u feitelijk een ondeugdelijk product verkoopt.

Zoals altijd goed

Mooie collectie

Het is even zoeken naar juiste pagina (replica) leuke collectie Alleen geen bevestiging van aankoop via e-mail

‘Cursus’ voeding expert

Deze cursus hangt van het kleuter plak en knipwerk aan elkaar, vol onzinnige beweringen. Er zit geen enkele lijn in en het ene hoofdstukje is nog slechter dan het andere. Echt schaamteloos dat dit met goed fatsoen door de Volkskrant wordt gepromoot.

IK wacht nog op mijn bestelling

Ik kan nog geen beoordeling geven, omdat ik in afwachting ben van het ontvangen van mijn bestelling

Prima, redelijk geprijsd apparaat

Apparaat voldoet ondanks de lage prijs goed. Was makkelijk in elkaar te zetten. Alleen de website van het postorderbedrijf zou wel wat beter kunnen. Ik moest de bezorgdatum veranderen, maar kon ergens checken of deze wijziging goed was doorgekomen. Ook kreeg ik geen bevestiging. Uiteindelijk werd het pakket op de veranderde datum op tijd en goed geleverd.

Redelijk goed

Ik heb een cursus Vaarbewijs gekocht. Dit downloaden verliep redelijk vlot, wel een klein beetje omslachtig. Maar ben wel tevreden.

Snel besteld, snel geleverd.