Snel en correct

Snel en correct

Tot nu toe niet veel ervaring opgedaan.......wel leuke aanbiedingen gelezen.

Nog geen concrete ervaring, maar wel verleid door leuke aanbiedingen!

Ok

Ok

Super apk

......

• Poleciłbyś nas? Tak

Geen enkel verband met de inhoud van de krant

Waarom niet een link bij bijvoorbeeld boek besprekingen naar de winkel, ter ondersteuning van de krant? Succes !

Beste Machiel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u met ons meedenkt. Het boekenaanbod van de Webwinkel is beperkt. Wij richten ons veelal op dagjes uit. De meeste boeken uit de boekenreviews van de Volkskrant worden dan ook niet aangeboden via de Webwinkel. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Twee pakketten wijn besteld en betaald, slechts 1 pakket ontvangen.

Op 27 maart en 30 maart heb ik pakketten wijn besteld bij de VK webwinkel.Ordernr 217416 en 218185. Slechts 1 pakket ontvangen. Correspondentie per mail met C.Vermaes en R Doran. Er gebeurt niets, laten ook niets meer van zich horen. Nu 9 april.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u geen reactie meer heeft ontvangen. Wij doen in een dergelijk geval altijd even navraag voor u bij onze uitleverpartij. Krijgt u van ons geen reactie binnen 2 dagen dan kunt u ons er altijd even aan herinneren. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

E-Book niet te downloaden

Een e-Book besteld en betaald. Een bevestigingsmail ontvangen met een link om te downloaden. Downloaden lukt niet. Weggegooid geld. Eens maar nooit meer in de webwinkel iets besteld!!!!

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat het downloaden niet lukt. Bij onze aanbiedingen geven wij een uitleg hoe u het ebook kunt downloaden op verschillende apparaten. Ondervindt toch nog problemen dan kunt u altijd contact opnemen met ons. Wij helpen u graag. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

erg duidelijk

duidelijk

ggg

cc

Duidelijk, leuke aanbiedingen

duidelijke keuzen en lekker vlot geregeld.

Naar de sauna geweest waar ik al een tijdje naar toe wilde.

Na bestelling en betaling geen enkele communicatie meer.

Mijn bestelling en betaling verliep vlot, alleen daarna geen enkele vorm van informatie over levering. Ook geen track and trace, dus afwachten maar. DHL stond plots aan de deur met de levering na 12 dagen wachten en afgeleverd zonder dat een handtekening voor ontvangst was vereist.

Beste Van Saene, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u niet bent geïnformeerd over de verzending van uw bestelling. Er zijn enkele producten met een aangepaste levertijd. Dit wordt altijd genoemd op de Webwinkel bij het product. Heeft u vragen over de bestelling dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan

Slecht!

De web-site van de Volkskrant web-winkel is overzichtelijk. Niet veel keus , maar alla, de hoofdactiviteit van de Volkskrant is het aanbieden van nieuws en niet het verkopen van producten. Voor zover geen probleem. Maar de levering is buiten enige proporties. Op 2/12 besteld, nog niets ontvangen (21/12)! Dat kan natuurlijk vanwege Sint and Kerstmisdrukte. Dat is nog te billijken, hoewel de website vermeldde 'levering binnen 1 of 2 weken'. Maar ja dat zal wel een standaard mededeling zijn. Kan ik de waarschijnlijke datum van levering volgen? NEEN. Geen 'track' systeem. Geen andere mededeling. Waar ik van de NRC webwinkel (waar verkopen ook maar bijzaak is) ik de levering goed kon volgen en product binnen 4 dagen had, bij de Volkskrantwinkel NIETS . Volkomen radiostilte!! Maar wel na 1 dag en daarna nog een paar keer vragen hoe het winkelen bij de webwinkel vind. Heel irritant. Om eerlijk te zijn: het winkelen is mij SLECHT bevallen en ik zal niemand aanraden het wel te doen.

Beste Johannes, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat het bestellen bij de Webwinkel u niet is bevallen. Er zijn enkele producten zoals de reproducties met een aangepaste levertijd. Dit wordt altijd genoemd op de Webwinkel bij het artikel. Het spijt me te lezen dat u niet geïnformeerd bent over de verzending. Ik ga ervan uit dat u de bestelling wel heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Volkskrant

Slechte service

Het reeds door mij bestelde en betaalde product is na een week nog niet afgeleverd. Hierover gemaild maar mails worden niet beantwoord

Beste Corien, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Tot onze spijt hadden wij een storing op ons contactformulier. Hierdoor hebben wij uw berichten niet ontvangen. Dit is inmiddels verholpen. Onze oprechte excuses. Uw bestelling zou inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Volkskrant Webwinkel

Ik heb drie hotelbonnen besteld en betaald, maar niet ontvangen

Ik heb dinsdag 17-12 drie hotelbonnen besteld en betaald, maar niet ontvangen. Wel een betaalbevestiging en mailtje dat de bonnen binnen maximaal een uur in mijn mailbox zitten. Drie dagen later heb ik ze nog niet (en vind ze ook niet in de spambox). Ik heb gemaild naar de klantenservice, maar er is geen reactie gekomen. Ik heb de bonnen nodig voor kerstpakketten … Fijn … Het beoordelingsmailtje heeft een no reply mailadres …

Beste Diny, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Tot onze spijt hadden wij een storing op ons contactformulier. Hierdoor hebben wij uw berichten niet ontvangen. Dit is inmiddels verholpen. Onze oprechte excuses. Uw vouchers zouden inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 - 0561 561. Ook kunt u weer contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Volkskrant Webwinkel

Producten vallen tegen

De vaas is erg klein en minder sprankelend dan op de foto, de sjaal mooi ,aar heel bescheiden. Misschien heb ik niet goed gekeken?

bestelling niet ontvangen

ik heb een Fletscherovernachting besteld, maar na drie dagen nog niets ontvangen (zou binnen een uur gebeuren) en ook op mijn mailtje geen reactie Nu gebeld, maar lange wachttijd: wordt me te duur, daar ik vanuit het buitenland bel....

Beste Marilen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Tot onze spijt hadden wij een storing op ons contactformulier. Hierdoor hebben wij uw berichten niet ontvangen. Dit is inmiddels verholpen. Onze oprechte excuses. Uw bestelling zou inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-0561561. Ook kunt u weer contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Positieg

Positief

Niets ontvangen, niets gehoord

Ruim een week geleden heb ik een kalender besteld. In de ontvangstbevesting per mail stond dit: "De door jou bestelde tickets ontvang je in je inbox zodra we jouw order hebben verwerkt (dit duurt maximaal 1 uur). " Huh? Nu heb ik nog steeds geen kalender ontvangen en de klantenservice reageert niet op mijn mails. Knudde!

Beste Fiona, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Tot onze spijt hadden wij een storing op ons contactformulier. Hierdoor hebben wij uw berichten niet ontvangen. Dit is inmiddels verholpen. Onze oprechte excuses. Uw bestelling zou inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Er was door de grote vraag naar het artikel een vertraging ontstaan. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-0561561. Ook kunt u weer contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Volkskrant Webwinkel

Snelle levering, goed verpakt, goed product!

De bestelling werd correct en snel uitgevoerd.

Woensdag besteld, vrijdag gearriveerd. Prima.

vlekkeloze verwerking en bezorging

Totaal niets op aan te merken. Zeer vlot .

Nooit meer doen. Zeer slechte ervaring

Bestellen gaat nog wel. Maar dan...! Wanneer wordt het geleverd? Navraag leert dat je bestelling uit Duitsland moet komen, maar wanneer, GEEN idee. Zeer slechte beurt van de Volkskrant.

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op de reproducties is een aangepaste levertijd van 1 tot 2 weken van toepassing. Dit wordt bij het product op de Webwinkel aangegeven. Uw bestelling zou inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-0561561. Ook kunt u weer contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en snel.

Heel gemakkelijk

Gewoon prima. Wat meer moet ik zeggen