Leuk pallet aan producten.

Laat het niet te ver afdrijven van de krant

Voucher voor fletcher besteld en is goed aangekomen de zelfde avond nog

Bestelling op 10 december geplaatst en op 16 december tot 10.25 uur niets ontvangen

Via Google naar website van Volkskrant Webwinkel gaan, is een ramp: HTTP Error 503 en HTTP Error 403. Uiteindelijk via telefoonnummer 088-0561561 toch bij iemand van De Volkskrant klantenservice beland. Daar werd na enig zoekwerk gezegd dat de bestelling vandaag zou worden afgeleverd. Op mijn verzoek heeft de medewerker een "Track & Trace" gestuurd waarop idd staat dat aflevering vandaag zal plaatsvinden. Maar helaas, er staat geen tijdsindicatie bij. Het bestelde product is voor iemand die morgen jarig is. En ik zit alleen thuis met een 'puppy' van 5 maanden dat ik eigenlijk niet kan uitlaten zolang dat pakketje via GLS niet is bezorgd. Al met al, een goede les voor mij. Maar bij deze webwinkel kom ik niet meer terug. P.S. Ik reageer nu op een soort "aanmaning" omdat ik het eerste verzoek tot beoordeling onbeantwoord had gelaten.

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat de verzending niet is gegaan zoals verwacht. Op de verzending van de replica's is een aangepaste levertijd van toepassing. Dit wordt aangegeven bij het product op de Webwinkel. Wij sturen inderdaad een track en trace toe zodra deze beschikbaar is. Met uw postcode en het Nederlandse pakketnummer kunt u de verzending ook in Nederland volgen tot aan de aflevering thuis. Uw bestelling zou inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-0561561. Ook kunt u weer contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Jullie zijn er snel bij. Bestelling nog niet ontvangen en nog geen idee wanneer.

Eerst zorgen dat de bestelling snel en efficiënt wordt afgeleverd.

Beste heer, mevrouw Arts, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard! De beoordeling wordt u automatisch toegestuurd. Heeft u een bestelling gemaakt met een aangepaste levertijd dan kan de vraag om de beoordeling eerder zijn. Uw bestelling zou inmiddels door u moeten zijn ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088-0561561. Ook kunt u weer contact opnemen via https://webwinkel.volkskrant.nl/contactus. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

matig

Ik heb besteld en daarna is er geen enkele communicatie over de levering, de betaling ging prima. Eerdere bestellingen gingen goed maar nu is het slecht. Vr.Gr. Bram Verhoeff

Goed en snel afgeleverd

Bestelling 's anderendaags ontvangen. Inhoud compleet. Ik miste alleen de vooraf track en trace. Ik wist niet wanneer de levering zou geschieden.

geen follow up bestelling

Na mijn bestelling en betaling komt er wel een bevestiging van betaling maar totaal geen follow up over waar mijn bestelling blijft. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Slechte service dit. Bestelnummer: #170642 Besteldatum: dinsdag 10 december 2019

Slecht. Wel betaald, maar nog altijd niets ontvangen. Schandelijke oplichterij.

Ik heb een vermogen betaald. Gaan we nog iets leveren of is dit de wijze waarop de Volkskrant geld verdient.

Niet zo best

Winkelwagen moest meerdere keren gevuld worden, voordat het me gelukt was om een dvd box te bestellen. Na betaling werd ik hartelijk bedankt voor het kopen van tickets, terwijl ik toch echt een dvd box gekocht had.

service OK: de info niet

Bestellen OK, en inderdaad was het artikel drie dagen later binnen. Jammer dat er geen specifieke info is/was over het tijdstip van afleveren (1-2 weken is best wel ruim) en dat er geen verdere track and trace is. Het is dus een beetje afwachten of het op tijd is. Nog een punt (geen puntje meer helaas...) wel heel erg veel lucht in het pakket. Dat kan veeeeel beter, efficienter en dus met minder aanslag op ons milieu. En eigenlijk kan dat niet meer in deze tijd. Aanbevelen Ja, is dus louter op de kwaliteit van de artikelen: niet op de rest.

Prima aanbod.

Snelle en effectieve service

Prima snelle levering

Foto-jaarkalender op krantenpapier origineel in stijl van de krant en recht doend aan de fotograaf van de krant.

Zeer tot zeer slecht

De klant is koning 👑 toch? Bij jullie blijkbaar niet weten niet waar mijn bestelling is? Moest zelf met de GLS gaan bellen, deze gaven aan mij niet te kennen of onbekend adres, vervolgens weer bellen met de webshop en idd mijn bestelling was gevonden. De bezorger had geen zin om mijn bestelling te bezorgen want mijn naam en adres staan keurig op het pakket! Vandaag na 3weken mijn pakketje opgehaald zo één x en nooit meer.

Bestelling vlot verlopen

Mijn ervaring was prima. Mijn bestelling was na drie dagen in de brievenbus gedeponeerd.

zeer matig

Bestelling geplaatst via de webshop. Na 2 dagen een orderbevestiging en direct de volgende dag een verzoek voor een beoordeling. Nog geen product of track en trace bericht ontvangen. Na 11 dagen een ander, verkeerde product toegestuurd gekregen. Contact opgenomen...Bestelling is geplaatst 30 november 2019; ik kreeg geen garantie of mijn bestelling nog dit jaar geleverd werd...

blamage

hoe kan de krant dit een fotokalender noemen. gedrukt op kantenpapier waardoor de foto's inkt doorlopen zijn en daardoor niet bekijkenswaardig! Een schande voor de krant en de fotograaf Marcel van den Bergch!!

goed bestelproces

Leuke aanbieding en snel afgehandeld. Nog geen levering.

Bestelling binnen 24 uur in de bus

Tevreden over de snelheid van levering.

Snel en zorgvuldig

Ik heb al meerdere keren bij de webwinkel besteld en had, zelfs in drukke tijden, de spullen de volgende dag al in huis.

Altijd iets moois

Mooi 'schilderij'

Al snel na de bestelbevestiging, maar nog vóór ontvangst van het artikel, kreeg ik dit beoordelingsverzoek; enigszins verwarrend. Degelijk verpakt hebben wij het bestelde 'schilderij' toen mogen ontvangen. Het is eenvoudig-mooi en zal goed tot zijn recht komen in onze woning!

👍

Goede ervaring met contact webwinkel en zeer snelle levering.

perfect

Heel snel afgewikkeld

Uitstekend.

Gisteren besteld ('s avonds), betaald, allemaal via mobiel en vandaag reeds prima geleverd. Uitstekende service.

Overzichtelijk en makkelijk in het gebruik.

Het is makkelijk de verschillende aanbiedingen te vinden en hoe ze te bestellen zijn. Het aanvraag proces is is intuïtief te volgen.