bij eerder bestellingen goed, maar de laatste ervaring is slecht

Bij aankoop van 2 hotelbonnen, werd bij afronding gemeld dat de bonnen thuisgestuurd zouden worden. Na een aantal dagen nog geen bevestigingsmail gekregen van de bestelling en raadpleging op de site bleek dat de bonnen gedownload konden worden.

Goedemiddag Fred, het spijt me te lezen dat er verwarring is ontstaan over de toezending van de hotel vouchers. Het gaat inderdaad om e-mail tickets waarmee u een boeking kunt verzilveren bij het hotel van uw keuze. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.parool.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Het Parool

snel en keurig

Snel en keurig !!

Moeilijk te vinden, moeilijk om snel te betalen

Pas bij de derde poging lukte het de bestelling en betaling af te ronden. Gedeeltelijk heeft dat met mijn digitale onhandigheid te maken, gedeeltelijk ook met de webwinkel

Beste heer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u problemen ondervond bij het bestellen. Heeft u vragen bij het bestellen dan kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.parool.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Het Parool

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bestellen ging zeer soepel op duidelijke site.

voldoende, een redelijke ervaring

Het lijkt 'n leuk kado deze bonnen voor de Wellnes Weesp, maar nu moet ik nogmaals dat bedrag bij de Wellness betalen, lijkt het. Want je krijgt alleen computers aan de telefoon, dus het is nog niet duidelijk. En zoja..hadden jullie dit erbij moeten vermelden.

Beste Annelies, Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer u tickets bij de Webwinkel heeft aangekocht hoeft u niet opnieuw te betalen aan het resort. Enkel wanneer u extra's wilt bijbestellen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.parool.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Het Parool

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Eenvoudig geregeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede duidelijke info, groot bestelgemak.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Groot assortiment

goede service, goed behandeld

Pluspunten

perfect liep voorspoedig

Pluspunten

Pluspunten

Soms een beetje vaag over hoe de procedure precies loopt.

Maak procedure voor de kaartjes transparanter.

Pluspunten

Mooie aanbiedingen! Vlotte afhandeling

Pluspunten

Gewoon goed

Ik had pas na betalen door dat het zonder ontbiit was en dat er nog kosten bij komen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb hier niet het goede gevoel aan over gehouden. Ik wilde graag komend weekend op zaterdag naar Paterswolde. Heb eerst gebeld of er een kamer beschikbaar was, maar de dame in kwestie wist dat niet. Toch maar de voucher gekocht, maar uiteindelijk blijkt er geen kamer beschikbaar te zijn. Als ik gewoon een kamer zou huren, is die er wel, vreemd... Nu zit ik met een voucher zonder kamer. Vervelend, moet ik alsnog op zoek naar een kamer in Groningen. Ik betwijfel of ik dat bij Fletcher ga doen, ik voel met toch ne beetje bekocht.

Geachte heer, mevrouw Boot, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de Fletcher hotelvoucher actie. Op de website staan onder de actievoorwaarden aangegeven welke bijkomende kosten worden berekend en welke voorwaarden zijn verbonden aan de voucher. Mocht u hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen via https://webwinkel.parool.nl/page/contact Wij zijn u graag van dienst.  Met vriendelijke groet, Nick Smits Klantenservice Het Parool

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

kan ik nog niet beoordelen, we zijn nog niet in het hotel geweest

Pluspunten

doet wat het moet doen

geen

Pluspunten

Lekker snel en duidelijk

De betaalapp ING deed het niet moest online betalen via tancode

Pluspunten

Website werkt soepel en snel

prima zo