Pluspunten

Gewoon goed

Ik had pas na betalen door dat het zonder ontbiit was en dat er nog kosten bij komen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb hier niet het goede gevoel aan over gehouden. Ik wilde graag komend weekend op zaterdag naar Paterswolde. Heb eerst gebeld of er een kamer beschikbaar was, maar de dame in kwestie wist dat niet. Toch maar de voucher gekocht, maar uiteindelijk blijkt er geen kamer beschikbaar te zijn. Als ik gewoon een kamer zou huren, is die er wel, vreemd... Nu zit ik met een voucher zonder kamer. Vervelend, moet ik alsnog op zoek naar een kamer in Groningen. Ik betwijfel of ik dat bij Fletcher ga doen, ik voel met toch ne beetje bekocht.

Geachte heer, mevrouw Boot, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de Fletcher hotelvoucher actie. Op de website staan onder de actievoorwaarden aangegeven welke bijkomende kosten worden berekend en welke voorwaarden zijn verbonden aan de voucher. Mocht u hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen via https://webwinkel.parool.nl/page/contact Wij zijn u graag van dienst.  Met vriendelijke groet, Nick Smits Klantenservice Het Parool

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

kan ik nog niet beoordelen, we zijn nog niet in het hotel geweest

Pluspunten

doet wat het moet doen

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Lekker snel en duidelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De betaalapp ING deed het niet moest online betalen via tancode

Pluspunten

Website werkt soepel en snel

prima zo

Pluspunten

Snel, makkelijk, duidelijk. Geen vervelende verrassingen.

Pluspunten

Snel, makkelijk, betrouwbaar en goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

leuke aanbiendingen

aanbod uitbreiden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

met de korting ben ik nu duurder uit dan dat ik gewoon geboekt zou hebben bij de veluwse bron

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

leuk aanbod, makkelijk te regelen en boeken goed voordeel klanten

Pluspunten

Makkelijk aan te schaffen aanbiedingen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede navigatie

Ik zag pas bij bestelling van de kaarten (sauna) dat we een toeslag is op zondag. Dat mag wel wat duidelijker zijn, weergeven voordat je het bestelproces ingaat.