Prima site met mooie aanbiedingen

Het bestellen was opnieuw een fluitje van een cent. Echter zou ik graag als follow -up een aflever track zien.

no nonsens benadering

Hoewel de uitnodiging voor deze review eerder was dan het product is het gehele proces bij de online shop van Trouw prima in orde. Originele producten tegen een aanvaardbare prijs

Terleurstelling

Twee dvd boxen besteld. Na een paar dagen per mail gevraagd wanneer de bestelling geleverd zou worden. Geen reactie. Dag later webwinkel gebeld. De voorraad was op en was ondertussen aangevuld, mijn bestelling was onderweg. De dame aan de telefoon was behulpzaam, heeft mij later nog terug gebeld over de levering. Nu een week later: pakket niet ontvangen, geen reactie. Als er op de site was vermeld dat de levering lang zou duren, had ik geen bestelling geplaatst.

Beste Janny, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Ik hoop dat u het inmiddels heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice

Bestelling zeer vlot afgewerkt

Na 3 jaar dubben en afwegen - gezien de prijs - eindelijk een gelegenheid aangegrepen om de reproductie 'Get together' van Hettich te bestellen. Binnen 3 dagen (in plaats van de vermelde 14) vond de aflevering plaats. Een dag later opgehangen. Het is een wandvullende belevenis die andere versiering overbodig maakt.

Bestelling ging duidelijk en snel.

De bestelling verliep heel goed. Dat doen we nog eens!

Goede en voordelige aanbieding en gemakkelijk besteld.

Goede aanbieding met ruime keuze voor bezoeken aan de Sauna. Het bestellen was zeer duidelijk en eenvoudig in enkele minuten gedaan. Hartelijk dank.

Onvoldoende

Ik heb drie dvd boxen gekocht en meteen online betaald. Na een dag of drie werd er één bezorgd. En daar bleef het bij. Een verklaring ontbrak. Toen ik aan de bel trok om te melden dat ik nog twee boxen tegoed had kreeg ik een e-mail met de mededeling dat er leveringsproblemen waren en dat de twee dvd-boxen later zouden komen. Ze zijn inmiddels nog steeds niet bezorgd en ik heb geen idee of, en zo Ja wanneer ze komen.

Goedemiddag, het spijt me te lezen dat er vertraging is ontstaan. De voorraad is snel aangevuld en de DVD collecties zijn verstuurd. Nogmaals onze excuses voor de ontstane vertraging. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Kind kan de was doen!

Lekker simpel en gebruiksvriendelijk.

Snel

Bestellen ging heel vlotjes, moet alleen €1,50 extra betalen voor het bestellen van e-tickets

Goede ervaring

Een bezoek aan de VeluwseBron. Ging geheel volgens plan en was suksesvol.

Dag Ellis, fijn dat uw bezoek aan het Wellness Resort volgens plan is verlopen. Mocht er iets zijn waardoor wij uw ervaring met de Webwinkel kunnen verbeteren dan vernemen wij dat graag van u. U kunt dan altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan ook via https://webwinkel.bndestem.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

probleemloos bestellen

een paar keer bestellingen gedaan en dat zonder problemen kunnen doen.

De meest hopeloze website die ik de afgelopen 5 jaar ben tegengekomen

1)Ik wilde meer dan één product bestellen, maar dat lukte niet. Geen mogelijkheid ontdekt om een tweede product in het mandje te krijgen. 2)Ik heb samen met mijn vrouw een Trouw abonnement, maar ik kan niet met een tweede mailadres daar bij komen (ik hoopte op die manier de winkel beter te laten functioneren). 3) Er zit geen natuurlijke manier van bladeren in, ik kan niet één stap terug. Ik ben ruim een uur bezig geweest om één product te bestellen. Een groot deel van de tijd ging zitten in het proberen om verscheidene producten TEGELIJK te bestellen, zodat ik me niet blauw betaal aan bezorgkosten. Ik heb ruime ervaring in ongeveer 20 geheel verschillende webshops, maar in heb me nog nooit zo hulpeloos en onbegrepen gevoeld als in deze. De krant vind ik wel prima te lezen hoor. Jammer dat ik dat niet digitaal kan doen in de perioden dat ik voor mijn werk onderweg ben.

Goedemiddag Kees, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me enorm om te lezen dat uw ervaring negatief is geweest. In het winkelmandje kunnen meerdere producten worden geplaatst. Ook voor uw overige opmerkingen is er een oplossing. Ondervindt u problemen dan raad ik u aan om contact op te nemen met de Webwinkel, dit kan via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice

Prima aanbiedingen, snel geregeld

Prima aanbiedingen, snel geregeld

Alleen de betaling ging goed. De rest was een deceptie

Mijn bestelling was een reproductie van Kandinsky. Er werd een reproductie van Mondrian geleverd.

Goedemiddag Sjoerd, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me enorm om te lezen dat u niet het juiste is toegestuurd. Ik ga ervan uit dat u hierover contact heeft opgenomen en u alsnog het juiste is toegestuurd. Nogmaals onze excuses dat onze uitleverpartij niet de juiste reproductie heeft toegestuurd. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Leuke goedkope actie!

Op een avond naar dierentuin Blijdorp voor 10 euro. Erg leuk en het bestellen ging vlot en goed.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed Snelle reactie op e-mail.

Staat nu in mijn inbox. Weet niet wst dit is.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Werkt prettig en snel!

geen

Nee

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

hele leuke aanbiedingen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

er ging niets mis

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Normaal gesproken heel positief ,maar de Fletcher hotel aanbieding was niet zoals wij het hebben begrepen. Er zijn nog heel veel kosten bijgekomen, die wij niet in de aanbieding hebben gelezen

Uitgebreidere informatie

Goedemiddag, het spijt me te lezen dat de hotelactie u is tegengevallen. De voorwaarden en extra kosten staan altijd bij de acties aangegeven. Het spijt me dat u deze niet heeft teruggezien op de actiepagina en er daardoor door verrast bent. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw