Erg matig

Kaartjes gekocht voor dag sauna. Er wordt onvoldoende informatie gegeven dat er nog toeslagen bij komen vanuit in dit geval, de veluwse bron. We moesten nog € 10,50 bij betalen omdat we een entree verzilverde voor de zondag! Dus het voordeel bleek een tegenvaller.

Laptop gekocht via koopjes deal

Alles zou erop en aan zitten maar Office pakket is >100 jaar oud en zeer uit gekleed dat is echt een hele grote teleurstelling en voor een hergebruik laptop zeker geen aanbeveling!!

Alles ging heel soepel

De bestelling was zo maar klaar

Een complete deconfiture

Al vaak had ik aanbiedingen in de krant zien staan over goedkoper bezoek aan wellnesscentra, afgelopen dinsdag, 17/12, kreeg ik er nog een mail over binnen. Ik reageerde meteen en bestelde 2 kaartjes voor de Veluwebron omdat we in de kerstweek naar de Veluwe gaan. Ik betaalde en ging met de code aan de slag. Alles was al vol in die week! Ik woon in Tilburg en ik ga niet even op en neer naar de Veluwe voor saunabezoek dus ik belde de webshop om mijn geld terug te vragen. Dat ging niet, ook omzetten naar een wellnesscentrum bij mij in de buurt ging niet!! Ik heb nog naar Trouw zelf gebeld, daar konden ze me niet helpen, heb een mail naar Trouw gestuurd: geen enkele reactie! Het systeem klopt niet: je betaalt eerst en daarna kun je pas zien of en wanneer je terecht kunt, je hebt niets te kiezen. De tickets zijn tot 15 maart geldig maar ik ga echt niet zo'n eind rijden voor een dagje wellness! Gewoon geld in het putje gegooid!

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Schilderijen waren keurig verpakt!

snel, netjes en correct

uitstekend

Alles prima geregeld

prima website, werkte vlekkeloos

Alles geregeld, zoals verwacht.

Snel en zonder problemen

Drama

mijn bestelling plaatsen voor Fletcher Hotelovernachting voor 34,95 euro, werd een drama ( 1949001191/165743 ) Het inloggen lukte niet. Veel tijd heb ik eraan besteed. Toch maar de klantenservice opgebeld. Uiteindelijk heeft een behulpzame dame mij op weg geholpen, maar wat een omwegen om tot het einde van mijn bestelling te komen. Nu ben ik bezig voor een 2de bestelling, lukt weer niet.( 8 december) Dus toch morgen maar weer de klantenservice bellen.

niet goed

na betaling , week geleden, nog steeds geen tickets ontvangen

Makkelijk en snel

Duidelijk

De e- tickets waren makkelijk te bestellen

Goede snelle service

Erg snel en netjes afgehandeld

Gewoon geen probleem

ok

Prima site. Bestelling prima afgehandeld.

Dat zeg ik net!

Slecht

Op dit soort aanbiedingen zullen wij nooit meer reageren. Lijkt voordelig maar is het beslist niet. Na ontvangst van de vouchers €69.90, bleek dat voor ons de keuze van het dichtsbijzijnde hotel, Steenwijk was. Voor Buitenpost is dat niet handig. Komt nog bij dat wij nog €72.00 bij moeten betalen voor ontbijt en weekend toeslag. DIT DOEN WIJ NOOIT MEER!

Zeer snelle afhandeling

Een erg toegankelijke site is een pré!

correct

prima uitvoering

Uitstekende webwinkel en alerte reacties na bestelling. Top!

Uitstekende webwinkel en alerte reacties na bestelling. Top!

Soepel

Het was me niet meteen duidelijk of je eerst moest inloggen als Trouw-abonnee of niet

Nvt

Goede aanbieding snel besteld.

We willen in 2020 twee overnachtingen maken in het Stadhouderlijk Paleis te Leeuwarden. Voor nog geen €70,- gaat dat wellicht lukken. Een leuke aanbieding in de webwinkel van Trouw. Het bestelproces verliep zonder haperingen. En we kregen de Tickets binnen 10 minuten per e-mail geleverd. We blijven dus uitkijken naar verdere aanbiedingen.

Bestelling verliep prima; informatie bleek te beperkt

Leuk om een paar dagen goedkoop naar een Fletcherhotel te kunnen. De keuze op de door ons gewenste dagen bleek erg beperkt.