oplichting

het aangebodene blijkt geen fotoboek te zijn, maar een voucher waarmee je de transportkosten kunt voldoen. Ruim €7,00 weggegooid!

Snel en veilig kaartjes Beekse Bergen geregeld

Invullen gegevens ging vlot.Betaling ook.Bij Beekse Bergen nog een tijdslot regelen en de uitrij ticket voor de auto. Die betaal je aan hen.

zeer goed en begrijpelijk

uitstekend

Goed gedaan

Goed gedaan

Nog geen ervaring

Ik wacht rustig af

Erg matig

Kaartjes gekocht voor dag sauna. Er wordt onvoldoende informatie gegeven dat er nog toeslagen bij komen vanuit in dit geval, de veluwse bron. We moesten nog € 10,50 bij betalen omdat we een entree verzilverde voor de zondag! Dus het voordeel bleek een tegenvaller.

Beste Anne, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me te lezen dat u niet op de hoogte was van eventuele toeslagen. De toeslagen worden weergeven bij de actie op de Webwinkel . Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Alles ging heel soepel

De bestelling was zo maar klaar

Een complete deconfiture

Al vaak had ik aanbiedingen in de krant zien staan over goedkoper bezoek aan wellnesscentra, afgelopen dinsdag, 17/12, kreeg ik er nog een mail over binnen. Ik reageerde meteen en bestelde 2 kaartjes voor de Veluwebron omdat we in de kerstweek naar de Veluwe gaan. Ik betaalde en ging met de code aan de slag. Alles was al vol in die week! Ik woon in Tilburg en ik ga niet even op en neer naar de Veluwe voor saunabezoek dus ik belde de webshop om mijn geld terug te vragen. Dat ging niet, ook omzetten naar een wellnesscentrum bij mij in de buurt ging niet!! Ik heb nog naar Trouw zelf gebeld, daar konden ze me niet helpen, heb een mail naar Trouw gestuurd: geen enkele reactie! Het systeem klopt niet: je betaalt eerst en daarna kun je pas zien of en wanneer je terecht kunt, je hebt niets te kiezen. De tickets zijn tot 15 maart geldig maar ik ga echt niet zo'n eind rijden voor een dagje wellness! Gewoon geld in het putje gegooid!

Beste Mathilde, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt me enorm dat u geen gebruik kunt maken van uw vouchers. Ik wil u hier graag bij helpen. Stuurt u ons een bericht via onderstaand contactformulier met mijn naam en het ordernummer erbij. Ik kijk dan nog wat ik voor u kan betekenen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Webwinkel

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Schilderijen waren keurig verpakt!

snel, netjes en correct

uitstekend

Alles prima geregeld

prima website, werkte vlekkeloos

Alles geregeld, zoals verwacht.

Snel en zonder problemen

Drama

mijn bestelling plaatsen voor Fletcher Hotelovernachting voor 34,95 euro, werd een drama ( 1949001191/165743 ) Het inloggen lukte niet. Veel tijd heb ik eraan besteed. Toch maar de klantenservice opgebeld. Uiteindelijk heeft een behulpzame dame mij op weg geholpen, maar wat een omwegen om tot het einde van mijn bestelling te komen. Nu ben ik bezig voor een 2de bestelling, lukt weer niet.( 8 december) Dus toch morgen maar weer de klantenservice bellen.

niet goed

na betaling , week geleden, nog steeds geen tickets ontvangen

Makkelijk en snel

Duidelijk

De e- tickets waren makkelijk te bestellen

Goede snelle service

Erg snel en netjes afgehandeld

Gewoon geen probleem

ok

Prima site. Bestelling prima afgehandeld.

Dat zeg ik net!

Slecht

Op dit soort aanbiedingen zullen wij nooit meer reageren. Lijkt voordelig maar is het beslist niet. Na ontvangst van de vouchers €69.90, bleek dat voor ons de keuze van het dichtsbijzijnde hotel, Steenwijk was. Voor Buitenpost is dat niet handig. Komt nog bij dat wij nog €72.00 bij moeten betalen voor ontbijt en weekend toeslag. DIT DOEN WIJ NOOIT MEER!

Zeer snelle afhandeling

Een erg toegankelijke site is een pré!

correct

prima uitvoering

Uitstekende webwinkel en alerte reacties na bestelling. Top!

Uitstekende webwinkel en alerte reacties na bestelling. Top!