Soepel

Het was me niet meteen duidelijk of je eerst moest inloggen als Trouw-abonnee of niet

Nvt

Goede aanbieding snel besteld.

We willen in 2020 twee overnachtingen maken in het Stadhouderlijk Paleis te Leeuwarden. Voor nog geen €70,- gaat dat wellicht lukken. Een leuke aanbieding in de webwinkel van Trouw. Het bestelproces verliep zonder haperingen. En we kregen de Tickets binnen 10 minuten per e-mail geleverd. We blijven dus uitkijken naar verdere aanbiedingen.

Bestelling verliep prima; informatie bleek te beperkt

Leuk om een paar dagen goedkoop naar een Fletcherhotel te kunnen. De keuze op de door ons gewenste dagen bleek erg beperkt.

Mijn bestelling: kaartje voor Columnisten forum is correct uitgevoerd en bij mij binnen gekomen

Zie boven Mijn bestelling is correct uitgevoerd en verstuurd naar mijn e-mail adres. Ging uitsluitend over een entreebewijs voor het Columnisten festival

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Mijn bestelling niet ontvangen

Onberispelijke uitvoering van de bestelling

Ik had nog nooit iets bij jullie webwinkel besteld. Ik kreeg geen bericht over de verzending van mijn bestelling. Ik heb toen een bericht aan de klantenservice gevraagd hoe en wanneer ik de zending kon verwachten. Ik kreeg prompt antwoord met de code om het pakket te traceren. Bijna op hetzelfde moment kwam de zending bij mij aan. Ik ben heel tevreden over de vlotte afwerking.

Het ging aardig

Ik moest wel even nadenken. Had geen idee hoe het precies werkte. Darna gewoon doen.

Duidelijke en recht op het doel af

Gewoon - zonder poespas - bestellen

Goed en gemakkelijk

Tickets besteld. Helder, gemakkelijk en snel.

De boeking voor de middag met columnisten ging heel eenvoudig!

Ik zag op de achterzijde van de Trouw van zaterdag een aankondiging voor een ontmoetingsmiddag in Utrecht met onze columnisten. Het boeken en online betalen verliep uiterst eenvoudig. Ommegaand kwamen de tickets voor twee personen via de mail binnen.

Prima, snelle afhandeling, overzichtelijke site.

Prima mijn bestelling uitgevoerd

Zag advertentie in onze krant. Columnisten van Trouw komen bijeen in Utrecht. Vrouw en ik wilden dit meemaken. On line 2 tickets gekocht. Volgende dag geprint. Fijn gegaan die aankoop.

Ik kon geen ander aflever adres opgeven en dat vind ik jammer omdat ik vaak wil bestellen als in niet in Nederland ben. Of het opgeven van een afleverdatum.

De bestelling verliep snel en adequaat

Zie boven

goed product, juiste prijs

makkelijke site, correcte geleverd product. Ergerlijk is wel dat de uitnodiging voor beoordeling er eerder is dan het bestelde product...

Lastig dat moment van levering niet duidelijk is

Naast het feit dat het moment van levering niet duidelijk is, ben ik niet heel erg tevreden over het product, in de zilveren ketting zitten donkere, lelijke stukken.

Beste Wil, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat de levering niet duidelijk is geweest en u ook niet tevreden bent over de ontvangen ketting. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Zoals afgesproken.

Prima. Niets aan toe te voegen.

bestelling wel betaald, maar niet ontvangen

Ik wacht nu bijna een week op mijn bestelling. Dit ben ik bij bestellingen op internet niet gewend.

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Na anderhalve week geen product

Na anderhalve week geen product of bericht ontvangen. Wanneer het wel komt en of het komt, geen idee. Ik ga maar declareren en hopen.

Beste heer Dekkers, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Nog volkomen blanco - zie hieronder

Ik heb nog niets ontvangen en daarom lijkt het mij voorbarig om mij nu al te vragen wat ik vind en wacht ik daarmee totdat ik het door mij bestelde thuis ontvangen heb.

Beste heer, mevrouw Van der Bru, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Verzending niet aangekondigd

Geen bericht is geen goed bericht

Heden 14 oktober 15.51 uur nog niets ontvangen!!!!!

Nog niets ontvangen Balen!

Beste heer, mevrouw Nap, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Heeft u hierover nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt dan contact opnemen via https://webwinkel.trouw.nl/contactus Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Ryan Klantenservice Trouw

Snel en efficient

Prima webwinkel. Helaas geen aflever volg systeem. Dus of en wanneer ik mijn bestelling binnenkrijg is onduidelijk

Prima site met mooie aanbiedingen

Het bestellen was opnieuw een fluitje van een cent. Echter zou ik graag als follow -up een aflever track zien.