Slecht een geheel verkeerde bal ontvangen. ANDER merk, kleur en maat.

We hebben de bal direct teruggestuurd volgen post no is deze de volgende dag ontvangen. Na een week gebeld maar dit was te vroeg aldus de klanten service. Later een mail gestuurd ook zonder enig defect.

Beste Elysa, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. Wegens enkele versoepelingen van de coronamaatregelen mag er weer meer (buiten) worden gesport. Dit heeft voor ons voor een grote toenemende drukte gezorgd, zo ook bij onze retourafdeling. Hierdoor hebben zij de afgelopen weken te maken gehad met een flinke achterstand, helaas. Hierdoor heeft de verwerking van je klacht langer geduurd dan je van ons gewend bent. Een dag nadat jij deze review hebt geplaatst, heeft mijn collega van de klachtenafdeling je een bericht gestuurd over de verdere afhandeling. Omdat de door jou bestelde bal helaas niet meer leverbaar was, heeft mijn collega je een alternatief aangeboden. Deze is zo snel mogelijk naar je verstuurd en volgens onze gegevens is deze op 10 april bij je bezorgd. Wij hopen dat deze bal naar wens is en dat je hier veel handbalplezier mee zult beleven. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, onze excuses voor het ongemak. Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Handbalshop.nl

Goede webshop voor handbalspullen

Ik heb al vaker hier besteld. Fijne en brede collectie, goede kwaliteit spullen. Levering is snel en communicatie is goed

Heel veel achterstand bij het omruilen.

Jasje besteld maar toch te smal, terug gestuurd om te ruilen. Na 2 weken nog geen bericht van ontvangst. Gebeld maar ze hebben een achterstand...

Niet meedenkend

Sandsocks gekocht die niet naar verwachting voldoen. Het bedrijf is niet oplossingsgericht, zegt dat het niet hun probleem is en dat ik ze gewoon moet houden. Ik had graag anders gezien, ik hoef mijn geld ook niet terug maar iets van retourneren voor een ander artikel zou wel een goede oplossing zijn. De sandsocks zijn niet warm, eerder maken ze je voeten kouder omdat ze vochtig worden en dan de kou erin blijft zitten. Zeer ontevreden over het niet mee denken met de klant, volgende keer bestel ik ergens anders.

Beste Aukje, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over een door ons geleverd artikel. Je geeft aan dat de sokken niet helpen tegen de kou wanneer deze vochtig worden. Het klopt inderdaad dat de sokken geen vocht tegenhouden, want ze zijn helaas niet waterdicht. In de productbeschrijving wordt gecommuniceerd dat de sokken bescherming bieden tegen koud en warm zand, maar er wordt niet benoemd dat de sokken bescherming zouden bieden tegen nat of vochtig zand. Omdat de sokken al zijn gebruikt, kunnen wij deze volgens ons retourbeleid niet meer terugnemen. Wel vinden we het erg vervelend dat deze verwarring is ontstaan, daarom heb ik jouw opmerking doorgezet naar mijn collega's die de inhoud van onze webshop beheren. Hierdoor kunnen zij de huidige productbeschrijving aanpassen, zodat deze verwarring in de toekomst kan worden voorkomen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Handbalshop.nl

Mooi product

Mooie broek, levering liet even op zich wachten en verzending was beetje warrig maar alles is goed gekomen.

Keurige service.

Handbal gekocht, helaas zat de verkeerde maat in het zakje. Na telefonische kontakt de volgende dag de goede maat al in huis. Sokken waren helemaal prima.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Had een vraag over lange levertijd en eventuele alternatieven. In overleg kon bestelling geannuleerd worden en kreeg ik binnen enkele dagen mijn geld teruggestort op mijn rekening.

Veel keus en snelle levering

Al vele bestellingen gedaan, structureel goed. Ook retouren worden netjes afgehandeld.

Levert wat ze bieden

Kwaliteit, zorg en snelheid. Achteraf betalen geen probleem. Gewoon prima!

Mooi shirt. Let wel dat hij erg getailleerd is. Ik heb normaal een XL van de hummel Shirts nu voor de zekerheid een XXL genomen en deze zit ook strak. Maar niet vervelend strak. De juiste elasticiteit zit erin

Snelle levering, prijs en kwaliteitverhouding is goed. Brede assortiment.

Mooi shirt

Netjes gedrukt en nog al in een overdreven grote doos verpakt

Blij met mijn shirt. Maattabel klopt niet helemaal, shirt is erg ruim (uni shirt) Omdat ik shirt bedrukt heb kon hij niet terug gestuurd worden maar wel blij dat ik nu een officieel shirt heb.

Goedemiddag Richella, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de maat niet helemaal juist was. Ik vermoed dat je dan niet helemaal bij de goede maattabel hebt gekeken, we hebben namelijk een aparte maattabel gemaakt voor het NL team shirt, dit omdat van deze shirts de maat inderdaad wat afwijkt van de normale hummel shirts. Voor in het vervolg kan je hier dus rekening mee houden. We zijn blij om te horen dat je toch blij bent met het shirt! Mvg, Ricardo Klantenservice Handbalshop.nl

Te groot

De t-shirts waren groteren dan verwacht.

Goedemiddag Twan, We vinden het jammer om te horen dat de shirts groter uitvielen dan verwacht. Wanneer dit het geval is kan het altijd kosteloos teruggestuurd worden en eventueel omgeruild worden. Een retour kan gemakkelijk aangemeld worden via www.handbalshop.nl/retouren. Mocht je vragen hebben over het retourneren of over de maten van een shirt dan kan je ons altijd mailen of bellen! Mvg, Ricardo Klantenservice Handbalshop.nl

top service zoals altijd

zoals gewend van handbalshop snelle service, goede klantvriendelijkheid en niets dan positief

Snelle levering net goede service

Altijd snelle levering en snelle vriendelijke reacties bij vragen!

Snelle levering Vriendelijke klantenservice

Snelle levering en goed telefonisch bereikbaar!

Nadat ik de bestelling had geplaatst had ik een vraag over de bedrukking. Ik werd snel en heel klantvriendelijk te woord gestaan. Mijn pakket werd vervolgens snel geleverd.

altijd super snelle levering tegen scherpe prijs.

altijd super snelle levering tegen scherpe prijs.

Prima product!

Prijs/kwaliteit is oké. Maatvoering klopt!

Gewoon enorm tevreden keer op keer

Netjes verpakt, snel verzonden

De bestelde schoenen zaten goed verpakt en waren snel verzonden. De pasvorm en maat waren ook goed.

Doen wat ze beloven

Super makkelijk bestellen en inderdaad binnen 2 dagen geleverd. Super!!!!!

Levering prima

5 tot 10 dagen bezorgtihd vind ik vrij lang

mijn ervaring is prima

Mijn ervaring is prima, altijd het bestelde thuis ontvangen. Het lastige is dat ik wel mijn emailadres invul maar geen mails ontvang van de bestelling.

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.