Top levering

Eerste artikel was te klein dit hebben we retour gestuurd en werd snel geregeld dat we het geld terug hadden

Goed en vriendelijk te woord gestaan en goede wijze doorgekregen om een artikel retour te sturen

Zeer aanbevolen site

Mooi bedrukt en snelle levering

Broek valt erg klein

Broek valt erg klein mt XL genomen ipv M. (Normale maat)

Beste Valerie, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de maat van je bestelde broek. Om zo veel mogelijk te voorkomen dat onze klanten de verkeerde maat bestellen, hebben wij bij bijna al onze producten een maattabel toegevoegd. Deze tabel vertelt je precies wat je moet opmeten om bij de juiste maat uit te komen. Mocht je deze maattabel wel hebben aangehouden, maar ben je hierdoor toch niet op de juiste maat uitgekomen, horen wij dit graag. Hierdoor kunnen we de juiste informatie opvragen bij onze leverancier en de tabel op onze webshop aanpassen. Dit soort productreviews kun je altijd achterlaten onder het betreffende product op onze webshop. Ik hoop dat je verder wel een positieve ervaring met onze webshop hebt gehad :-) Met sportieve groet, Anne

Goede service, pak netjes maar maatvoering minder.

Maat 140 trainingspak besteld voor onze dochter met maat 128-134. Broek is te lang en jasje aan de krappe kant, uit verhouding. Je hoopt zo'n pak een hele tijd te kunnen dragen, het jasje is waarschijnlijk maar voor een klein jaar goed. Tegen die tijd maar een losse sweater erbij kopen of een groter jasje. Toch jammer want de prijs is behoorlijk voor een trainingspak!

NHV AFTER MATCH JACKET

Mijn lengte is 190 cm. Ik maakte me zorgen over de maat XL omdat de gemiddelde lengte van Nederlanders hoog is, maar het was niet zo groot. Ik kocht ooit een uniform van een nationaal team en ontmoette de speler op de Wereldkampioenschappen van vorig jaar. hartelijk bedankt!

Ruime keuze

Ruime keuze

foute levering zeer goed hersteld

Helaas ontving ik het verkeerde product, maar door een telefoontje en email, wist ik precies wat ik moest doen en is het binnen een dag hersteld. Super fijn!

Hi Willemijn, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor het feit dat je in eersten instantie een verkeerd product had ontvangen. Ik ben erg blij dat we het zo snel voor je hebben op kunnen lossen, en je ondanks de fout nog steeds erg tevreden over ons bent :).

Handbalsport maakt waar wat ze op hun website zeggen.

Zeer vlotte afhandeling en bezorging. Retour zending ook weer vlot en correct afgehandeld. Leuk: een kaartje erbij waarop “veel plezier met uw aankoop”. Suggestie: een retourformulier en een sticker met het retouradres mee sturen.

Beste Paul, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij zijn erg blij te lezen dat je zo tevreden over ons bent. De suggestie die je plaatst is overigens ook erg fijn, we zijn momenteel gelukkig al hard bezig om enkele zaken te verbeteren; waaronder ook ons retourenbeleid. Toch zijn alle tips en suggesties natuurlijk meer dan welkom :) Veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Danique van Gelder

Vlotte levering

Snelle levering met aandacht verpakt

nooit geen problemen

zeer goede webshop

Snelle levering van kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. De communicatie met de verkoper, de betaalmethode, de levering en de kwaliteit.

Opzich tevreden maar retourbeleid te ingewikkd

Retour beleid lastig zelf bonnen moeten uitprinten. Spullen kwamen in gescheurde zak en dan kan je de spullen eingenlijk niet terugsturen. Ook sticker met retouradres ontbreekt.

Beste Yvonne, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over ons retourbeleid. Omdat niet iedere klant producten naar ons retour stuurt, hebben wij ervoor gekozen om niet standaard een retourformulier aan iedere bestelling toe te voegen. Hiermee wordt heel veel papier bespaard, wat beter is voor het milieu. Om deze reden sturen wij ook geen retoursticker, want de post accepteert ook pakketten met een handgeschreven adres erop. Wanneer je je pakket ontvangt in een beschadigde verzendzak, is het ook mogelijk om deze te vervangen door een andere niet-doorzichtige zak. De reden waarom wij aanraden om de originele verzendzak of doos te gebruiken, omdat ook dit beter is voor het milieu. Als dit door beschadiging of een andere reden niet mogelijk is, kun je natuurlijk ook een doosje uit de supermarkt of een plastic (vuilnis)zak gebruiken. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en een eventuele retourzending in de toekomst gemakkelijker en duidelijker voor je heb gemaakt. Met sportieve groet, Anne - Sportshop.com

Ik heb schoenen en ballen besteld. Kwam er achter dat ik 1 product vergeten was te bestellen. Via de Wattsapp was dit zo opgelost.

Goede producteb

Mijn dochter handbalt al een half haar en ze vind het leuk daarom hebben we een leuke bal voor haar gekocht op deze website! Haar ervaring met de bal us heel goed en ze vind het een super leuke en fijne bal!

Beste Arkadiusz, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. Wat fijn om te horen dat je dochter zo veel plezier heeft met handballen en natuurlijk dat ze zo tevreden is over de bestelde bal! Hopelijk volgen er nog vele jaren met zo veel sportplezier :-) Met sportieve groet, Anne - Sportshop.com

Erg snel geleverd, keurig verpakt en goed te volgen traject

Handbaltas binnen 36u bezorgd.

Goede kwaliteit

Netjes de bestelling in goede orde ontvangen en kwaliteit en conform afgebeeld op website.

Snel en correct

Prima afgehandeld!

Goede spullen, snelle levering

Al meerdere bestellingen gedaan, zeer tevreden. Ruime keuze, altijd snelle levering. Geen problemen met retourneren.

Goede en snelle service!

Ik heb voor mijn dochter een handbal besteld en de volgende dag was deze al in huis. Als je de prijzen vergelijkt met andere aanbieders, dan is de Handbalshop het goedkoopst. Zeer tevreden!!

Weer prima

M'n zoon weer helemaal.blij met z'n handbal sokken. De oude te klein geworden...voeten groeien ..

Super service, goede prijs kwaliteit

Goede service. Altijd netjes ingepakt, snelle levering

Goede service en een snelle levering

Heb goede ervaring met alles

Prima service en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.