Altijd top

Snelle levering, als er iets geruild moet worden gaat ook altijd snel. Met 3 handballers in huis een topwinkel.

Goeie spullen voor een redelijke prijs

Eindelijk eens een webshop waar je voor een betaalbare prijs goede kwaliteit sportkleding kan kopen.

Top product en zeer snelle levering

Duidelijke site met goeie omschrijvingen

Goed product en snelle levering!

Overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen. Zeer snelle levering. Product zoals omschreven

Ben er erg blij mee.

Duidelijke website, groot assortiment, snelle bezorging

Duidelijke website, groot assortiment, snelle bezorging

Alles snel geregeld

Correct geholpen

Slechte omschrijving

Voor de aanschaf van een eerste bal moest ik op 2 dingen letten. Maat 0 en geen schuimbal. Bij 1 type stond schuim dus zal de rest lucht zijn. (Slecht dat hier geen selectie op gemaakt kan worden). 2 ballen besteld in verschillende kleur, zelfde type. Krijg ik 2 schuim ballen in 2 grootes. Waarbij de grotere ook nog, nog zachter is dan de iets kleinere. Online een bal uitzoeken heeft een duidelijke omschrijving nodig anders krijg je niet wat je zoekt.

Beste Edy, Vervelend om te horen dat je een minder positieve ervaring had met je bestelling. Wij willen graag het een en ander even toelichten. Vorige week hebben wij een nieuwe website gelanceerd, waardoor er wat probleempjes naar boven zijn gekomen. Alle 0 en 00 handballen stonden helaas verkeerd op de website. Zo bestelde je een maat 0 maar heb je een 00 ontvangen. Dit is gebeurd omdat in het nieuwe systeem 00 wordt gecorrigeerd naar 0. Dit hebben wij helaas niet direct opgemerkt, maar het is als het goed is gister verholpen. Dit resulteert er ook in dat beide ballen niet even groot zijn, wat je ook aangeeft. Ik snap dat het ook verwarrend is dat je nu twee schuimballen hebt ontvangen. Ik ga de feedback die je ons hebt gegeven dan ook doorgeven aan mijn collega's. Je kan deze bestelling kosteloos naar ons retour sturen door je retour aan te melden via https://www.sportshop.com/nl/retouren. We zullen de ballen of omruilen naar de juiste maat of we zullen het aankoopbedrag van je bestelling terugstorten. Met vriendelijke groet, Mirthe - Klantenservice Handbalshop.nl

Snelle levering.

Click, bestel, betaal en bezorgen. Alles is een mum van tijd.

Goede kwalileit en snelle levering

Goede en snelle levering. En een beste prijs.

Goede service snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit, prima service

Gemakkelijk bestellen

Ballenmaat voorraad of keus, is niet duidelijk aangegeven. Dit geldt voor de handballen.

Goede shop

Mijn producten waren goed verpakt en werden binnen een dag geleverd!

Altijd snelle levering

Goede service en snelle levering. Vriendelijke mensen.

Slecht een geheel verkeerde bal ontvangen. ANDER merk, kleur en maat.

We hebben de bal direct teruggestuurd volgen post no is deze de volgende dag ontvangen. Na een week gebeld maar dit was te vroeg aldus de klanten service. Later een mail gestuurd ook zonder enig defect.

Beste Elysa, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. Wegens enkele versoepelingen van de coronamaatregelen mag er weer meer (buiten) worden gesport. Dit heeft voor ons voor een grote toenemende drukte gezorgd, zo ook bij onze retourafdeling. Hierdoor hebben zij de afgelopen weken te maken gehad met een flinke achterstand, helaas. Hierdoor heeft de verwerking van je klacht langer geduurd dan je van ons gewend bent. Een dag nadat jij deze review hebt geplaatst, heeft mijn collega van de klachtenafdeling je een bericht gestuurd over de verdere afhandeling. Omdat de door jou bestelde bal helaas niet meer leverbaar was, heeft mijn collega je een alternatief aangeboden. Deze is zo snel mogelijk naar je verstuurd en volgens onze gegevens is deze op 10 april bij je bezorgd. Wij hopen dat deze bal naar wens is en dat je hier veel handbalplezier mee zult beleven. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, onze excuses voor het ongemak. Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Handbalshop.nl

Goede webshop voor handbalspullen

Ik heb al vaker hier besteld. Fijne en brede collectie, goede kwaliteit spullen. Levering is snel en communicatie is goed

Heel veel achterstand bij het omruilen.

Jasje besteld maar toch te smal, terug gestuurd om te ruilen. Na 2 weken nog geen bericht van ontvangst. Gebeld maar ze hebben een achterstand...

Niet meedenkend

Sandsocks gekocht die niet naar verwachting voldoen. Het bedrijf is niet oplossingsgericht, zegt dat het niet hun probleem is en dat ik ze gewoon moet houden. Ik had graag anders gezien, ik hoef mijn geld ook niet terug maar iets van retourneren voor een ander artikel zou wel een goede oplossing zijn. De sandsocks zijn niet warm, eerder maken ze je voeten kouder omdat ze vochtig worden en dan de kou erin blijft zitten. Zeer ontevreden over het niet mee denken met de klant, volgende keer bestel ik ergens anders.

Beste Aukje, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over een door ons geleverd artikel. Je geeft aan dat de sokken niet helpen tegen de kou wanneer deze vochtig worden. Het klopt inderdaad dat de sokken geen vocht tegenhouden, want ze zijn helaas niet waterdicht. In de productbeschrijving wordt gecommuniceerd dat de sokken bescherming bieden tegen koud en warm zand, maar er wordt niet benoemd dat de sokken bescherming zouden bieden tegen nat of vochtig zand. Omdat de sokken al zijn gebruikt, kunnen wij deze volgens ons retourbeleid niet meer terugnemen. Wel vinden we het erg vervelend dat deze verwarring is ontstaan, daarom heb ik jouw opmerking doorgezet naar mijn collega's die de inhoud van onze webshop beheren. Hierdoor kunnen zij de huidige productbeschrijving aanpassen, zodat deze verwarring in de toekomst kan worden voorkomen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Handbalshop.nl

Mooi product

Mooie broek, levering liet even op zich wachten en verzending was beetje warrig maar alles is goed gekomen.

Keurige service.

Handbal gekocht, helaas zat de verkeerde maat in het zakje. Na telefonische kontakt de volgende dag de goede maat al in huis. Sokken waren helemaal prima.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Had een vraag over lange levertijd en eventuele alternatieven. In overleg kon bestelling geannuleerd worden en kreeg ik binnen enkele dagen mijn geld teruggestort op mijn rekening.

Veel keus en snelle levering

Al vele bestellingen gedaan, structureel goed. Ook retouren worden netjes afgehandeld.

Levert wat ze bieden

Kwaliteit, zorg en snelheid. Achteraf betalen geen probleem. Gewoon prima!

Mooi shirt. Let wel dat hij erg getailleerd is. Ik heb normaal een XL van de hummel Shirts nu voor de zekerheid een XXL genomen en deze zit ook strak. Maar niet vervelend strak. De juiste elasticiteit zit erin

Snelle levering, prijs en kwaliteitverhouding is goed. Brede assortiment.

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.