Fijn adresse waar ik alles kan vinden

Ik koop elk jaar de handball schoenen van mijn dochters op deze site

Snel en altijd goed

Supersnelle leveringen. Damesmaten ook vanaf maat 42

Zoals altijd, top service.

goede service. Schoenen waren eerst niet goed, retourzending snel afgehandeld. En dag erna alweer nieuwe schoenen.

snelle levering, goede kwaliteit, jammer weinig reviews/extra info

Helaas staat niet in beschrijving hoe de maten per lijn/model vallen. Hier zit nl wel regelmatig een erg groot verschil in. Dit zou mogelijk het aantal retourzendingen kunnen beperken. Ook mbt bv 'gripnummer' bij handbalballen geen uitleg wat dit inhoudt. Top dat er kortingscode voor verzendkosten gestuurd wordt, indien je artikel terugstuurt en dan ander artikel wil bestellen.

super service inclusief het retourneren

Alles kan je prima regelen via de website. Bestellen, ontvangen en retourneren als het niet goed is. Top!

Bestel alles van handbal bij hun

Mocht er iets anders zijn dan bedoel wordt je ook super geholpen

Goede snelle service.

Bestel vaker spullen hier. Gaat altijd goed en retouren snel verwerkt. Top!

Superservice

Duidelijke shop met nette prijzen. Klantenservice reageert snel op vragen en is behulpzaam. Levering binnen 24 uur. Per ongeluk verkeerde maat besteld, ook afhandeling retour en terugbetaling gebeurt snel. En omdat ik nu de goede maat bestelde, kreeg ik een kortingscode zodat ik de verzendkosten niet nogmaals hoefde te betalen. Dat noem ik superservice.

fijne pasvorm

verschillende sokken besteld, allen te wijd. deze merk past goed. zit lekker strak aan je voeten

Perfecte service

Savonds besteld, volgende dag al in huis!

zoals altijd weer, super!

Altijd goede service, op tijd de bestelling binnen, Vragen worden beantwoord. de juiste artikelen. Kortom we komen terug!

Altijd snelle levering

Altijd snelle levering. Bij vragen en/of opmerkingen snelle reactie/oplossing. Alleen de verzendkosten vind ik aan de hoge kant, dat is jammer. Verder top.

bestelling makkelijk kunnen plaatsen

bestelling goed verlopen

Super goed!

Snelle levering en mooie producten

Snelle en complete levering. Perfecte service!

De bestelling was binnen 2 werkdagen binnen. 1 (uit 4) van de artikelen past niet goed, retour aanmelden en terugsturen is gelukkig zeer eenvoudig.

Snelle levering en bij vragen een snelle reactie.

Bij de eerste levering per ongeluk de verkeerde maat handbal besteld. Retour ging simpel, en de nieuwe bestelling was er meteen de volgende dag. Niks geen last van door Corona gedreven vertraging, zoals bij andere bedrijven.

Super service!

Snelle service en vriendelijke mails

Goed en vlot

Snel, veiglig maar soms niet van deze tijd.

De levertijd is snel. Ik weet dat ik veilig iets bij jullie kan bestellen, maar ik vind het gek dan je nogsteeds verzend kosten moet betalen ook als je iets terug stuurt. Waarom hebben jullie geen antwoordnummer?

Goed service en snelle levering

1 van de handballen die ik had besteld bleek lek. Na een telefoontje werd er gelijk een nieuwe bal opgestuurd. Ik kon de lekke bal gratis retourneren. En had de volgende dag de nieuwe bal binnen.

Goede service . Snelle levering

uitgebreid assortiment, snelle en correcte afhandeling/levering

Ruim aanbod van handbal-gerelateerde artikelen (kleding, ballen, schoenen, accessoires, etc), goede service, snalle en correcte levering

Zeer goede ervaringen mee.

Altijd snelle levering, goede service en veel keus.

Top en snel afgehandeld

Top snel afgehandeld

Veel keuze, goede kwaliteit en prijs en snelle levering

De keuze is uitgebreid. Alles van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. Snelle levering en eenvoudig retoerneren

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.