Goede en snelle service

Goede kwaliteit. De bal werd een dag later al bezorgd.

Product snel geleverd

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting.

Fijne shop

Koop al jaren mijn spullen bij Handbalshop.nl. Zelfs nu er niet gehandbald wordt hebben ze me kunnen helpen aan een fijne trainingsbroek!

Mooie site met goede kwaliteit kleding

Heb al meerdere malen, handbal kleding hier besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Mooie handbalschoenen, snelle levering

Snelle levering van mooi product

Goede (klanten-)service

Goede (klanten-)service

Ruime keuze

Ruime keuze, duidelijke site en zeer snelle levering

Gewoon top!

Mijn ervaring met de handbalshop is al jaren goed.. Bestellen/service/bezorgen/assortiment... alles! De laatste keer salming sokken gekocht, hele fijne sokken.... draag ze graag!

Wisselen

Product was prima. Alleen mijn maat was te klein. Prima service bij het behandelen van een klacht over het omwisselen. Dus mogelijkheid om gesprek aan te gaan als product niet bevalt.

Goedendag, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Handbalshop.nl te schrijven. Het spijt ons dat we niet hebben voldaan aan je verwachtingen. Je geeft aan dat je tweemaal verzendkosten hebt moeten betalen, omdat de informatie op onze website jou heeft verteld dat omruilen niet mogelijk is. Dat vinden wij erg vervelend om te horen, omdat wij artikelen wél kunnen omruilen. Mijn verbazing was ook groot toen ik zag dat deze informatie inderdaad nog niet up-to-date is. Ik heb dit daarom direct gemeld bij onze afdeling die de inhoud van de webshop beheert, zodat deze informatie spoedig wordt aangepast. Onze klantenservice heeft per mail contact met je opgenomen om onze excuses aan te bieden. We vinden het ook vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorging van je pakket. Ik begrijp ook niet helemaal waarom PostNL je pakket naar een afhaalpunt heeft gebracht, zij hebben hier geen specifieke reden voor opgegeven. Helaas hebben wij hier verder geen invloed op, het enige wat ik voor je kan doen is jouw klacht hierover doorzetten naar PostNL. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Sportieve groeten, Anne

Uitmuntend

Door de slechte weersomstandigheden toch netjes op tijd afgeleverd. Hulde!!

Prima en snelle service.

Snelle levering van goede kwaliteit!

Mijn bestelling plaatste ik eind van de middag en ik kreeg het de volgende dag al gauw in huis! Plus ik vind de kwaliteit van de producten erg goed.

Snelle levering en product naar verwachting

Prima snelle levering

Voldoet aan verwachtingen

Goeie grip, mooie kleuren en snelle levering. Komrtom: zeer tevreden!

Geweldige service

Alles keurig en netjes geregeld

Duidelijke communicatie en snel geleverd

Duidelijke communicatie en snel geleverd

Aantal producten besteld tegen concurrerende prijzen. 1 artikel was niet op voorraad en zou langer duren, voor mij geen probleem. Het product is blijkbaar eerder weer op voorraad gekomen, want de bestelling werd ruim een week eerder dan verwacht bezorgd. Producten waren netjes verpakt.

ok

zeer goed

Goed en snel geleverd

Prettig

Simpel en goed

Altijd goed en vakkundig.

Snel en goed!

Makkelijke en overzichtelijke website. Levering was zeer snel, zelfs met bedrukking van een shirt!

Very good:-) for me 10/10

Goede (merk)schoenen. Kwaliteit. Snelle service. Goede communicatie.

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.