Netjes en snel geleverd

Wat je ziet is wat je krijgt. Goede en meerdere duidelijke foto's en goede omschrijving. Altijd erg blij met de bestel- en leverwijze!

Beste Manuela, Bedankt voor het invullen van deze beoordeling. We vinden het prettig om te lezen dat je blij bent met ons. We hopen je dan ook snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Helemaal TOP

Alleen jammer dat je nooit een kortingscode krijgt met bijv feestdagen

Top materialen

Een goeie schop en goede materialen

Product geleverd volgens afspraak

Nvt

Gemakkelijk

Mijn kleinzoon had een rugtas op zijn verlanglijst staan die hij geziren had op Zalando. Daar was de tas echter uitverkocht. Gelukkig kon ik hem wel bestellen bij Handbalshop, zelfs nog iets goedkoper!

Beste Margriet, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat de gewenste tas bij ons op voorraad was voor een leuke prijs. Ik hoop dat je kleinzoon er blij mee is! We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

prima, snel en voordelig

Mooie en fijne handbal en super snel bezorgd!

Super snelle levering en de handbal is precies zoals omschreven en zoals de foto!

Supersnelle service voor een topproduct

Mijn zoon bestelde voor zijn verjaardag een handbal via de website. Een dag later kon hij z'n cadeau al in ontvangst nemen. De bal bleek er een van de beste kwaliteit te zijn. Hij is er heel blij mee.

grote keuze, snel bezorgd

Goede keuze van verschillende materialen. Prettige keuzemogelijkheden voor verzending, snelle levering.

Goed assortiment & snel geleverd!

Goed assortiment & snel geleverd! Vriendelijke klantenservice. Top!

Beste M, Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het leuk om te lezen dat je zo positief bent. We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Top webshop

Alles wat met handbal of handbalkeepers te maken heeft, is hier te vinden. Fijne, overzichtelijke site.

Service

Altijd goede service en spullen snel binnen

Super snelle levering

Veel keuzes in hadbalspullen. En altijd snel geleverd.

Duidelijke website

Duidelijke website, hele snelle levering

Goed geregeld en goed en duidelijk op mijn vragen die ik heb gesteld

Snel bezorging, de volgende dag in huis

Geen duidelijkheid maat

Service en afhandeling fantastisch. Alleen ik had ergens gelezen dat je Asics een halve maat groter moet bestellen. Echter is dat nog te weinig, dus ik heb maat 44, heb gekocht maat 44,5, was alsnog niet goed. Heb uiteindelijk maat 45 moeten kopen. Er staat wel heel duidelijk hoe je zelf de maat kunt bepalen, maar dat is teveel werk als je snel wilt. Dus tip voor handbalshop zet bij de schoenmaat, alle modellen vallen een maat kleiner, dus bestel een maat groter dan je gewend bent.

Perfecte, snelle levering! Onberispelijke kwaliteit

Perfecte, snelle levering! Onberispelijke kwaliteit

Correcte communicatie en levering. Kwalitatief materiaal.

Eerste bestelling bij handbalshop. Heel tevreden van de levering, opgevolgde afspraken en geleverde goederen.

Beste Filip, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten op prijs en vinden het fijn om te lezen dat je eerste aankoop zo positief is. We zijn als organisatie continue bezig om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We hopen je snel weer terug te zien met een nieuwe aankoop bij Handbalshop!

Snel besteld snel thuis

Prettig

Super snelle levering

Ik bestelde een oranjeshirt. De dag erna werd het al vroeg in de middag afgeleverd.

Alleen is de bal te hard opgepompt. Dat is niet fijn

Prima geregeld

Bestellen ging makkelijk en bezorging was mooi op tijd dus niks op of aan te merken op deze site

Beste Nick, Bedankt voor je positieve beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en het is altijd fijn om z'n beoordeling te lezen. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Mijn ervaring was erg plezierig

Mijn ervaring was erg plezierig, ik ben snel geholpen en mijn bestelling was ook snel binnen.

GE-WEL-DIG

Wow

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports