GE-WEL-DIG

Wow

Vlotte service

Goede uitleg bij de handballen.

Netjes makkelijk snel betaalbaar

Duurt erg lang

X

Beste Tanja, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze beoordeling in te vullen. Wat vervelend dat je order er langer over doet dan je had verwacht. Ik zie dat er via de mail contact met je is opgenomen en dat er helaas een langere levertijd zit op de trainingsbroek. We hebben je laten weten wanneer de broek bij je binnenkomt. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je via de mail.

Goede service, snelle levering

Klantenservice heel vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering van de producten

Erg tevreden

Het is simpel. Je besteld en binnen 2 a 3 dagen is het binnen, zonder problemen. Vandaar dat ik erg tevreden ben.

Beste Wanne, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen het op prijs als onze klanten een beoordeling achterlaten. Het is goed om te lezen dat je positief bent over het bestelproces. We hopen je snel weer terug te zien op een van onze websites.

Top.

Gemakkelijk om te bestellen, correcte en snelle levering. Zondag besteld, dinsdag in huis.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Duidelijke site & snelle verzending

Overzichtelijke site met goede prijzen en een snelle verzending. Aanrader!

Beste Sander, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je onze website overzichtelijk vindt. Ons E commerce team is dagelijks bezig om de website steeds meer te optimaliseren. Veel sport plezier met je aankoop en we hopen je snel weer bij een van onze website terug te zien!

Niet lang moeten wachten op mijn bestelling waren verast top

Artikel snel ontvangen

Snelle en juiste levering

Vrijdag 's-avonds besteld en zaterdagochtend geleverd. Top !!

prima!!

duidelijke website, snelle verzending

Snelle bezorging

Snelle goede service

Alle producten netjes verpakt en snel geleverd.

Groot aanbod en snelle service

Mijn zoon is dit jaar beginnen handballen en ik ben meteen verwezen naar Hanbalshop.nl omwille van het ruim assortiment. Ik kan bevestigen dat heel gemakkelijk is om te vinden wat je zoekt met steeds de nodige informatie (zoals de maat van een bal of schoen) om zeker te zijn dat je meteen de juiste dingen kunt kopen. Zal Handbalshop.nl dus op mijn beurt zeker voorstellen aan iedereen.

Beste, Bedankt voor je positieve feedback. We vinden het fijn om te horen dat we ook voor jullie de webshop zijn voor alle handbal spullen. Veel plezier met je aankoop!

Fijne handbal besteld met tas. Helaas was de tas wel erg klein, maar de bal is top en daar ging het om. Super snelle levering

Alle spullen bij elkaar in 1 gespecialiseerde winkel

Nvt

goeie kwaliteit bal, snel geleverd

--------

snelle levering, lekkere materiaal.

Mooie spullen wel te laat binnen

Ik ben dol op de spullen uit de handbalshop! Ik ben na 6 jaar weer begonnen met handballen en wist gelijk waar ik moest zijn. Eerlijke prijzen (en leuke kortingen) én mijn nieuwe vereniging heeft een eigen subpagina met kleding. nadeel…..er stond volgende dag in huis. Dat duurde twee dagen. Niet einde van de wereld, maar ik dacht last minute nog wat te kunnen bestellen , maar dat kwam dus niet optijd binnen.

Snelle goeie service

Ik bestel vaker wat via de handbal shop en elke keer komt het snel binnen! Deze keer niet anders! Nog geen 24 uur na bestellen had mijn dochter haar allereerste echte handbalschoenen aan!

Mooie kleding, snelle levering

Kleding super snel geleverd, ondanks bedrukking. Mooie kwaliteit en klopt en de beschrijving. Super blij kind, dus ook blije mama.

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports