Snelle levering en goede prijs

Handbalshop is goed in prijs met leuke acties. Diversiteit aan spullen en voor elk budget. Snelle levering en ook mocht het nodig zijn goede retour voorwaarden.

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat je het bestelproces zo positief hebt ervaren. Bedankt voor de feedback! Veel plezier met je aankoop!

Altijd goed

Deze site werd geadviseerd vanuit de club en bestellen hier inmiddels al jaren. En nog altijd tevreden over iedere bestelling die we plaatsen.

Super en snel

Super en snel bezorgd grandioos ook de prijs top

Mijn bestelling werd netjes binnen een dag geleverd, prijs was ook prima!

Top geregeld

Snelle levering en goede kwaliteit van shirts

Ik kreeg niet de maten binnen die ik wilde

1e keer klapte de site eruit bij betalen. Moest ik opnieuw beginnen. Daarna: Als je schoenen zoekt op maart 43, krijg je een selectie van schoenen in die maat. Als je vervolgens 1 van die schoenen selecteert en in je mandje doet, is automatisch de kleinste maat in je mandje gestopt. Idem met ballen. Ik heb een filter ingesteld voor ballen maat 2, bal gevonden en in mandje gestopt. Dat is dan een maat 0. Ik heb zelf de fout gemaakt mijn mandje niet te controleren en kreeg dus schoenen maat 38 en een bal maat 0 binnen. Jammer.

duidelijke foto's en snelle levering

de website is heel fijn ingericht en de levering is super snel wat ik heel fijn vind! Het enige minpuntje vind ik dat er voor mij geen mogelijkheid was om achteraf te betalen. ik heb meerdere artikelen besteld om uit te zoeken wat het beste past aangezien er in mijn buurt geen fysieke winkels meer zijn om te kunnen passen. Ik kreeg alleen maar de melding dat voor mij niet mogelijk was om achteraf te betalen, verder geen reden waarom niet.. Ik heb voor bijna 200eur besteld en dat vind ik wel een flink bedrag om vooruit te betalen.

Niet bezorgd binnen beloofde tijd

Mijn ervaring bij deze bestelling is niet positief omdat het product beloofd de volgende dag binnen zou zijn en ik het uiteindelijk 3 dagen later ergens zelf moest ophalen. Op de uiteindelijke dag van bezorgen was ik niet thuis dus kon ik pas nog een dag later product halen.

Besteld en snel in huis

We hebben diverse producten besteld bij de Handbalshop. Het werd snel geleverd. We hebben prima ervaringen met de Handbalshop. We zijn terugkerende klanten. Snelle levering en groot assortiment is daarvoor één van de redenen.

Gewoon TOP

Alles wat ik nodig had voor mijn 2 handballers was op voorraad en super snel gezorgd.... echt TOP

Top Shop

Alles tot in de puntjes perfect verzorgd en geregeld dus een eervolle vermelding waard .

Supersnel en correct geleverd!

Altijd blij met mij bestellingen bij Handbalshop.nl

Jammer van dure verzendkosten.

Snelle en correcte bezorging.

Goede site. Kwalitatief goede sportkleding en ook buiten het handballen uitstekend voldoet. Spullen de dag erna in huis. Top ervaring.

Geweldige service!!

S’avonds mijn schoenen besteld, en de volgende dag lagen ze al voor mn deur!

Snelle en correcte levering

Makkelijk met bestellen en snelle en correcte levering

Correcte, en tijdige afleering

Bestellen was eenvoudig en snel geregeld. de levering correct, en op tijd. Over het product kan ik niets vertellen, aangezien dit was besteld om cadeau te geven.

snel een makkelijk handballen bestellen

voor verkoop snel en vlot geleverd helaas om onderdelen van bestelde artikelen gehoord worden zijn ze niet thuis dan moet je de leverancier maar zoeken en of die vragen of ze je verder kunnen helpen.

prima geregeld

Na mijn keuze te hebben gemaakt, kon ik snel betellen en de levering duurde niet lang.

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wat goed om te horen dat het bestelproces soepel verloopt. We zijn blij om je positieve feedback te horen. Fijne dag!

Ik wacht al dagen op een reactie via de contactpagina

Er regaeert niemand, waarom niet?

Goedemorgen, Ik zie dat je op 27 december een bericht naar ons hebt gestuurd. Inmiddels is er contact met je geweest. Helaas duurde het door de feestdagen die er tussen zitten wat langer voordat je een reactie van ons hebt ontvangen, doordat we niet alle dagen geopend waren. Onze excuses hiervoor.

prima en snel

heel snel, goede site, scherpe prijs.

Topshop

Duidelijk aanbod, snelle afhandeling

Goede kwaliteit prijs verhouding

Prima broek voor deze prijs.

Prima, duidelijk

Prima, duidelijk, snel

Super goede afhandeling

Eerste bestelling niet leverbaar. Geld gelijk terug gestort. Tweede werd door dhl terug gestuurd naar leverancier. Na belletje werd bal gelijk opnieuw opgestuurd en twee dagen later door mij ontvangen.

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports