Prima, duidelijk

Prima, duidelijk, snel

Super goede afhandeling

Eerste bestelling niet leverbaar. Geld gelijk terug gestort. Tweede werd door dhl terug gestuurd naar leverancier. Na belletje werd bal gelijk opnieuw opgestuurd en twee dagen later door mij ontvangen.

Klantvriendelijk, en artikelen snel verstuurd.

Klantvriendelijk, en artikelen snel verstuurd.

Snel thuisbezorgd

Ik had het om 10 uur ‘s avonds besteld en 1 dag daarna had ik het binnen. Alleen kreeg ik pas heel laat dat het die dag binnen kwam.

Snel en correct

Snel en correct

Perfecte levering

Goederen zoals omschreven

Correcte levering.

Snel oppakken en leuke aanbiedingen.

Mooi product en snelle levering!

Kut met peren

Besteld, betaald en geen pakket. Geen reactie via diverse kanalen. Jammer, nu heeft mijn kind twee kerstcadeautjes minder! Hadden jullie ook anders op kunnen lossen.

Alles is snel en goed aangekomen.

De verpakking was stuk, maar alles zat er in.

Makkelijk te bestellen en prima procesverloop.

Product kapot- gee reactie

Ik heb een handbal besteld, bedoeld als kerst cadeau. Helaas was die helemaal stuk, met een grote scheur erin. Ik heb gebeld en een mail met foto gestuurd, met de vraag of ik vóór kerst nog een nieuwe kon krijgen. Geen enkele reactie tot nu toe. Ik heb inmiddels elders een nieuwe gekocht.

Goede handbalschoenen

Nieuwe mizounno handbalschoenen gekocht voor een nette prijs en snel geleverd !!

Mooie goede producten, snelle levering. Duidelijke mooie site.

Makkelijke webshop en een snelle levering

Snelle levering perfecte kwaliteit

Goede en snelle levering

Super blij met mijn levering

Super blij met mijn levering

Mooie goeie kleding met een goeie prijs kwaliteit verhouding. Snelle verzending, makkelijke retour.

Goede kwaliteit en snelle levering

Thermo shirt besteld. Goede kwaliteit en snelle levering.

Gewelldig

Bezorger was vriendelijk en op tijd

Precies op afgesproken tijd geleverd. Het is een kerstkado....dus nog niet in gebruik

Prima webshop, snelle levering

Ik was op zoek naar zaalschoenen voor mijn dochter, gelukkig snel geleverd via handbalshop.nl Wel heel vreemd dat dezelfde schoenen niet leverbaar waren via hockeydirect, wat op hetzelfde adres schijnt te zitten...

Super service en kwaliteit

Duidelijke informatie. Snelle service en levering. Prijs kwaliteit top

Vraag/klacht wordt niet beantwoord en afgehandeld.

Een deel van de bestelling die ik bij de handbalshop gedaan heb, bleek toch niet op voorraad en niet bij te bestellen bij de leverancier. Ik moet nu extra kosten maken om dit deel van de bestelling nu ergens anders te bestellen en ben hiervoor niet gecompenseerd. Mijn mail hierover wordt niet beantwoord.

Tielenstraat 13 5145 RC Waalwijk

Over Handbalshop.nl

Handballen; jouw sport, onze specialiteit. Wij, van Handbalshop.nl, voorzien sinds 2002 iedere handballer van de handbalschoenen, handbalkleding en overige handbalartikelen die hij of zij nodig acht. Of je nu een recreatieve handballer bent of dat handbal je dagelijkse sport is. Bij de online handbalwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports