Snelle levering maar ruilen duurt lang

Levering van de schoenen gaat snel. Het ruilproces moet echt sneller kunnen om de binding te houden. Schoenen zijn 23-2 jl. retour gekomen, dit wist ik pas na zelf gebeld te hebben een paar dagen later. Geef de ruilingen voorrang tov de retouren die niet geruild worden. Ik weet jullie proces niet natuurlijk maar moet nu wel erg lang wachten op de schoenen die ik besteld heb, deze waren meer dan genoeg op voorraad. Verder is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam zowel via whatsapp als aan de telefoon.

snelle en correcte levering

ik stond er versteld van dat de schoenen zo snel geleverd werden terwijl menig bedrijf Corona opvoert als een verstoring op tijdige levering. 1 paar retour gestuurd als dit nu ook nog snel afgehandeld wordt is alles helemaal perfect.

Snel en correct geleverd, met een leuk extraatje

Snel binnen, met een leuke kwakzalver tester en sportdrank

goede deal en een snelle bezorging

Goede prijs voor mijn nieuwe paar hardloopschoenen. Bestelling verliep goed en bezorging was netjes en supersnel! Eerste keer dat ik via de hardloopshop iets bestelde, maar is zeker niet de laatste keer. Bedankt!

Ben heel tevreden over deze sokken Trekken goed aan en ondersteunen goed

Prima ervaring met koop en produkt

Aantal items gekocht via de webshop. Het verloop van de koop, de betaling en de levering verliepen soepel en snel.

Snel geleverd en goed informatie

Besteld en volgende dag geleverd. Informatie op de website juist en volledig.

Duidelijke site, snelle levering, fijne producten, makkelijk retourneren

Duidelijke site, snelle levering, fijne producten, makkelijk retourneren

Goede en snelle levering

Product werd volgende dag al geleverd, Maar was veel te krap. Stond bij deze schoen dat hij krap viel, dus 1 maat groter besteld, maar kreeg alsnog mijn tenen er niet in... retour moeten sturen helaas. Geld retour wacht ik al ruim 1,5 week op, hopelijk vordert dit snel.

Snel en goed product!

Snelle levering en product conform omschrijving.

Perfekt

Ik had absoluut advies nodig bij de keuze van schoenen en broek. Een medewerker aan de telefoon nam uitvoerig de tijd om me geduldig te helpen. Zeer positieve ervaring.

Goede snelle levering

Na bestelling een goede en snelle levering. Qua prijs kwaliteit 10/10

Kundig en snel

Zeer behulpzaam via de telefoon. Ruim assortiment, zeer snelle levering.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Voor mij de eerste bestelling bij de hardloopshop. Dit is goed bevallen!! Fijne en goede kwaliteit hardloopkleding en snel geleverd. Zou hier zo weer wat bestellen.

Snelle bezorging!

Zeer snelle bezorging. Mooie schoenen van, naar wens.

Optimale service, snelle levering en correcte betalings mogelijkheden.

In het weekend besteld en direct daarna geleverd! Super!

Prima keuze, snelle verzending

Geen problemen

Snel en correcte levering.

Nette levering, voor gewenste product met een goede prijs

Nette levering, scherpe prijs met het product wat besteld is. Ik kom hier zeker terug.

Goeie service

Snelle levering, niks op aan te merken.

Gewoon goed

De bestelling kwam heel snel. Met de maattabel was het eenvoudig om de goede schoenen te bepalen.

Supersnelle levering en duidelijke website!

Ruime keuze, correcte levering en voordelig

Ruime keuze aan hardloopschoenen, -kleding en - sokken. Snelle en correcte levering tegen voordelige prijzen.

Goed service

De sokken waren helemaal top. Jammer van de slechte servus van post nl.

Over Hardloopshop.nl

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.