Ruime keuze, leuke aanbiedingen en snelle levering

Al een paar keer iets besteld en zeer tevreden. Zeer snel en een ruime keuze. Goede kwaliteit en regelmatig mooie aanbiedingen.

Snel, goede prijs

Ik had nog nooit iets bij jullie besteld. Service, snelheid en prijs zijn goed

Snelle levering en goede retourservice

1 dag na het plaatsen van de bestelling, had ik de hardloopschoenen in huis. Bij het retourneren ontving ik ook snel mijn geld terug. Kortom, goede service!

Perfecte snelle en adequate zending en retourname trailschoenen

Was op zoek naar INOV 8 trailschoenen. Zijn weinig verkopers te vinden, terwijl bij hardloopshop alle drie de mud-serie in verschillende maten te verkrijgen waren. Thuis passen qua maatvoering en pascomfort, waarna de andere schoenen weer retour gezonden konden worden. Snelle retourbetaling. Hele fijne ervaring, aanbevelingswaardig voor eenieder die hardloopschoenen wil kopen.

Goed aanbod, lage prijs

Alle schoenen die ik wilde proberen waren op voorraad in de maten die ik wilde. Snelle levering, makkelijk retour. Het zou wel fijn zijn als je hardloopschoenen voor bv 1 km buiten zou kunnen uitproberen. Maar goed, heb het juiste paar gevonden! En de beste prijs op internet!!

Great service

Next day delivery, quick and easy return and a great selection of products. Cannot ask for anything better. Love love

prima levering en op tijd

zie boven

Fijne webshop, ruime keuze, snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail. Kortom super! Kom zeker nog een keer terug!

Binnen 18 uren geleverd! Niet nodig maar toch . En ik loop weer top op de Guide 13 TR. Ik draag ze gewoon in het dagelijks gebruik.

Neem voorbeeld hieraan

Goeie shop, snelle levering, zelfs met retour alles goed gegaan. Nette service. Zo hoort het gewoon! Netjes, ga zekers hier weer bestellen. Thx

Hardloopschoenen gekocht. Een dag later waren ze ineens in de aanbieding, 25 euro goedkoper. Gebeld, direct werd 25 euro credit geregeld. Dezelfde dag de schoenen binnen gekregen, een dag later een bedrag van 25 euro retour op mijn rekening. Prima service dus, zo hoort het! Volgende keer bestel ik mijn schoenen hier weer.

Goede en Snelle service.

Onlangs heb ik de hardloopschoenen Saocony Guide 13 besteld en werden de volgende dag geleverd. Helaas was de schoen net te klein waarna ik de zelfde schoen een maat groter heb besteld. De "te kleine" schoenen terugstuurt via het retour formulier. Ondanks de retour melding kon ik helaas geen 2e bestelling plaatsen via AfterPay. De factuur werd gecrediteerd, echter kreeg ik wel nog factuur van AfterPay, met de kosten van 0,99 cent het is geen schokkend bedrag, maar mijn inziens hadden deze ook gecrediteerd moeten worden.

Beste Jeffrey, hartstikke bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat je onze snelheid en service zo goed hebt ervaren. Wat betreft de factuur (€0,99) is deze inderdaad niet helemaal correct verwerkt. Ook deze (Afterpay administratie) kosten zouden gecrediteerd moeten worden. Dit zal onze financiële afdeling direct voor je in orde maken. Mocht je deze kosten onverhoopt toch hebben betaald zal dit bedrag worden teruggestort door Afterpay. Nogmaals bedankt en ik hoop je in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Prettige dag gewenst! Met sportieve groet, Klantenservice Sportshop.com Job

Super snelle leverden. Helemaal tevreden

Goed en snel geholpen tegen een mooie prijs/kwaliteit.t

Via sportwallet met een mooie korting een nieuw setje hardloopschoenen kunnen kopen. 2 verschillende New Balance schoenen gekocht, snel geleverd, gepast, 1 paar weer gratis terug gestuurd en snel mijn geld terug ontvangen. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer klantvriendelijk, goede aftersales!

Zeer klantvriendelijk, goede aftersales!

Alles prima + kleiner Schönheitsfehler

Übersichtlicher Webshop. Schönheitsfehler: Beim aktivieren der Filter sieht man nicht was aktiviert wurde. Erst wenn man den Filter ein zweites mal anklickt ist ein Häkchen zu sehen. Die Lieferung ging SUPER-schnell! Dafür 4 Sterne.

zeer goed

Hoog tempo

Gisteravond om 19 uur bestelling geplaatst vanmorgen om 10 uur binnen.

betrouwbaar

altijd op tijd en juist geleverd en ook de retourverwerking gebeurt juist en vlotjes.

Makkelijk je bestelling afrond

Snelle en correcte levering

Snelle levering en retourontvangst

Snelle ontvangst van mijn bestelling. Allee ik vond het een beetje jammer dat je niet kan ruilen. Verder werd de retour wel correct afgehandeld

Werkelijk waar een top service. Mijn bestelde artikelen werden snel bezorgd met een handgeschreven kaartje. Helaas heb ik mijn schoenen terug moeten sturen omdat deze te klein waren, ligt dus niet aan hardloopshop.nl. He retour is snel verwerkt dus ook top. Hier zal ik zeker vaker mijn hardloopartikelen bestellen.

Fantastisch in alle opzichten!

Goed advies, denken en kijken mee, snelle service.

Goede overzichtelijke site, snelle services en vriendelijk personeel. TOP

Een goede overzichtelijke site, eenmaal mijn gympen gekregen viel de maat kleiner uit. ik heb contact gezocht de gympen geretouneerd mijn geld weer terug gestort gekregen . nieuwe order geplaatst en mijn gympen waren de volgende dag alweer onderweg . kortom een zeer goede services, niet moeilijk doen en de boel gelijk weer keurig geregeld. daar hou ik van.

Top ervaring

Nog niet eerder gekocht. Twee verschillende hardloop schoenen gekocht met de bedoeling een paar te houden ter vergelijk met mijn huidige . Wederom dezelfde schoenen gekocht. Ander paar geretourneerd. Gratis retour en zeer snelle terugbetaling. Goed prijzen en snel geleverd. Helemaal top. Kan de shop aanbevelen.

Over Hardloopshop.nl

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.