S Avonds besteld, volgende ochtend in huis.

S Avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Echt supersnelle schoenen dus!

Puike schoen

Snelle bezorging fijne schoen (Nike zoom pegasus 37) alleen jammer dat er in maat 42,5 zo weinig keus is

Prima service, snelle levering!

Voor het eerst mijn hardloopschoenen online besteld. Ging heel makkelijk, de juiste maat ook direct en de volgende dag al in huis!

Doen wat ze beloven .

Schoenen passen goed, fijn dat er uitneembare zolen in zitten, zodat ik mijn steunzolen er in kan doen. Stevige hiel. Maatvoering klopt.

Zoals beloofd: volgende dag binnen.

Goed product, nette korting, prompte onberispelijke levering.

Mijn product was te groot. De retourneer service was erg goed. Snelle verwerking en binnen een week had ik het product met de juiste maat.

Beste Lotte, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat we het zo goed en snel voor je hebben kunnen regelen. Hopelijk heb je nog lang plezier van de bestelde artikelen :). Groetjes Danique

Snelle correcte levering

Tevreden met snelle levering

Goed assortiment en snelle bezorging

Snel service en goed product

Snel service en tevreden met de product

Veel keuze tegen redelijke prijzen

Prettige site met veel info over de schoenen. Zeer snelle verzending

Ben erg tevreden met mijn hardloopschoenen, voelt lekker zacht aan.

Goed, adequaat

Snelle verzending en levering.

Verademend voor de voeten

De Hoka one one Clifton 7 heerlijke schoen elke stap geeft energie kilometer naar kilometer.

Echt top

Goed assortiment, overzichtelijke webshop, supersnelle levering. Erste keuze om hardloopspullen online te kopen.

Beste David, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat onze webshop je eerste keuze is in álle online shops voor hardloopspullen! Ook hopen wij dat je nog lang kan genieten van de bestelde artikelen :). Groetjes Danique

Prima product snel geleverd

Ik heb nu twee keer nieuwe hardloopschoenen bij de hardloopshop gekocht. Elke keer probleemloos en snel het juiste product ontvangen. Dan ben ik tevreden en kan ik er weer lekker op uit.

Hi Patrick, Wat fijn om te lezen dat je al meerdere keren bij ons besteld hebt, en ook nog eens zo tevreden bent! Hopelijk bevallen de hardloopschoenen dit keer net zoals de vorige :). Vriendelijke groet, Danique

Goedkoop en snel geleverd

Overzichtelijke site en mijn schoenen waren hier het goedkoopst. Verder de volgende dag al in huis. Super!

Prima hardloopschoenen

Makkelijke site, goede levering en prima schoenen

Snelle levering en goede schoenen

De bestelprocedure was makkelijk en duidelijk. De levering op tijd en snel. De schoenen mooi en passen goed en lopen lekker.

Prima snelle bezorging

S’avonds besteld en inderdaad de volgende ochtend al bezorgd.

Goede service, overzichtelijke website, snelle levering.

Goede service, overzichtelijke website, snelle levering.

makkelijke goede keuze kunnen maken

door de website kon ik mijn keuzes snel bepalen en zo kon ik de bestelling snel en makkelijk afhandelen! top! ps mijn vrouw was heel blij....die kreeg de asics!

perfect tijdig geleverd

voldoet aan verwachting

Prima product

Bestelling echt supersnel in huis. Lichtvest voor hardlopen werkt perfect en geeft voldoende licht in het donker. Daarnaast ook nog een zeer goede prijs dus blij met mijn aankoop

Eindelijk mijn favoriete loopschoenen gevonden

Snelle levering, goed geprijsd en voortreffelijke omruilservice

Teleurgesteld.

De Mizuno Horizon Wave 4 heeft aan kwaliteit flink ingeboet in vergelijking met zijn voorgangers. De gebruikte materialen, de afwerking, demping, stabiliteit, alles is minder goed. Echt spijtig, want Mizuno had met deze loopschoen nochtans een heel degelijke in zijn gamma.

Over Hardloopshop.nl

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.