Good enough

The shoe is unique and it took a while to get used to it. The nose is too tight and it will be good to have a little more space in the front. It has really good comfort and the landing is very smooth. I will buy it again if they introduce with 43.5 size. 43 is too tight and 44 is too wide.

Snel reagerende helpdesk

Ondanks dat mijn retourzending is kwijtgeraakt hebben ze mij altijd snel te woord gestaan en het goed opgelost.

Slecht

Retourneren is een drama. Duurt ontzettend lang en je hoort niks. Inmiddels een email gestuurd en een bericht op facebook maar geen reactie. Echt jammer.

zeer snel en goed binnen

zeer snel en goed binnen! Top aanrader

Gebrekkige communicatie en zelf verzendkosten betalen? Niet echt klantvriendelijk.

Ik heb vorige week een paar Nike hardloopschoenen gekocht, als kadootje voor mijn nichtje. Ze was er erg blij mee, maar ze waren helaas 1 maat te klein. De procedure die dan volgt is dat ik zelf de verpakking had moeten bewaren, maar dat is erg lelijk om als kaddo te geven dus die had ik weggegooid. Ik moest dus een doos kopen en tot mijn grote verbazing moest ik ook nog zelf de verzendkosten betalen, waardoor de schoenen 10 euro duurder waren geworden (Dit doet nagenoeg geen enkel bedrijf meer). Op het etiket vermeld dat ik graag 1 maat groter zou willen ontvangen, maar tot op heden heb ik helemaal NIETS gehoord terwijl ik de schoenen al een week geleden heb teruggestuurd. Vandaag werd het tweede verzoek om beoordeling gevraagd. Ik zou u adviseren om vooral beter te communiceren met uw klanten en geen verzendkosten in rekening te brengen i.p.v. alle tijd te stoppen in goede beoordelingen te krijgen. Als je klantvriendelijk bent en duidelijk/tijdig communiceert krijg je vanzelf een hele goede beoordeling, maar als je niets van je laat horen dan kan ik niet meer zeggen dan dat dit deel slecht is. De schoenen waren overigens wel top en redelijk snel gestuurd! Ze was er heel blij mee! Ik wacht af en hoop dat maat 40 nog gestuurd gat worden, maar ik weet het niet want ik heb er niets van gehoord.

Beste Tom, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Hardloopshop.nl te schrijven. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het proces van de omruiling/retour. Om op de eerste opmerking terug te komen dat het niet netjes is om een cadeau in de verpakking te geven, willen wij zeggen dat wij dit uiteraard begrijpen. Wanneer het niet zeker is of de maat juist is, adviseren wij wel om de verpakking in ieder geval nog eventjes te bewaren. Onze voorwaarden staan ook vermeld op onze website. https://www.hardloopshop.nl/ruilen-en-retourneren Stap 1: Check de artikelen die retour gaan en stop deze in een doos. Uiteraard mogen de geretourneerde producten niet gebruikt of gewassen zijn. De artikelen moeten, indien redelijkerwijs mogelijk, zijn voorzien van alle labels en onbeschadigde verpakkingen. Beschadigde verpakkingen maakt producten minder makkelijk verkoopbaar. Als je de volledige bestelling retourneert dien je ook de gratis ontvangen artikelen mee retour te sturen. Als niet aan deze voorwaarden wordt voldaan hebben wij de mogelijkheid hiervoor extra kosten in rekening te brengen. Dat je verzendkosten hebt moeten betalen vinden wij ook erg vervelend. Ik zie dat je de bestelling online hebt aangemeld. In de mail die je ontvangt met de bevestiging van de retour/omruiling, staan alle stappen vermeld om het pakket gratis te retourneren. Wij adviseren klanten dan ook altijd om contact met ons op te nemen voordat zij betalen voor de retour. Op die manier hadden wij het antwoordnummer nogmaals aan je kunnen doorgeven. Als laatste zie ik dat je de retour op 5 april hebt aangemeld. Wij proberen alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken, maar wegens drukte kan het verwerken van je retourzending/omruiling soms iets langer duren. Daarom adviseren wij ook om contact met ons op te nemen wanneer je na 8 dagen nog niets hebt vernomen rondom je retourzending. Er vanuit gaande dat je het pakket diezelfde dag nog hebt verstuurd, hebben wij binnen 8 dagen een nieuw pakket toegestuurd (op 13 april namelijk). Volgens de track & trace van jouw bestelling heb dit pakket inmiddels in ontvangst mogen nemen. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Hardloopshop.nl

Snelle levering maar retour verwerken duurt lang

Ik heb diverse artikelen besteld, deze zijn heel snel geleverd. Echter verkeerde maten en daarom retour gestuurd(onhandig om zelf te moeten printen). Meteen nieuwe artikelen besteld, ook weer snel geleverd. Nu wacht ik al een week op mijn retourbevestiging (en geld), maar nog zelfs geen bevestiging van ontvangst. Terwijl ze het al een week geleden ontvangen hebben.

Beste Anne, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Hardloopshop.nl te schrijven. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze service. Wegens enkele versoepelingen van de coronamaatregelen mag er weer meer (buiten) worden gesport. Dit heeft voor ons voor een grote toenemende drukte gezorgd, zo ook bij onze retourafdeling. Hierdoor hebben zij de afgelopen weken te maken gehad met een flinke achterstand, helaas. Hierdoor heeft de verwerking van je retour langer geduurd dan je van ons gewend bent. Volgens onze gegevens heb jij je retour aangemeld op 24.3.2021 en hebben wij deze verwerkt op 13.4.2021. Hier is inderdaad een erg lange periode overheen gegaan, onze excuses hiervoor. Ik heb per mail contact met je opgenomen voor verdere uitleg. Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groeten, Anne - Klantenservice Hardloopshop.nl

Prima ervaring. Retourzendingen duurde even, vooral met de terugbetaling gen, maar het was druk......

prima, alleen jammer dat ik de retourkosten moest betalen

Matig

Slechte ervaring nadat het artikel is terug gestuurd omdat de maat niet goed is.niets meer gehoord ook niet na 3 telefoontjes. Je hoort niets en niemand weet iets. Slechte service.Eerste keer besteld en ook de laatste keer.Slechte afhandeling

Hardloopschoenen snel en conform afspraak bezorgd. In verband met de maat wel andere schoenen moeten bestellen, maar retourneren verloop prima. Prijsstelling is eveneens prima.

Goede, snelle levering

Makkelijk bestellen. Snel en goed geleverd!

Prima, op tijd en goed verpakt.

Prima, op tijd en goed verpakt.

Snelle levering, heerlijke schoenen

Na lang vergelijken besloten mijn schoenen bij hardloopshop te bestellen. Een van de voordeligste en snelle levering. Ben er blij mee!

Goed.

Goed.

Goed product, snel geleverd

Ik heb onlangs hardloopschoenen besteld (Under Armour Charged Bandit 6 Men). ik geloof dat ze al de volgende dag werden geleverd. In ieder geval kon ik al snel gaan lopen op mijn nieuwe schoenen. Ze zijn inmiddels ingelopen en echt fantastisch. Op hardloopshop kon ik de jusite informatie vinden die ik nodig had voor het maken van de juiste keuze.

Het omruilen van de schoenen ging aanvankelijk moeizaam maar er werd wel serieus meegedacht om het geld te laten restitueren en een nieuwe keuze te maken van de juiste maat.

Fijne schoenen

Snelle en nette levering

Snelle levering en wanneer het product niet datgene is wat je ervan verwacht had, is het retour sturen ook erg makkelijk en zonder kosten!

Goede prijs en snelle levering

Top schoenen en tegen goede prijs. Snelle levering was toch wel erg fijn. Website is overzichtelijk.

Goede website, veel keus en snelle levering

Paar mooi asics nimbus besteld. Dag later al in huis.

Fijne webshop, snelle levering.

Ik wist welke schoenen ik wilde bestellen (incl maat). Vanwege de scherpe prijs en de voorradigheid besteld en de volgende dag in huis. Wederom een positieve ervaring.

Mooie website en snelle levering.

Uitzoeken en betellen ging goed. Alles is netjes afgehandeld en geregeld. Ben blij met de schoenen.

Zeer snelle levering

Supersnelle levering!

Binnen een dag in huis. Top!

Keigoed

Product is prima en snelle levering dus toppie

Over Hardloopshop.nl

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.