Snelle en correcte service

Fantastische telefoondienst: geen lange wachttijd, heel vriendelijke en behulpzame telefonist

Gebruiksvriendelijke duidelijke site en snelle levering

Niet het belangrijkst, maar leuk dat er een persoonlijk geschreven afzenderkaartje van de medewerker bij zat. Scherpe prijzen in vergelijking met andere verkopers.

Snelle aankoop en verzending

Vlotte afhandeling van de aankoop. Duidelijke site, snelle verzending.

Schoenen lopen heerlijk

Mooie hardloop schoenen die ook eens heerlijk lopen.

Top schoentjes zoals omschreven. Binnen 2 dagen in huis

Goede site en perfecte levering

Heb voor een goede prijs perfecte hardloopschoenen besteld.

Mijn schoenen waren iets te klein, retour gestuurd en nieuwe besteld. Alles snel geregeld.

Snelle bezorging, groot assortiment.

Er was veel keuze op de site, op zondag besteld en maandagmiddag al bezorgd.

Goede info op de site, en goed bestel/retourproces

Dit tevreden met deze site. Je kunt gemakkelijk de juiste schoenen vinden en er staat ook nog een goede uitleg bij. Daarnaast een goed werkend bestel/verzend/retourproces. Wat wil je nog meer van een webshop?

goede schoenen, zeer snel geleverd

Goede corrigerende loopschoenen voor een interessante prijs en zeer snel geleverd.

Duidelijke site, snelle levering. Super.

Goede omschrijving van schoenen op site. Netjes op tijd geleverd. Al met al raad ik de hardloopshop aan bij andere

alles top

Ik was heel blij met mijn ervaring bij hardloopshop.nl. De levering van mijn bestelling was heel snel en met de schoenen die ik had bestelt was ook alles in orde.

Service

Naast een goed advies over een alternatief voor een andere loopschoen dan Asics, de Brooks Glycerin 17 aangeschaft. Ook naar de juiste maat geïnformeerd, advies was duidelijk en de schoenen zitten perfect. De eerste keer even wennen, zitten als pantoffels, maar je voelt gelijk de demping. Een hogere hielvorming tov de Asics gel nimbus 21, voelt prettig aan daar ik korte achillespezen heb. Nu 3 x op gelopen, ben blij dat ik ze gekozen heb. Een aanrader voor de neutrale loper.

overzichtelijk, duidelijk, en snel geleverd

prima en overzichtelijke webshop, met een snelle levering.

Heel goed.

'S avonds besteld, volgende dag in huis (ondankt de coronadrukte).

Snel en correct afgeleverd en 1 paar kon ik gratis retour sturen

1 paar zat niet goed qua pasvorm en kon ik gewoon retour sturen. Netjes snel en zoals aangegeven met 1 werkdag geleverd; hele scherpe prijs voor de schoenen

Prima website. Prima levering!

's Avonds een paar Nike Pegasus 36 besteld. Ze hebben ook halve maten. Top. De volgende dag keurig geleverd door de geweldige mensen van Postnl.

Ruime keuze en halve maten beschikbaar: ideaal

s Avonds besteld, de volgende middag in huis en die avond op mijn nieuwe schoenen kunnen hardlopen: top!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een fijne ervaring makkelijke site en snelle bezorging dus ik ben heel erg tevreden.

Snelle levering en goede service

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Bestelling snel geleverd en artikel in verkeerde maat eenvoudig retour kunnen sturen waarna mijn geld ook weer snel teruggestort werd. Fijn shoppen!

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze, fijne website en volgende dag in huis

Goed telefonisch advies

Keurige prijs voor A kwaliteit schoenen Nimbus 22

Goed product, snelle levering

Fijn dat de wide uitvoering van Brooks weer beschikbaar is. En voor een mooi prijsje in de hardloopshop.

Schoenen werden de volgende dag geleverd.

Over Hardloopshop.nl

Hardlopen, jouw sport, onze specialiteit. Wij van Hardloopshop.nl voorzien sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende hardloper bent of bijna dagelijks een rondje loopt. Bij de online hardloopwinkel van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.