Super snelle levering. Alles naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Professionele webwinkel met scheppe prijzen

Grote collectie, ook voor breedte maten, en snelle levering

Snelle en correcte levering

Schoenen zijn perfect. Prima service achteraf

Ik word altijd blij van jullie!

Altijd goed

Topservice

Vlugge levering ! Jammer dat ik ze heb teruggestuurd omdat ze te groot waren . Hopelijk kan ik er terug bestellen maar wacht eerst op de terugbetaling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi assortiment tegen scherpe prijzen

Snel besteld en bezorgd, topmerken tegen scherpe prijzen

Makkelijk bestellen en snel binnen

Zie hier boven

Prima bedrijf met uitgebreidde collectie.

Ruime keus en veel variatie op alle gebied.

Zeer tevreden steeds correct

Steeds vlug en correct .

Hele fijne specialist

Altijd erg fijne ervaring met RunningDirect, en wat staat de shop er strak bij!

Mizuno besteld, inspire, Nog nooit zulke fijne schoenen gehad, En dat voor 50% van de prijs. halleluja.

Ik ben zeer tevreden.

Ik had een zonnebril besteld. De glazen waren te groot. Met de klantenservice gebeld voor een andere bril en ze heeft mij goed geholpen. Ook hoefde ik de 2de keer de verzendkosten niet te betalen . 1ste order teruggestuurd. Al met al een erg leuk gebaar. Fijne service. Ik geef een dikke 8

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Bekende schoen concurrerend geprijsd en bezorgd bij een afhaalpunt.

Het was prettig zaken doen.

snelle levering van een goed product

snelle levering van een goed product

Beste Rob, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen je beoordeling erg op prijs. We werken nauw samen met verschillende vervoerders om alle pakketten zo snel mogelijk te leveren! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

runningdirect.nl

had een artikel besteld, dit 12 dagen zoek geweest bij dhl...dhl is niet de optimale transport mogelijkheid...postnl vind ik beter runningdirect heeft zich enorm ingezet om het probleem op te lossen anders zouden ze het crediteren alles is dankzij runningdirect goedgekomen leuke club!

Schoenen zijn snel geleverd.

De bestelde schoenen werden de andere dag al geleverd.

geen bevestigingmail ontvangen van bestelling.

je kan bestelling dus niet terugsturen als je als gast hebt besteld. Je krijgt enkel een DHL link. Slimme zet want zo ontkom je aan garanties. Er is nu iets met schoenen en ik wil contact opnemen maar zie dat RunningDirect nooit factuur heeft verzonden met artikelnummer/type. Alleen verzending via DHL

Beste Richard, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Je geeft aan dat je je bestelling niet kan retourneren als je als gast hebt besteld. Je bent bij ons altijd in de mogelijkheid om een bestelling te herroepen, ook wanneer je geen account bij ons hebt. Echter heb jij een klacht met je aankoop en verloopt dit proces iets anders dan het retourproces. Inmiddels hebben we je klacht retour ontvangen in het magazijn en is het aankoopbedrag van je bestelling teruggestort naar de rekening waarmee je een bestelling hebt geplaatst. Ook geef je in je beoordeling aan dat er nooit een factuur is verzonden. Dit klopt inderdaad! Wij versturen een orderbevestiging wanneer de bestelling is geplaatst, maar de factuur kun je opvragen bij de klantenservice of downloaden in je account wanneer je deze hebt! Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan!

Super snelle service

Ik had de schoenen binnen 24u in huis!

Nog steeds niet geleverd

ON schoenen besteld. Nu 8 dagen later nog steeds niet binnen en zit ik tussen DHL en RunningDirect in.

Beste Frank, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Helaas zie ik op de track en trace link dat het pakket enige vertraging heeft opgelopen. We hebben n.a.v. eerder contact een onderzoek gestart bij de vervoerder om te vragen wanneer het pakket geleverd zou worden. Helaas kon DHL het pakket niet lokaliseren en gaven ze aan dat het pakket waarschijnlijk binnen 10 werkdagen retour gezonden zou worden. We hebben daarom na overleg gelijk terugbetaling voor je in orde gemaakt zodat je niet hoefde te wachten tot het pakket nog retour bezorgd zou worden. Het bedrag is eind mei naar je teruggestort en ik hoop dat dit inmiddels zichtbaar is op de betaalmethode waarmee jij je bestelling hebt geplaatst. We vinden het natuurlijk vervelend dat het pakket uiteindelijk niet is bezorgd bij je en daar willen we onze excuses voor aanbieden!

Prima ervaring

Als veel te zware herintredende hardloperop zoek naar navenante schoenen, die de kans op blessures moeten verminderen, maar natuurlijk ook het loopplezier weer aan moeten wakkeren. Nadat ik zelf een foutje had gemaakt bij de bestelling contact gezocht met de helpdesk. Werd zeer snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Waar vind je die combinatie nog? Na toch nog enige twijfel over item opnieuw contact opgenomen te hebben wederom een zeer goed en geruststellend gesprek. Superdeskundig en vriendelijk. Ben daar inmiddels wel gevoelig voor geworden. Gewoon een totaal positieve ervaring. Ook snelle terugbetaling van mijn foutieve bestelling. Perfecte beleving hier.

Beste Ed, Bedankt voor je top beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je z'n top ervaring bij ons hebt gehad. Ik hoop dat de schoenen inmiddels bevallen en dat je alweer wat plezier hebt in het lopen :) We hopen je snel weer terug te zien!

Super geholpen

Ik ben afgelopen vrijdag in de winkel geweest bij Bert. Ik kwam voor een ander merk, maar na goede uitleg en advies ben ik toch voor het merk Brooks gegaan. Bedankt Bert voor je uitstekende advies en service. Ik kijk erna uit om ze maandag op te halen en er veel loopplezier uit te halen met powerwalk. Ze zaten in de zaak iig goed. Tot de volgende keer.

Geweldige service en snelle levering

Eerst de verkeerde schoenen besteld deze retour gestuurd met de bijgeleverde retourbon en een ander paar besteld. Retourbedrag snel ontvangen. Bedankt!!

puik puik puik

Dat ik aanvankelijk van mening was dat er met mijn bestelling van alles mis gegaan was, bleek vervolgens geheel en al te liggen aan mijzelf, omdat ik een typefout gemaakt had in mijn E-mailadres. (Hoe krijg ik zoiets voor elkaar?) Conform belofte 'mijn loopschoenen binnen 24 uur te bezorgen' werden deze afgeleverd. Puike schoenen en een puik bedrijf!

Bedrijfsgegevens

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

0416-293015

[email protected]

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports

Passa Sports is de naam achter bekende sportwebshops als TennisDirect, HockeyDirect, RunningDirect, VoetbalDirect, PadelDirect en IndoorDirect. Met ruim 375 gedreven medewerkers doen wij er iedere dag alles aan om jou te voorzien van precies de juiste uitrusting om meer uit jouw sport te halen. Ons team van gepassioneerde specialisten begrijpt jouw behoeften, biedt persoonlijk advies en gaat altijd een stap verder voor de ultieme service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.