Geweldige service en snelle levering

Eerst de verkeerde schoenen besteld deze retour gestuurd met de bijgeleverde retourbon en een ander paar besteld. Retourbedrag snel ontvangen. Bedankt!!

puik puik puik

Dat ik aanvankelijk van mening was dat er met mijn bestelling van alles mis gegaan was, bleek vervolgens geheel en al te liggen aan mijzelf, omdat ik een typefout gemaakt had in mijn E-mailadres. (Hoe krijg ik zoiets voor elkaar?) Conform belofte 'mijn loopschoenen binnen 24 uur te bezorgen' werden deze afgeleverd. Puike schoenen en een puik bedrijf!

Fijn shirt, snel geleverd

Fijn shirt, snel geleverd

Goede ervaring

Snel geleverd. Scherpe prijs.

Verkeerde product geleverd

Ultraboost schoenen besteld, heel andere schoenen (Nikes) ontvangen. Wel snel geleverd, en er was een retourplaklabel inbegrepen. Hopelijk verloopt de afwikkeling van het terugstorten ook snel.

Beste Christiaan, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continue te verbeteren aan de hand van de feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je ons een onvoldoende hebt gegeven en daarom ben ik in de situatie gedoken. Ik zie dat je helaas de verkeerde schoenen hebt ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling en onze excuses hiervoor. We hebben na aanleiding van ons contact het aankoopbedrag gelijk naar je teruggestort zodat je hier niet langer op hoefde te wachten. We gaan intern nog op onderzoek uit hoe dit heeft kunnen gebeuren zodat het in de toekomst niet meer gebeurd.

De klus prima afgehandeld.

De bestelling ging vlot en soepel. De bezorging was dit keer tiptop.

Bij bestelling snelle levering. Helaas is de maat niet goed en daarom retour gestuurd. Van deze retour heb ik nog niks ontvangen, ook niet na een mail die ik eruit heb gedaan

Dure onbruikbare sokken

Super spijt van mijn aanschaf hier van dure Nike trailsokken van € 24,95. De maatvoering klopt gewoon niet met hun zogezegde "nieuwe technologie waarbij de sokken nauwsluitender zijn zodat je minder schuift." In de praktijk betekent dit gewoon pijnlijke tenen bij het hardlopen. Maar daar wordt door Running Direct verder niks mee gedaan. Dus dan ben ik klaar met Running Direct en Nike sokken..

Beste Bedankt voor je review! Het is erg vervelend dat je een paar sokken bezit, welke je niet kan gebruiken door een verkeerde pasvorm. Per mail hebben we contact gehad over het probleem met de sokken. Helaas ben je in dat mailcontact enkel gewezen op onze retourvoorwaarden in plaats van dat wij met je mee hebben gekeken naar een oplossing. Dit is niet de service die wij willen bieden, waarvoor onze excuses. Wij begrijpen heel goed dat het vervelend is dat je een artikel in huis hebt, die je niet kunt gebruiken. Hierom is er per mail contact gezocht met een aanbod voor een alternatief paar sokken, helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Onze excuses voor de teleurstellende service bij deze bestelling.

Fijne schoenen

Had al een tijdje een paar nieuwe ASICS op het oog. De kleur die ik wilde bleek ook nog in de aanbieding, wat altijd leuk is. Een paar Stox sokken erbij gedaan: de kleur die ik kreeg was niet de kleur die ik besteld had, maar de maat wel en het was me het gedoe van ruilen niet waard. Snelle levering, goed verpakt.

Kreeg het artikel in de verkeerde kleur binnen

Ik kreeg het artikel in de verkeerde kleur binnen, maar het is een cadeau dus heb geen tijd meer om hem retour te zenden en te wachten op een nieuwe.

Snel en correct

Perfecte service en snelle levering!

Schoenen ‘s avonds besteld en de volgende dag al geleverd! 100% tevreden

Snelle verzending

De volgende dag had ik mijn mooie deal al in huis. Super service!

Topservice

alles besteld en aangekomen zoals beloofd...

Snelle levering en alles netjes verpakt. Eigenlijk zoals altijd bij alle bestellingen bij running direct

Beste John, Bedankt voor je positieve beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat je zo blij met ons bent als running winkel. We doen dagelijks ons best om alle pakketten netjes te verpakken en tijdig te versturen. We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Duidelijke webshop, leuke aanbiedingen, snelle verzending

Met het loopseizoen voor de deur even wat nieuwe kleding uit de sales besteld. Prima spullen voor een net prijsje en snel geleverd.

Ik ben blij met mijn aankoop.

effective & efficient

simple

Heel correct en snel Aan een uitstekende prijs

Heel correct en snel Aan een uitstekende prijs

Snelle levering, goed product

Schoenen supersnel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding, schoenen zijn volledig naar wens!

Snelle levering, goede schoenen

Onlangs nieuwe hardloopschoenen besteld bij runningdirect. De schoenen waren super snel in huis, en dat voor een mooie prijs in vergelijking met andere webshops. Top!

Beste Sanne, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Ons E-commerce team is constant bezig om de beste prijzen online te zetten en in te spelen op de markt. We hopen je snel weer terug te zien bij een van onze webshops!

Supersnelle levering

Ik ben heel tevreden. Ik kon snel vinden wat ik zocht, de aanbiedingen waren goed en mijn bestelling werd supersnel geleverd.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Onlangs heb ik de Hoka Ceilo X1 via Running Direct gekocht, ondanks dat mijn maat in eerste instantie niet meer op voorraad was kreeg ik al na 2 dagen bericht van ze dat ze weer voorradig waren. Ben ook zeer tevreden met de kwaliteit en prijs van me nieuwe hardloopschoenen en voldoen ook zeer aan de verwachting zoals de informatie en reviews al voorspelde.

Beste Addy, Bedankt voor het invullen van deze leuke beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je bestellen bij ons als positief hebt ervaren. Heel veel hardloop plezier en we hopen je snel weer terug te zien!

Erg goede service

Bestel al langere tijd bij de subwinkels van Passa sports (Voetbaldirect, Runningdirect) en altijd goede ervaringen. Snelle levering en vriendelijke service. Ook telefonische klantenservice is erg goed. Ik werd snel geholpen aan de telefoon en had snel het antwoord in mijn mailbox binnen (Bedankt Ferry!). Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Runningdirect is top. Sinds een jaar fanatiek aan het hardlopen en in april van start aan mijn eerste hele marathon. Bestel al mijn kleding en voeding bij runningdirect en ben hier enorm tevreden over. Goede kwaliteit en snelle levering!

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports