Keurige en snelle levering

Mooie schoenen en snel geleverd

Altijd in recordtempo afgehandeld

Exact zoals beloofd, een mooi shirt voor een mooie prijs, en razendsnel in huis.

Dik in orde

Snelle levering, goede website, goede adviezen.

Perfect en snel geleverd

Volledig zoals het hoort en verwacht met zeer snelle levering

Ok

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super snelle levering. Alles naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Professionele webwinkel met scheppe prijzen

Grote collectie, ook voor breedte maten, en snelle levering

Snelle en correcte levering

Schoenen zijn perfect. Prima service achteraf

Ik word altijd blij van jullie!

Altijd goed

Topservice

Vlugge levering ! Jammer dat ik ze heb teruggestuurd omdat ze te groot waren . Hopelijk kan ik er terug bestellen maar wacht eerst op de terugbetaling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Mariane, Bedankt voor je top beoordeling. Wat jammer inderdaad dat het artikel net te groot waren. We hopen je snel weer terug te zien!

Mooi assortiment tegen scherpe prijzen

Snel besteld en bezorgd, topmerken tegen scherpe prijzen

Makkelijk bestellen en snel binnen

Zie hier boven

Prima bedrijf met uitgebreidde collectie.

Ruime keus en veel variatie op alle gebied.

Zeer tevreden steeds correct

Steeds vlug en correct .

Hele fijne specialist

Altijd erg fijne ervaring met RunningDirect, en wat staat de shop er strak bij!

Mizuno besteld, inspire, Nog nooit zulke fijne schoenen gehad, En dat voor 50% van de prijs. halleluja.

Ik ben zeer tevreden.

Ik had een zonnebril besteld. De glazen waren te groot. Met de klantenservice gebeld voor een andere bril en ze heeft mij goed geholpen. Ook hoefde ik de 2de keer de verzendkosten niet te betalen . 1ste order teruggestuurd. Al met al een erg leuk gebaar. Fijne service. Ik geef een dikke 8

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

Bekende schoen concurrerend geprijsd en bezorgd bij een afhaalpunt.

Het was prettig zaken doen.

snelle levering van een goed product

snelle levering van een goed product

Beste Rob, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen je beoordeling erg op prijs. We werken nauw samen met verschillende vervoerders om alle pakketten zo snel mogelijk te leveren! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop!

runningdirect.nl

had een artikel besteld, dit 12 dagen zoek geweest bij dhl...dhl is niet de optimale transport mogelijkheid...postnl vind ik beter runningdirect heeft zich enorm ingezet om het probleem op te lossen anders zouden ze het crediteren alles is dankzij runningdirect goedgekomen leuke club!

Schoenen zijn snel geleverd.

De bestelde schoenen werden de andere dag al geleverd.

geen bevestigingmail ontvangen van bestelling.

je kan bestelling dus niet terugsturen als je als gast hebt besteld. Je krijgt enkel een DHL link. Slimme zet want zo ontkom je aan garanties. Er is nu iets met schoenen en ik wil contact opnemen maar zie dat RunningDirect nooit factuur heeft verzonden met artikelnummer/type. Alleen verzending via DHL

Beste Richard, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Je geeft aan dat je je bestelling niet kan retourneren als je als gast hebt besteld. Je bent bij ons altijd in de mogelijkheid om een bestelling te herroepen, ook wanneer je geen account bij ons hebt. Echter heb jij een klacht met je aankoop en verloopt dit proces iets anders dan het retourproces. Inmiddels hebben we je klacht retour ontvangen in het magazijn en is het aankoopbedrag van je bestelling teruggestort naar de rekening waarmee je een bestelling hebt geplaatst. Ook geef je in je beoordeling aan dat er nooit een factuur is verzonden. Dit klopt inderdaad! Wij versturen een orderbevestiging wanneer de bestelling is geplaatst, maar de factuur kun je opvragen bij de klantenservice of downloaden in je account wanneer je deze hebt! Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan!

Super snelle service

Ik had de schoenen binnen 24u in huis!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports