Confort et dynamisme

Bonjour, Les chaussures sont parfaites pour moi… malheureusement , il manque le dernier œillet pour passer le lacet et comme j’en ai absolument besoin pour ce we, je ne les ai pas renvoyées!.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Running direct doet wat ze beloven

Alles op een site,snel geleverd en makkelijk retour.

TOP schoenen en prima levering!

Keurig netjes en op tijd geleverd. Uitstekende schoen met een prima voetbed en "vering" . Een uitstapje na jarenlang op Nimbus te hebben gelopen. Ik vind het profiel op de zool wel wat dunnetjes. Ga ervaren hoelang dat er op blijft zitten. Wat me ook opvalt is dat de 900 km van de afgelopen jaren per schoen teruggeschroefd is naar 600. Lekker dan. Ik ga het meemaken.

Amateuristische klantenservice

Simpele vraag gesteld, lange tijd geen reactie gesteld. Zodra je een lastige vraag hebt, krijg je standaardreacties die geen duidelijk antwoord geven. Stel je vervolgens een andere vraag, krijg je alsnog dezelfde (copy, paste) reactie. Geen aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

vlotte service en handig retourneren

fijne website met goede overzichtelijke items.

Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis!

Uitstekende loopschoenen

Ik ben een grote fan van deze schoenen! Aangezien ik vaak schoenen koop zou ik bij de volgende bestelling korting kunnen krijgen:)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het liefst jad ik .......

Het liefst had ik 5 sterren gegeven ,maar dat komt een eerlijke klantervaring niet tot zijn recht. Mijn eerste ervaring met Runningdirect, Ik wilde hardloopschoenen bestellen en maakte dus een acount aan, maar dit was niet zo makelijk als men denkt. Na het invullen van naam en e-mailadres moest men de gegevens opslaan, Vervolgens moest men naar de tab "adressen"maar het lukt dus niet om je adres als standaard adres toe te voegen, Ik heb hier meerdere male de klantenservice over gebeld (2 keer) ik heb geen terugkoppeling gehad. Verder liep het bestelproces prima op een kleine kantekening na,het lijkt of je e-mail adres op de verzendlabel komt te staan,dit is echter niet het geval. Hardloopschoenen wederen keurig de volgende dag geleverd ,echter had de bezorgdienst een vertraging. KLantenservice verdiend verder toch een compliment,men is vriendelijk,luistert aandachtig en probeert oplossingsgericht mee te denken,helaas op bovengenoemd punt geen resultaat. Eerste ervaring is prima ,al mocht de responsetijd van het beantwoorden van e-mail wel iets vlotter gebeuren. Conclusie : Mijn eerste ervaring verdiend 4 sterren dus een 8 ,dit rapportcijfer kan zich vertalen in Prima ipv uitstekend. Aan te bevelen : zeker wel ,klantenservice doet haar best,goed aanbod .levering volgens afspraak.

Jammer dat in de sale niet alle maten en kleuren beschikbaar waren terwijl ik wel vrij snel jullie aanbod heb bekeken. De bestelling de volgende dag ontvangen en naar mijn tevredenheid uitgevoerd.

Ik ben op zoek geweest voor sport schoenen voor mijn vrouw, ze heeft in laatste tijd problemen met recht voet en zo snel en makkelijk gevonden. Dankjewel voor goede service en snel bezorging.

Zeer snelle levering

Groot assortiment en in mijn geval binnen 18 uur geleverd

Erg tevreden

Groot assortiment, goede beschrijving, snelle levering en goede service!!

Snelle levering en correct

Fijne zeer mooie loopschoenen en zit perfect

Mooie spullen, prima prijs, fijne service!

Mooie spullen, prima prijs, fijne service!

Snelle levering en mooie prijs.

Zeer positief

Correcte afhandeling, nette reactie op een vraag, en zeer klantvriendelijke afhandeling op basis van de vraag.

vlotte bestelling en bezorging

zeer positief

Snel geregeld

Super snelle en vlotte bestelling... juiste maat hardloop shirt ook binnen gekregen en een normale prijs

Snelle levering !

Alles volgens verwachting

Helemaal top!

Top service. Lekker snel!

Zeer snelle levering!

Perfect!

Snelle levering zoals aangegeven

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports