Snel!

Perfect!

Webshop is overzichtelijk, besteld en snel bezorgd!

Snelle levering van prima compressiesokken

Op zoek naar sportieve compressie sokken, kwam ik op de site van RunningDirect.nl een mooie aanbieding tegen. Ik ontving de sokken al snel en heb er direct veel plezier van gehad. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Het retourproces duurt heel erg lang

Het retourproces duurt heel erg lang

Snelle service, mooie prijzen en goede kwaliteit. Blij met mijn schoenen en accessoires!

Vlotte levering, duidelijke site

Duidelijke site, veel filters om een goede selectie te kunnen maken. Bestelling volgende dag in huis. En mocht iets niet passen: duidelijke retourinstructies en retouretiket in doos.

Correcte en vlotte levering

Mijn eerste ervaring met Runnigdirect.nl. Zeer positief. Ik kom vast en zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Top service!

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, echter ben ik 2 medewerkers te woord gestaan en die hebben mij heel netjes geholpen en mijn vragen beantwoord. Ga zo door!

Afspraken worden nagekomen. Ruime keuze.

Running Direct beschikt over een ruim assortiment. De afspraken betreffende levering ,worden nagekomen. Bij het kopen van nieuwe hardloopschoenen, start mijn zoektocht bij hen.

snelle service

snelle service, goede kwaliteit en makkelijk retourneerbaar

Heb pakket 11-01-2024 teruggestuurd, nog steeds geen reactie

Hoe lang duurt het om bevestiging te krijgen? Heb het pakket zeer snel na de bestelling ontvangen. De spikes waren te klein. Heb het pakket bij Tabac & Gifts van Beek, Rododendronplein 5A op 11-01-2024 afgegeven. Heb sindsdien nog geen bevestiging van ontvangst van u ontvangen. Op 12-01-2024 heb ik weer een pakket van u ontvangen. Deze keer waren de spikes te groot. Ik durf het eigenlijk niet meer terug te sturen. Hopelijk kunt u mij spoedig een bevestiging van ontvangst sturen.

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je nog niets hebt gehoord. Wij sturen altijd pas de bevestiging zodra het pakket hier verwerkt is. Op onze retourenafdeling hebben wij een verwerkingstijd van 5 werkdagen. Zij kunnen helaas niet gelijk de pakketten die een dag binnen komen gelijk verwerken. Hopend heb ik je hier voldoende mee geïnformeerd.

Menselijk en professioneel.

Ik heb op een bepaalde moment een paar sportschoenen besteld die niet goed paste bij mijn wensen wat te demping betreft. Ook had ik de retour papieren weggegooid omdat ik niet had verwacht dat deze merk , die altijd bij mij wensen paste , dit keer anders zou zijn. Heb telefonisch contact gehad met RunningDirect en mij verhaal verteld. Zij hebben gezorgd dat ik nogmaals de retourzending papieren digitaal heb gekregen zodat ik de sportschoenen terug zou kunnen sturen, gratis. Nog geen twee weken later heb ik ook mijn retour geld ontvangen. Top geregeld, zou ik zeggen! De groetjes van een tevreden klant.

Goed geleverd!

Het bestellen ging eenvoudig. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden van de bezorging en ontving ik mijn bestelling op tijd. Ook voor eventuele retourneren was alles voorbereid, maar daar heb ik gelukkig geen gebruik van hoeven te maken. Ik ben erg blij met mijn bestelling en ga zeker in de toekomst weer bestellen bij RunningDirect!

Bestelling super snel binnen, klantenservice uitmuntend.

Happy with the new gear

Good price and quickly couriered

Hele fijne winkelervaring

Tijdens de solden heb ik deze online winkel ontdekt en meteen een bestelling geplaatst. Ondertussen heb ik al 2 paar mogen ontvangen. De volgende dag werden de schoenen bezorgd en ik ben enorm tevreden met het ruime aanbod. Ik heb 1 paar retour moeten sturen helaas doordat de schoen te klein was (mijn fout). Even afwachten hoe de terugbetaling verloopt maar ik vermoed dat dit ook in orde komt. ;)

Kwaliteit top

Mooie aanbieding voor goede loopschoenen

Exceptionnel ! Rien à dire !

Première commande d'une longue série ! Super satisfait du produit, du délai de livraison, etc. Je recommande donc, les yeux fermés.

Snelle levering, maar twee keer moeten bestellen ivm verkeerde maat

Ik draag Saucony hardloopschoenen. Maat 42 2/3 staat in mijn oude schoen. Nu de Saucony 17 besteld, maar blijkt dat de maat afwijkt. Kan RunningDirect.nl niets aan doen. Wel moest ik daardoor opnieuw bestellen en het terugsturen van de andere schoenen betalen als verzendkosten. Zonde. Daarom geen 9 of 10 gegeven.

Zeer snel!

Snelle en correcte levering, fijne thermoshirt en hippe sokken.

Prima winkel! Maar….

Goed geholpen in Vleuten/ De Meern. Hoka op voorraad. Mooie prijs maar jammer dat je je Sport Gift card niet kan inleveren bij de kassa waar nog 50€ opstaat. Is wel geldig online bij jullie. Dat moet in de winkel toch ook kunnen.

Belle découverte

Malgré que le livreur a préféré déposer le colis dans un point dépôt alors que nous étions présent au domicile, cette première commande sur le site répond parfaitement à mes attentes et surtout, à un prix très intéressant.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel! Telefonisch goed bereikbaar! Goede deals!

Duidelijk vanaf bestelling, goede en snelle levering en nette afhandeling. De site is altijd up to date en bij vragen kan je altijd telefonisch terecht met advies/ oplossing. Ik zal hier voortaan bestellen en niet meer ergens anders kijken. De schoenen zijn ook van topkwaliteit en leuke aanbiedingen die ze in de winkel nooit kunnen waarmaken.

Snel correct en goedkoper dan de meeste

Snelle levering, en veel goedkoper dan andere sportwinkels.. online ook duidelijke en complete uitleg

Duidelijke product omschrijving en altijd snelle levering

Zeer nuttige productomschrijvingen die kloppen. Ook de maattabel is goed. Heeft u snel schoenen nodig, raad ik Runningdirect aan!

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports