Duidelijke product omschrijving en altijd snelle levering

Zeer nuttige productomschrijvingen die kloppen. Ook de maattabel is goed. Heeft u snel schoenen nodig, raad ik Runningdirect aan!

Snelle levering en nette prijzen

De bestelde ASICS Novablast 4 bevallen ook goed tot nu toe.

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik was blij dat de schoenen zo snel konden worden gebracht. Maar dat was niet waar. Ik wacht al lang en krijg geen antwoord over wanneer het aankomt. Ik had heel graag al dagen willen rennen maar ondertussen kan ik nog steeds niet lopen. Niet leuk.

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het belangrijk om continu te verbeteren. We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat je ons een onvoldoende geeft. We begrijpen goed dat je zat te wachten op je pakketje. Ik zie dat het pakketje helaas door DHL retour is gezonden naar ons vanwege een incorrect adres. We hebben daarom in ons systeem direct het adres aangepast en de bestelling opnieuw naar je opgestuurd zodra wij deze retour hebben ontvangen. Ik zie op de track en trace dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Ik hoop dat je veel plezier aan de schoenen beleefd. Mijn excuses voor het ongemak!

Snelle levering met artikelen tegen een leuk prijsje

Ik bestel regelmatig bij Runningdirect. Geregeld heeft Runningdirect een leuke actie, waardoor je tegen een net iets lagere prijs leuke artikelen kan kopen. De verzending is altijd zeer snel. Vaak de volgende dag in huis.

Heel vlotte service

In een vingerknip schoenen besteld

Snel en goede service

Dezelfde dag verstuurd, echter ging het twee maal (!) bij DHL mis. De medewerkers van de RD-klantenservice hebben er alles aan gedaan om het pakket bij mij te krijgen. Daarmee werd niet gewacht op DHL, maar men nam zelf het initiatief. Die service is (naar mijn ervaring) niet overal vanzelfsprekend, maar hier wel. Complimenten.

Uistekend

Opnieuw de NoosaTri 15 besteld. Het eerste paar had er al weer 1500km op zitten dus was het tijd voor nieuwe. Met de huidige aanbieding (onder de €100) kon ik ze niet laten liggen. Komen zo ook nog een dag eerder dan gepland. Helemaal top. Lekker bezig @RunningDirect.nl ga zeker blijven shoppen.

Arnaque ?

Commander le 30 ...et toujours rien ???

• Nous recommanderiez-vous? Non

Hi, Thank you for your review. We really value the opinions of our customers. We are sorry to hear that you gave us an unsatisfactory grade. Unfortunately, I see that your package was slightly delayed by DHL. We started an investigation into this, but unfortunately the package was missing. For this reason we have refunded the purchase amount to you. I apologize for the inconvenience!

Pakket niet ontvangen; klantenservice reageert niet

Ik heb mijn pakket niet ontvangen van DHL. Heb een case aangemaakt via het online webformulier, maar krijg geen bevestiging van de case via e-mail en heb ook nog steeds geen reactie ontvangen.

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de beoordeling in te vullen. Wat vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Ik zie dat er al via de mail contact met je is geweest en dat je het pakketje deels hebt ontvangen. We zullen het via de mail verder met je oppakken en voor je oplossen.

Altijd prima, snel en volgens afspraak

Website ook duidelijk en overzichtelijk. Hou de prijzen laag en ga lekker door zo

Fijne hardloopschoenen gevonden die een stuk goedkoper zijn dan in de hardloopwinkel. Ben er heel blij mee!

Super snelle service

Goede hulp en snelle service

Rommelig

Ik vond de website en het bestellen erg makkelijk. Wel jammer dat je vooruit moet betalen en ze niet werken met Klarna of Riverty. Ik heb mijn product helaas moeten terugsturen omdat de productomschrijving dermate vaag was dat ik het verkeerde kreeg. Daarna moest ik zeuren om mijn geld. Dat is erg vervelend. Ook de revieuw die ik over het artikel had geplaatst is niet zichtbaar. Blijkbaar wil men dit soort dingen oppoetsen en worden alléén de goeie revieuws geplaatst. Helaas een vervelende nasmaak, En dit adres laat ik voortaan links liggen.

Wat aangegeven staat op de site klopt allemaal!

Heb schoenen besteld. Er stond uitvoerige informatie bij alle schoenen en hoe de maat te vinden. Dit toegepast en zodoende de perfect hardloopschoenen gekocht!

Zeer tevreden, niets op aan te merken.

3 paar loopschoenen (2 New balance en 1 Ascics, sokken van Nike, compressiesokken Herzog) besteld. Alles werd netjes de dag nadien geleverd. Geweldig!

Scherpe prijzen, topmerken en prima levering!

Zeer scherpe prijzen op topmerken en een prima en snelle levering, meer heb je niet nodig als consument.

Mooie schoenen

Mooie schoenen voor een goede prijs

Bestelling nooit ontvangen

3 paar schoenen besteld. Zouden de volgende dag komen met DHL. Thuis gebleven, maar het werd steeds later. Om 10 uur savonds het bericht op track&trace dat het pakket 1 tot 2 dagen vertraging had. Kan gebeuren in deze tijd. De volgende dag stond er op dat het pakket retour was gestuurd. Mail gestuurd maar geen antwoord. De volgende dag nog een keer gemaild, weer geen antwoord. De dag erop gebeld. Ze gaven aan door de meer dan 2000 mails niet te kunnen antwoorden op alle mails. En ja het pakket was retour en de betaling zou teruggestort worden. Ze konden er niets aan doen en ik moest maar opnieuw bestellen. De retourbetaling duurde ook een week. Ik heb de schoenen opnieuw besteld, maar niet bij RunningDirect.

Beste Saskia, bedankt voor je review en we begrijpen zeker de frustratie dat de zending niet bij je afgeleverd is, maar retour afzender gekomen is. Excuses hiervoor! Extra vervelend voor je dat wij ook niet op tijd waren om het pakket nogmaals op te sturen, voordat het als retour verwerkt was in ons magazijn. Nu alle feestdagen weer achter de rug zijn worden alle achterstanden rap weggewerkt en mag dit niet meer voorkomen. Maar helaas is dat in jouw geval te laat, nogmaals sorry daarvoor!

Geleverd zoals verwacht

Perfecte loopschoen Perfecte maat Zeer snelle levering

Prima producten maar lange bezorgdtijd

Prima website en bestelling. Kwalitatief goede producten. Echter 3 dagen vertraging met bezorging, dat maakt de gehele ervaring minder, helaas.

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de gehele ervaring minder vindt. Ik zie inderdaad dat je pakketje er bij de post langer over heeft gedaan dan normaal. Door de toen toenemende kerstdrukte merkte we dat er meer pakketjes helaas vertraging hadden. Ik zie wel dat het pakketje gelukkig voor de kerst nog bij je is geleverd. Nog een fijne jaarwisseling.

Erg lange levertijd

Ik heb een week geleden mijn schoenen besteld en ze zijn nog niet eens verzonden.

Snel en compleet

Quick at every step from order to delivery

I ordered a pair of New Balance Rebel V3s. The order was quickly confirmed, dispatched and delivered. I had checked other people’s experiences on how the shoes fit, so I managed to order the correct size and did not have to go through a return and reimbursement process. If you know your size, running direct is certainly a shop worth considering. I cannot comment on their return policy.

Vlot gekozen ,besteld en geleverd.

Keuze was zeer goed en was correct geleverd. Het ging echt goed en ze passen perfect.

Tielenstraat 13 5145 RC Waalwijk

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports