Goede levering

Goede levering maar had wel vertraging!

Bijna alles was goed,en past prima maar de sokken van Hummel konden gelijk de prullebak in.

Goed en past prima en goede kwaliteit op de sokken na,de gaten zatten al in de sokken voor dat ik ze aan had.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie sportschoenen en snel geleverd.

Goede webshop

Ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Levering is altijd snel.

Mooie schoenen, snelle levering

Prima geregeld!

Bestellen is gemakkelijk. Alle spullen worden op tijd geleverd. Prima dus!

Handige site

Goede en correcte levering

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Erg tevreden

Schoenen zijn in perfecte staat aangekomen. Doos alleen erg beschadigd, erg tevreden!

Fijne pas from zit lekker.

Jammer dat m’n schoenen in de papierbak werden gedropt door bezorger

Gelukkig wel begripvol schoenen moeten terugsturen

Goed snelle levering

snelle levering , goede producten , duidelijk en overzichtelijk

Goed overzicht, snelle levering, goede omruilservice

Levering en service zoals aangegeven op website

Super snelle levering zaterdag besteld en maandag in huis toppie

uitstekend!

Wanneer de schoenen weer op zijn, dan koop ik weer via deze site. Ik ben wel mijn zoon aan het leren korfballen ipv hockey...

Snelle service.

Keurige service. Ook snelle reactie op mail.

Snelle levering van 4 paar kunstgrasschoenen. 1 paar gehouden en 3 retour gestuurd. Fijn dat Afterpay mogelijk is.

Snel en klant vriendelijk

,s Avonds om 18.30 besteld De andere ochtend om 10.00 binnen. Top

Besteld en volgende dag binnen

Ben erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bij het zoek raken van mn eerste bestelling.

Beste Sonja, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Korfbalshop.nl te schrijven. Het spijt ons dat we niet hebben voldaan aan je verwachting. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij hebben jouw bestelling op 31 januari verzonden. Wij zijn inmiddels op de hoogte van de vertraging. Er zijn meerdere pakketten die nog niet zijn aangekomen in het sorteercentrum van PostNL, maar al wel door ons zijn verstuurd (op 31 januari). Jouw pakket is hier een van, helaas. Omdat jij eerder deze week al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, hebben wij het probleem al voor je kunnen oplossen. Volgens de track & trace is de bezorger van je pakket onderweg en wordt het vandaag bij je geleverd :) Sportieve groeten, Anne

Snel en gemakkelijk

Bestellen ging snel en gemakkelijk evenals het retour sturen van de goederen die te klein bleken te zijn. Prima service!

Prima service snelle bezorging

Super snelle bezorging en prima after sale. Goede aanbiedingen en altijd de nieuwste modellen (schoenen)

Snelle levering, goede service

Prima op de hoogte van status levering en ook op tijd.

Een tas die niet bij de clubartikelen stond, hebben we toch met het clublogo kunnen krijgen en ook nog heel snel. Super service

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.