Gemakkelijk

Overzichtelijke website, de juiste keuze kunnen maken en een dag later in huis.

Beste Casper, Bedankt voor je mooie beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat je onze website overzichtelijk vindt. Onze E-commerce teams zijn dagelijks bezig om de website zo optimaal mogelijk in te richten. We hopen je snel weer terug te zien op onze website!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Beste Anje, Wat leuk om te lezen dat je je bestelervaring positief hebt ervaren. We zijn dagelijks bezig om het bestelproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. We hopen je dus snel weer terug te zien voor een volgende aankoop!

Snelle levering!

Cubee

Vond enkel jammer dat ik niet naar een pakjesautomaat kan adviseren

Op tijd geleverd

Netjes en snel geleverd

Zaterdag middag besteld en maandag keurig netjes geleverd

Contact gehad met de help desk. Fijn geholpen. Snel geleverd. Toch maatje te klein maar retouren is snel gedaan.

Snelle levering en grote voorraad

Grote keuze voor elke korfbal liefhebber. Snel geleverd!

Goede ervaring.

Snelle levering. Prima prijs.

Erg tevreden

Alles snel en goed geleverd. Ook retourneren van niet passende producten is gemakkelijk!

Beste G, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We stellen de mening van onze klanten erg op prijs en vinden het leuk om te lezen dat je erg tevreden bent. Het is natuurlijk wel jammer om te lezen dat niet alle artikelen naar wens waren en dat je spullen het moeten retourneren. Wel vinden we het fijn om te horen dat dit proces gemakkelijk was voor je ! We hopen je snel weer te zien bij een van onze webshops!

Super snelle bezorging

‘s Avonds besteld volgende dag bezorgd met een blije kleindochter als resultaat!

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

+ een supersnelle service. Wij bestellen hier altijd de korfbalschoenen, trainingsshirts en skorts

Zaalschoen

Goede sortering schoenen. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Goede kwaliteit prijs verhouding. Afspraken voor levering nagekomen. We hadden de schoenen snel in huis.

Snelle levering, goede kwaliteit

Schoenen besteld en de volgende dag had ik ze al binnen! Top! Maat 40,5 besteld en ze zitten perfect. Goede kwaliteit. Ik ga zeker vaker hier iets bestellen.

Beste Max, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo goede ervaring hebt. We hopen je snel weer terug te zien!

Goede prijs en kwaliteit en snelle levering

Snelle levering 's avonds besteld en de volgende dag al geleverd

Supersnelle service!

Na bestelling hadden we het artikel de volgende dag al in huis

Snel ontvangen en naar verwachting.

Mooie hoody van goede kwaliteit.

Bestellen ging gemakkelijk. Wel jammer dat het niet thuis bezorgd kan worden. Lastig om als buitenstaander van Dalto te weten wanneer het team thuis speelt en je de bestelling kunt afhalen.

Snelle goede service !

Snelle service!

Ruim assortiment en snelle levering!

De spullen zitten allemaal goed

Simpele procedure en snelle levering

Ik vond de site goed en de prijzen aantrekkelijk. Daarnaast snelle levering.

Beste Erik, Bedankt voor je fijne beoordeling. Ons e-commerce team is constant bezig om de website zo goed mogelijk te houden en kijken naar de markt voor de aantrekkelijkste prijzen. We streven ernaar om je sportspullen zo snel mogelijk bij je te leveren en het is fijn om te horen dat dit is gelukt! We hopen je snel weer terug te zien op een van onze webshops!

Snelle service, overzichtelijke website en mooie producten. Prijs/ kwaliteit is ook goed.

Mijn zoveelste bestelling. Wederom prima.

Broekjes, veld- en zaalschoen via korfbalshop.nl besteld. Prima service, snel in huis en goede duidelijke site.

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo positief bent over ons bedrijf. Dat waarderen we erg! Veel plezier met de aankoop en we hopen je snel weer te zien!

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports