Snelle levering, goede kwaliteit.

Prima service en snelle levering

Tevreden klant!

Snel

Super snel ontvangen, goede service

Goed en snel

Spullen werden snel geleverd. Op de site zijn de producten goed beschreven dus ik heb precies gekregen wat ik dacht te krijgen. Ook de prijs was erg schappelijk.

Ik had per ongeluk 1 ipv 2 paar sokken besteld. Direct mail gestuurd. Sokken konden nog mee! Betalen via de link en geregeld! Top service!

Goed aanbod en snelle levering

Sinds ik korfbal bestel ik mijn spullen al bij deze webshop en ook nu ik weer nieuwe schoenen nodig had, kon ik makkelijk de juiste soort schoenen vinden in de juiste maat. Het nieuwe ontwerp van de website is ook erg mooi geworden!

Snel en accuraat

Jammer dar er verzend kosten bijkomen, verwerk dit gewoon in de bedragen van het artikel.

Snelle levering , uitstekende producten.

Makkelijk besteld en de volgende dag al in huis!

Goede levering

Goede levering maar had wel vertraging!

Bijna alles was goed,en past prima maar de sokken van Hummel konden gelijk de prullebak in.

Goed en past prima en goede kwaliteit op de sokken na,de gaten zatten al in de sokken voor dat ik ze aan had.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie sportschoenen en snel geleverd.

Goede webshop

Ruim assortiment in verschillende prijsklassen. Levering is altijd snel.

Mooie schoenen, snelle levering

Prima geregeld!

Bestellen is gemakkelijk. Alle spullen worden op tijd geleverd. Prima dus!

Handige site

Goede en correcte levering

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Erg tevreden

Schoenen zijn in perfecte staat aangekomen. Doos alleen erg beschadigd, erg tevreden!

Fijne pas from zit lekker.

Jammer dat m’n schoenen in de papierbak werden gedropt door bezorger

Gelukkig wel begripvol schoenen moeten terugsturen

Goed snelle levering

snelle levering , goede producten , duidelijk en overzichtelijk

Goed overzicht, snelle levering, goede omruilservice

Levering en service zoals aangegeven op website

Super snelle levering zaterdag besteld en maandag in huis toppie

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.