Snelle levering, goede prijs!

Duidelijke webshop met scherpe prijzen en een super snelle levering. Ook retouren bij meerdere maten besteld, snel en goed afgehandeld, kortom top!

geweldige levering

een hele snelle levering en super product...1x moeten ruilen en 1 vraag daarover en super service

Bij het retour melden vergat ik te melden dat ik wilde ruilen voor een andere maat. Met een belletje naar de klantenservice werd het keurig en snel geregeld.

Topzaak

Zoals altijd perfecte snelle levering en goede kwaliteit! Wij bestellen/kopen nergens anders

Slechte service

Ik zou mijn schoenen binnen 1-3 werkdagen ontvangen en heb na anderhalve week alsnog niks gehoord, gezien of ontvangen. Geen idee wanneer ze komen en of ze nog komen. Waardeloos...

Beste Nena, Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling en dat je hier verder niets over hoorde. Helaas was er iets misgegaan met het verzenden van je bestelling en is het pakket daarom nooit bij je aangekomen. Daarom hebben we je bestelling opnieuw naar je verstuurd, deze zou volgens je track & trace nu wel bezorgd zijn. Bij vragen of opmerkingen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Hier kunnen we voor je uitzoeken wat er aan de hand is en hier op gepaste wijze naar handelen. Met sportieve groet, Anne

Levering prima, spam over beoordeling niet

Levering prima en snel. In korte tijd na aankoop meerdere emails over beoordeling. Behoorlijk irritant. Niet doen, bevorderd niet de klantvriendelijkheid. Gewoon alleen doen wat dd klant vraagt en 1 mail over beoordeling is genoeg.

Beste, We vinden het vervelend dat je zo veel mails hebt ontvangen over het schrijven van een beoordeling. Het is namelijk de bedoeling dat je slechts één herinnering ontvangt indien je nog hebt gereageerd op de eerste mail, dus maximaal twee mails. We hebben je klacht besproken met Kiyoh, dus er wordt naar gekeken. We vinden de mening van onze klanten erg belangrijk, maar het is natuurlijk niet onze bedoeling om je inbox te laten vollopen met onze mails. Goed om te horen dat je wel tevreden bent over onze levertijden :-) Met sportieve groet, Anne

3 verschillende merken en maten zaalkorfbalschoenen besteld. Volgende dag al binnen. Na passen 2 retourgestuurd, via retoubon en met antwoordnummer dus geen verzendkosten, en na 2 dagen al geld retour op de rekening. Ik zeg super!!!!

Hi Petra, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat alles zo snel geregeld is voor je, én dat je uiteindelijk een paar schoenen in de juiste maat hebt kunnen houden. Veel plezier er mee :). Groetjes Danique

Zeer goede ervaring

Het bestellen via de website ging gemakkelijk. De informatie over mijn bestelling werd goed gecommuniceerd. Mijn bestelling werd snel bezorgd.

Snelle levering maar ook een snelle afhandeling van de retourlevering !

Snelle levering maar ook een snelle afhandeling van de retourlevering en een prima communicatie / informatie rondom beide zendingen.

Prima schoenen en kleding

Makkelijk bestellen vd site en snelle levering.

Levertijden zijn redelijk goed

Altijd snelle levering en goede kwaliteit schoenen

goede webshop --> duidelijke en snelle filters Makkelijk spullen bestellen en altijd snel geleverd Zeker aan te raden als je snel nieuwe schoenen nodig hebt!

Mooie prijzen en snelle levering

Korfbalshop hanteert scherpe prijzen en heeft een snelle levering

Veel keus en snelle levering van de producten

Snelle levering en bij terugsturen wordt het geld vlot teruggestort. Fijn dat de verzendkosten gratis zijn. Dit maakt dat ik sneller voor deze shop kies. Zeker als mijn kinderen op zoek zijn naar de juiste maat.

Super mooie fijne schoen!

Mizuno zit altijd goed en loopt goed!

goede kwaliteit snelle levering

Prima materiaal, snel geleverd, geen klachten

Schoenen bestelt, maat was goed. Waren snel geleverd en was niks mis mee

Altijd tevreden bij Korfbalshop.nl

Prima winkel, goede service.

Sneller geleverd dan gedacht

De kleding is van goede kwaliteit, de maten blijven lastig te bepalen (een bedrukt shirt groter dan gedacht en truien aan de mouwen te kort dus nu maat groter besteld). Lever tijd van enkele artikelen leek enorm lang (23-25 werkdagen) maar uiteindelijk alles toch na 8 dagen geleverd.

fijn product, snelle levering!

prima!

Kiezen, advies op de site, klik, leveren zo simpel kan het zijn

Keuze eenvoudig op de site te maken, advies rondom maatvoering staat duidelijk vermeld, bestellen en de volgende dag leveren. Helemaal top!

op tijd geleverd en netjes bezorgd

Supersnelle levering

Ruim assortiment en altijd genoeg voorraad. Jammer dat er geen fysieke winkel meer is in Waalwijk om te passen. Maar de supersnelle levering van artikelen (de volgende dag al in huis) maakt dit goed. Artikelen kunnen dan toch snel gepast worden. En het voordeel van retourneren is dat de verzendkosten niet voor de koper zijn (in tegenstelling tot andere sportshops).

snelle service

bestelling goed en snel verwerkt.

Snelle levering, mooie schoenen! Helaas waren de sokken niet megestuurd..

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.