uitstekend!

Wanneer de schoenen weer op zijn, dan koop ik weer via deze site. Ik ben wel mijn zoon aan het leren korfballen ipv hockey...

Snelle service.

Keurige service. Ook snelle reactie op mail.

Snelle levering van 4 paar kunstgrasschoenen. 1 paar gehouden en 3 retour gestuurd. Fijn dat Afterpay mogelijk is.

Snel en klant vriendelijk

,s Avonds om 18.30 besteld De andere ochtend om 10.00 binnen. Top

Besteld en volgende dag binnen

Ben erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bij het zoek raken van mn eerste bestelling.

Beste Sonja, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Korfbalshop.nl te schrijven. Het spijt ons dat we niet hebben voldaan aan je verwachting. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij hebben jouw bestelling op 31 januari verzonden. Wij zijn inmiddels op de hoogte van de vertraging. Er zijn meerdere pakketten die nog niet zijn aangekomen in het sorteercentrum van PostNL, maar al wel door ons zijn verstuurd (op 31 januari). Jouw pakket is hier een van, helaas. Omdat jij eerder deze week al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, hebben wij het probleem al voor je kunnen oplossen. Volgens de track & trace is de bezorger van je pakket onderweg en wordt het vandaag bij je geleverd :) Sportieve groeten, Anne

Snel en gemakkelijk

Bestellen ging snel en gemakkelijk evenals het retour sturen van de goederen die te klein bleken te zijn. Prima service!

Prima service snelle bezorging

Super snelle bezorging en prima after sale. Goede aanbiedingen en altijd de nieuwste modellen (schoenen)

Snelle levering, goede service

Prima op de hoogte van status levering en ook op tijd.

Een tas die niet bij de clubartikelen stond, hebben we toch met het clublogo kunnen krijgen en ook nog heel snel. Super service

Super snelle levering.. Gewoon top !!

Gemakkelijk

Makkelijke shop een snelle verzending.

Snelle en correcte levering

Klantenservice was snel en efficiënt. De bestelling is razend snel geleverd.

geen

Pakketje is niet aangekomen en kan niet meer achterhalen waar het eventueel achter gelaten is in mijn mails

Fijn assortiment tegen concurrerende prijs

Zelfs in de drukke decemberdagen was de bestelling zo gedaan, de ballen op voorraad en snel geleverd. Top service en precies op tijd voor de verjaardag van m’n zoon.

heel fijn

Op tijd geleverd en product mooi!

Lekker snel

Ik dacht nog ff voor 22 december een trainingspak te bestellen met naam erop. Ik dacht dat zal niet meer lukken want het was nog maar een paar dagen voor 22 december. Het is gelukt!!!!

Verkeerde kleur besteld, snel gebeld. Medewerkerster heeft toen nog de juiste kleur in het pakket gestopt. (Rest lag nog bij de bedrukking, dus er kon nog gewisseld worden). Top service

Goed leuke trui

Mijn ervaring is goed

Goede snelle service

Snelle levering. Bij retour ook snelle reactie en geen problemen

Mooie trui

Mooie korfbal trui gekocht en goede kwaliteit. Valt wel erg klein uit en word ook iets kleiner na het wassen. Neem dus een ruime maat bij aankoop

Maten zijn juist, snel verzonden en bezorgd

Goede site, snel geregeld

Klacht : Bij Amazon hoef je geen verzendkosten te betalen. Waarom bij de Korfbalshop wel?

Goed product

Goed product Levering duurde wat lang

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.