Snelle levering en mooi verpakt

Het tas was snel geleverd. De tas bevalt ook zeer goed.

Zeer goede spullen, nette prijs en snelle levering

Geen minpunten te benoemen, gewoon goed. Wij bestellen hier altijd korfbalschoenen, ballen, skorts en shirts.

Hele goede ervaring

Om 21 uur een bestelling geplaatst en de volgende dag al in de bus, helemaal top!

Ruim aanbod van producten. Gemakkelijk te bestellen en snel thuis bezorgd!

Gewoon zoals het hoort

Juiste artikel, in een paar dagen ontvangen

Goede kwaliteit. Snel geleverd

goed, nike sokken 34-38 vallen wat strak aan het been.

Snelle service, goede kwaliteit en niet duur

Goed geregeld

Goed geregeld, hoewel de terugbetaling naar mijn idee wat sneller kan

Snel geleverd, prima kwaliteit.

Beste, Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je je bestelling bij ons als positief hebt ervaren. Veel plezier met de aankoop!

Super snelle levering inclusief bedrukking!

Hele vlotte afhandeling en bezorging. Super mooie kleding!

Snelle levering en goede service

Regelmatig spullen besteld en wordt altijd netjes verwerkt. Als er vertraging is, hoor je dat op tijd en anders komt het gewoon snel binnen.

Prima bal maar helaas niet binnen 24 uur geleverd

Als je besteld volgens de geboden voorwaarden en je krijgt het na de kerst, wat voor diegene die hem zou krijgen, een domper is. Voor de rest uitermate tevreden met het product. Een echte wedstrijdbal.

Snelle levering , leuke prijzen voor goede kwaliteit

Prima spullen van Adidas. Alleen jammer dat de trui meer lichtgroen was, dan lichtblauw, zoals beschreven. Daarom ook geretourneerd.

Gewoon super, en heel heel erg tevreden

Besteld, en gelijk de volgende dag in huis.

Mijn kleindochter is er heel erg blij mee

2x en het gaat super.

Naam bedrukt is een aanrader.

Snelle levering goed spul

Pakket werd de volgende dag al bezorgd. Goede shop voor kortbalspullen. Goed assortiment

Onduidelijkheid

De artikelen die ik gekocht heb waren niet allemaal leverbaar. Kan gebeuren. Maar op de bon stond alleen een 0 bij "geleverd" en verder wordt hierover niet gecommuniceerd. Dus ook niet over wanneer ik het artikel nu wel ga ontvangen, of zelfs maar wat de reden ervan is.

Mooie producten voor een scherpe prijs!

Leuke aanbiedingen van kwalitatief goede producten! Ook altijd een snelle levering.

Ik bestel schoenen maat 44 en ik krijg een schoen maat 42.5 en de andere maat 44

Ik heb schoenen besteld en ik heb twee verschillende maten ontvangen. Ik moet betalen voor de verzendkosten (heen en terug). Dus ik heb 5 euro betaald in kosten en ik heb niets thuis (ik heb de schoenen teruggestuurd). Trouwens, ik heb nog niets gehoord van de terugbetaling, ik neem aan (en ik hoop) dat dit nog in behandeling is.

Goede communicatie. Ik werd goed op de hoogte gesteld van de levertijd, en mijn bestelling is perfect op tijd en perfect in orde toegekomen. Dikke merci voor de hulp! :-)

ZEER GOED

DE PRODUKTEN WERDEN SNELGELEVERD

Slechte communicatie

Komen leveringen niet na en website heeft artikelen die allemaal na de feestdagen gelevert worden

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik zie dat je een bestelling hebt geplaatst op 04-12. Helaas hebben we vanwege de drukte die waarschijnlijk is ontstaan door Sinterklaas heel wat bestellingen binnen gekregen. Helaas is het niet gelukt om deze bestellingen allemaal tijdig te verzenden. Er is hier een mail over gestuurd, maar ik ben bang dat deze niet helemaal bij jou is aangekomen. Het pakket is uiteindelijk een dagje later aangekomen dan gepland. Mijn oprechte excuses hiervoor! Ik hoop dat de korfballen alsnog bevallen en dat je er veel sportplezier aan beleefd.

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports