snel en goed

duidelijke website. snel besteld en snel ontvangen

Super snel en goed

Sneller en correct levering

In verwarring brengen van klanten door verschillende voorbeeld foto’s

Ik ben opzoek naar een rokje van Reece wat op de eerste foto staat. Met een dubbele naad aan beide kanten en het Reece logo van boven naar beneden geschreven staat. Ik heb het rokje gekregen dat op foto 2 en 3 staat. Dit model is voor langer als achter, wat raar is voor een rokje. En door de enkele naad niet mooi valt om je lichaam.

Prima levering, jammer van de retourkosten

Twee paar dezelfde schoenen besteld, maar beiden andere maat (44.5 & 45). Ik wist niet hoe de schoen zou vallen en welke maat het beste zou passen. Logische gedachte lijkt me. Bestelproces top, levering ook prima. Schoenen gepast en op basis daarvan eentje terug willen sturen. Bij de informatie over retourneren lees ik dat er €2 retourkosten in rekening wordt gebracht. Effectief worden je schoenen die je koopt €2 duurder als twee dezelfde schoenen besteld om de juiste maat te kunnen kiezen. Toch jammer. Volgende keer of de maat precies weten of incalculeren dat evt gekochte schoenen €2 duurder worden als je twee paar besteld om te kunnen passen.

Snelle service, mooie zip top!

Snelle service, mooie zip top, helemaal prima!

Snelle levering, maar op de clubwebsite staat gratis bezorgen en dat is niet zo. Hoge verzendkosten

Snel in huis!

Zelfs met bedrukking super snel in huis. Sneller dan de verwachte levertijd en dat eind november!

Prima service zou alleen de tekst vandaag voor 22.00 besteld morgen in huis weg laten wat dit gebeurd bijna nooit .

Heerlijke service en fijn personeel

Mijn bestelling had ik snel in huis

Snel gevonden, levering zeer snel.

Later geleverd dan vermeld op de site

Het artikel zou volgens de site de dag na bestelling geleverd worden. Dit werd uiteindelijk 2 dagen na bestelling. Hierdoor kon ik niet van het artikel gebruik maken op de dag waarop ik het eigenlijk nodig had. Dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd met een bestelling. Verder is het artikel zoals omschreven.

Levering laat enorm lang op zich wachten

Geen bericht over dat het lang duurt de levering. Wat heel netjes is is dat na mijn negatieve beoordeling de korfbalshop contact heeft opgenomen en heeft uitgezocht wat er aan de hand was. Blijft jammer dat er vooraf niet gecommuniceerd is maar achteraf wel en een kleine tegemoetkoming hebben gedaan waardoor ik mijn score heb aangepast

Eenvoudig terugsturen, had de verkeerde maat, Maar binnen no-time nieuwe schoenen, Fijn

Fijne korfbalschoenen.

Fijn dat er schoenen zijn die gemaakt zijn om te korfballen. Ze zitten prims

Goede kortingen, snelle levering

Binnen twee dagen (weekend/maandag ertussen) werden de schoenen geleverd.

Hoge verzendkosten

Scheidsrechterskaarten van 11x 8 in een envelop van 28 bij 38 als pakketje verzonden, terwijl het ook als brievenbus post kan. Zou bijna 5 euro schelen. Te dwaas voor woorden

Sneel bezorging

Een paar keer de bestelling terug moeten sturen, ivm dat de schoenen klein uit vallen. Jammer dat het effe duurt voordat ik het geld terug heb.

Super goed en snel

Super goed en snel afgeleverd. Alleen DHL gaf aan dat ze bij ons geweest waren maar dat er niemand thuis was, dit klopte niet. Zij zijn nooit geweest. Mijn advies aan korfbalshop is andere leverancier

Snelle levering! Doet wat je besteld!

Snelle levering! Doet wat je besteld!

Schoenen besteld en de volgende dag waren deze binnen! Snelle levering. Mooie schoenen, precies zoals op voorbeeld.

Voor donderdag 22:00 besteld, maandag in huis

Voor donderdag 22:00 besteld, maandag in huis. Verder zitten ze wel fijn.

Op dit moment slecht georganiseerd

Veel langere levertijd dan de website aangeeft en bedrijf kan zelf kon zelf ook niet aangeven wanneer eea geleverd zou worden. Daarnaast shirt kwijtgeraakt richting DHL.

Tielenstraat 13 5145 RC Waalwijk

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports