Is een leuke trui maar alleen te klein ga een nieuwe bestellen. Deze komt retour

Niet volgens verwachting

Schoenen waren niet de volgende dag in huis zoals vermeld op de website. Schoenen waren al eens gedragen zaten geveterd in de doos en de zool was stoffig.

Prima online shop!

Ik heb een mooi grien Adidas traningsjack gekocht voor een prima prijs. En werd supersnel keurig thuis bezorgd.

Website duidelijk en snelle levering

In eerste instantie te kleine schoenen besteld. Retourneren gaat eenvoudig. Juiste maat na een paar dagen alsnog beschikbaar. Helaas heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen. Dat zou wel wat sneller kunnen.

Dhl is zwaar ruk. Neem andere bezorger

Dhl houdt zich nooit aan de gemaakte afspraken. Totaal geen service

prima bereikbaar snelle levering

Alleen voor 22.00 bestellen naam bedrukt. Komt niet de volgende dag hoor. Zo staat het wel aangegeven op de site.

Prina

Duidelijke foto's. Snelle verzending. Mooi zou zijn als er bij komt te staan of het groot of klein valt. Nu twijfels welke maat besteld moest worden. Over het algemeen tevreden!

Super snelle levering van hele fijne mooie nike schoenen

Prima schoenen voor de korfbal besteld. Een goede prijs en snel geleverd.

Snelle levering en product was perfect

Perfecte snelle levering!

Top service!

Slechte klantenservice

Klantenservice mag zeker beter! Zowel via mail , chat, en telefonisch. Ik had dubbel betaald. Wat een gedoe, om iemand überhaupt te laten snappen wat er fout was gegaan. Via de chat wordt niet eens verteld met wie je spreekt. Wordt je gewoon met je en jij aangesproken. Via de mail krijg je gewoon Geen reactie meer. Aan de telefoon schiet het ook niet op, onvriendelijk, niet meedenken, heel apart. Mijn ervaring was voorheen altijd goed. Weet niet waar het mis gaat. Maar het gaat mis. Ik bestel hier verlopig niet meer.

Goede kwaliteit en levering

Goede kwaliteit goede levering

Bizar

Ik dacht dat ik L had besteld, heb ik S besteld!!

mijn bestelling werd vrij vlot en goed bezorgd

Snelle levering.

Makkelijk te bestellen. Het werd ook erg snel bezorgd!

Prima service. Snelle levering. Klantenservice goed bereikbaar en erg vriendelijk.

Ruime keuze, snel geleverd

Ben heel blij met de door mij bestelde korfbalschoenen.

Goede snelle levering!

Snelle levering, producten zoals verwacht

Goede snelle levering

Duidelijke site en super snelle levering!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede service en snelle levering

Schoenen voldoen aan verwachting

Schoenen voldoen aan omschrijving en verwachting. Waren op tijd binnen.

Tielenstraat 13

5145 RC Waalwijk

Over Korfbalshop.nl

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Over Passa Sports