ondersteuning van de klantenservice bij vragen over retourzending heeft verwachting ruim overtroffen

na een al hele snelle levering. had een vraag over retourzending. heb bij verbinding krijgen alleen naam gemeld zonder verdere specificatie en alleen vermeld dat ik een bal wilde retourneren. tIJdens het gesprek kreeg al een email in de mailbox met de retourbon. grandioos!

Groot gamma aan producten

groot gamma aan producten en prijs-kwaliteit zeker ok

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit

Snel conform afspraak geleverd. Goede kwaliteit voor gunstige prijs.

Advies goed, kleding goed

Helemaal tevreden. Email advies was snel binnen, bestellen en leveren ook perfect.

Wacht nog steeds op mijn bestelling.....

Er staat levering de volgende dag, maar de verwachte leverdag wordt steeds weer een dag opgeschoven, we zitten nu 3 dagen na de verwachte leverdatum. Nu staat er dat het morgen geleverd zal worden.....ben benieuwd! Zou fijn zijn dat je op de hoogte wordt gehouden als een pakketje vertraging heeft opgelopen of dat de levering langer gaat duren. Dit is ook nog eens een artikel dat gewoon met de brievenbuspost kan!

Beste Abel, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. Het spijt ons dat we niet hebben voldaan aan je verwachting. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij hebben jouw bestelling op 31 januari verzonden. Wij zijn inmiddels op de hoogte van de vertraging. Er zijn meerdere pakketten die nog niet zijn aangekomen in het sorteercentrum van PostNL, maar al wel door ons zijn verstuurd (op 31 januari). Jouw pakket is hier een van, helaas. Onze klantenservice heeft per mail contact met je opgenomen om dit probleem voor je op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Sportieve groeten, Anne

Uitstekend spul.

Ik gebruik deze kniebeschermers voor mijn werk, aangezien ik vaak op mijn knieën moet zitten om vriezers te vullen met ijs. Echte werkbezoeken en grove kneepads werken voor mij niet, want ik moet de hele dag de wagen in en uit om klanten te bezoeken. Deze geweldige dingen bieden een enorme uitkomst, want de passen perfect onder mijn casual broek. Ik draag ze de hele dag en heb vooralsnog, behalve een afdruk na 8 uur werk, geen last gehad van irritaties. Topspul!!

Super goede service !

Reageren meteen bij vragen maar- ook bij klacht

Bestelling geplaatst bij Volleybalshop.nl. Helaas pakje niet geleverd door een fout bij PostNL. Na één mailtje aan volleybalshop.nl kreeg ik binnen een uur antwoord dat de bestelling nogmaals werd verstuurd. Dag erna het (nieuwe) pakje alsnog in huis. Top service!

Prettig

Op zoek naar een hoge schoen en deze bij u gevonden TOP!

Goed en snel ennetjes

Ze leveren snel en houden hun aan hun afspraken. Top site!! Zeker weten aan te raden

Super snelle levering!

Snelle levering, blij met de bestelling.

Prima service, volgende dag in huis

Artikelen snel in huis en ze zijn van goede kwaliteit.

Snelle levering Groot aanbod

Prima materiaal snel geleverd!

Prima schoenen ontvangen en zeer snel!

Jammer....

Coachbord was beschadigd + whitebord stift was er niet bijgeleverd terwijl er op de site stond dat er wel een stift (met wissertje) bij zou zitten: mail gestuurd en als antwoord op de mail kreeg ik dat ik de stift zelf maar moest kopen bij bijv. de action omdat zij geen stift konden regelen....

Prima bestelling zeer snel ontvangen.

Snelle levering, prima webshop

Veel keuze.

Veel winkels/websites die sportartikelen verkopen weten niet veel van volleybal. Volleybalshop wel uiteraard.

Prima service, snelle levering, mooie producten

Prima service, snelle levering, mooie producten

Was een soort knie beschermer niet aanwezig meer. Kreeg een email met excuses en mocht andere uitzoeken en deden ze deze erbij. Dag later ook al in huis. Top geregeld.

Geweldig! TOP!!!

Snelle levering!

Zeer tevreden!

Gemakkelijke site voor te bestellen en snel geleverd, zoals te voren was meegedeeld.

Topservice

Dinsdagochtend besteld, woensdagmiddag aangekomen. Mooie truien, goede kwaliteit.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen