Verzending en artikel was prima in orde.

Mooi assortiment en snelle levering

Blij met de schoenen en de snelle levering. Ze voldoen helemaal aan de verwachtingen.

I didn't get the product.

I bought with a week in advance, so I have no problem with the delivery because I had a tournament to play in the other week, I had to buy another sneakers, because the other did not receive, and on the site it is as received, attention via WhatsApp said that 3 days would return and I am waiting until today 8 days after contact.

We tried to reach you via email, unfortunately we haven't received a response yet. I see that order 521101105071 has been delivered to the given address according to the track and trace link. We would like to hear if you have received the package by now or if you still don't have the order so we can start an investigation?

Very good!

Love it!

Goede en snelle levering.

Goede, duidelijk en snelle levering van de artikelen.

Zeer snelle levering

Product tevreden Er hing een zeer onaangename geur aan Moest het wel wassen het stonk wel heel erg

Niet goed

Foute schoenen geleverd. Waren hardloopschoenen ipv volleybalschoenen die ik niet terug te vinden waren op de site. Bij contact bleek dat de bestelde schoenen helemaal niet voorradig waren. Aardige dame aan de lijn maar geld nog niet retour gehad.

Beste Mar, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. Ik zie helaas dat door ons magazijn de verkeerde schoenen naar je zijn opgestuurd, dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus hiervoor onze excuses. Ik zie dat je de schoenen retour hebt gezonden en dat de terugbetaling in orde is gemaakt. Dit bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst en zal binnen enkele werkdagen zichtbaar zijn! Onze excuses voor dit ontstane ongemak!

Helemaal top!

Op tijd en compleet!

Snelle levering,top kwaliteit

Gewoon prima!

Snel geleverd en makkelijk om te retouneren. Ideaal wat mij betreft!

Mooie schoenen, snelle levering!

Goede kwaliteit en mooie kleding maar retour duurt erg lang

Ook erg vervelend dat ik niet gratis achteraf kon betalen

Goedemiddag Manon, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We nemen de feedback zeer serieus.  Het spijt ons te horen dat je de retourzending als lang hebt ervaren. Het lijkt erop dat je de retour op 12 maart had teruggestuurd en dat dit op 14 maart werd opgepakt door de vervoerder om richting ons magazijn te gaan. Gelukkig is de retour uiteindelijk goed bij ons aangekomen en streeft onze retourafdeling ernaar om binnen vijf werkdagen retourpakketten te verwerken zodra het bij ons is ontvangen. Jouw retour is op 21 maart uiteindelijk verwerkt en terugbetaald.  Onze excuses dat je de retour te lang vond duren, hopelijk ervaar je het in de toekomst wel beter!

snelle levering, uitstekende service

Prima product.

Altijd goed

Verschillende keren iets besteld! Altijd correct, netjes/verzorgd en kwaliteit is goed

Goede kwaliteit en snelle levering

Heb 2 fanatieke volleyballers en dan is er nog al eens iets versleten. Het is dan fijn om vanaf de bank te kunnen bestellen en dat de spullen de volgende dag binnen zijn!

Misleidende reclame op de site over levermoment

Er wordt aangegeven voor 21.00 uur besteld, volgende dag in huis. Nou nu bijna 1 week verder en nog steeds geen pakketje ontvangen :-( Erg vervelend, want nu straks 2 volleybal trainingen en 1 wedstrijd verder en nog steeds geen nieuwe schoenen en kniebeschermers :-(

Goedemiddag, Allereerst wil ik je bedanken voor de tijd en moeite die je in de beoordeling hebt gestoken. We stellen je mening zeer op prijs en nemen elke feedback serieus. Vervelend om te horen dat je je pakket nog niet hebt. Ik ben even in de situatie gedoken en zie dat je op 6 maart een bestelling hebt geplaatst om te leveren naar een servicepunt. Het pakketje is dezelfde dag verstuurd en dit ligt sinds 7 maart dan ook voor je klaar om afgehaald te worden bij het servicepunt! Je zou het hier dus nog kunnen afhalen. Mocht iets niet duidelijk zijn kan je altijd even contact met ons opnemen!

Prima schoenen

Goede schoenen snel in huis

Prima materiaal

Ik ben tevreden

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering, goede verpakking, een aanrader

Hele fijne volleybalsokken

Lange Mizuno sokken, mooie lengte en lekker zacht.

Goed en snel geleverd vor een uitstekende prijs

Snelle levering. Goede kwaliteit volleybalkleding. Uitstekende prijs

Niets besteld.

Iemand. Een zekere R E Schipper uit Breda heeft volleybal schoenen,maat41,5 besteld. Ik woon in Coevorden en kreeg mail van DHL dat de bezorger onderweg was. Heb jullie gebeld dat het verkeerde mail adres is overgenomen. Mijn naam is R Schipper uit Coevorden.

Snelle verzending, leuke kortingen

Positieve ervaring

Goeie kniebeschermers

Snelle levering en goede kwaliteit kniebeschermers.

Super snelle service. En goede kwaliteit kleding.

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen

Over Passa Sports