prijs -kwaliteit OK + snelle levering

Prima service!

Goede merken voor een goede prijs

Goede merken met mooie aanbiedingen. Snel geleverd

prima producten

Snel geleverd en geen op- of aanmerking op het gekochte.

Goede website, alles voor volleybal.

Goedkoper in verzending, goedkoper in artikelen. En snelle verzending. Prima ervaring!

Super productkeuze in alle maten

Veel goede volleybalproducten.

Uitstekende service en communicatie

Wilde schoenen bestellen, paypal had een storing, betaling mislukte en de schoenen bleven gereserveerd waardoor de schoenen niet bestelbaar meer waren. Snelle service via whatsapp haalde de reservering eraf waardoor ik alsnog kon bestellen. Dag erna in huis! Prima service en levering.

Snel en accuraat

On makkelijk en snel bestellen en de volgende dag al in huis.

Perfecte service

Groot en gevarieerd aanbod en snelle levering.

FIJN SPORTBROEKJE

EEN HEEL FIJN SPORTBROEKJE VAN ADIDAS WAAR IK HEEL BLIJ MEE BENT

Super goed

Ik heb een super ervaring met volleybalshop gehaad, zelf moest ik ook me de klantenservice contact moeten nemen om een paar detais te regelen en alles ging goed, op tijd, goede hulp gekregen. Super goed.

Groot assortiment en snelle levering!

Heel erg goed!

heel goed

verzending is heel rap! ik ben blij

Top, e

Einde van de middag besteld, volgende morgen binnen, kwaliteit priam

Maakt verwachtingen waar.

Keurige en snelle afhandeling van mijn bestelling. Goederen zijn goed verpakt.

Attent goede service en snelle afhandeling van order en verzoek wijziging order

Prima service, snelle levering

Beachsokken werden de volgende dag geleverd, lekker snel, en prima product wat nu al volop in gebruik is.

Correcte en snelle afhandeling

Je krijgt wat je besteld en waarvoor je betaald

overzichtelijke site. makkelijk te bestellen. snelle levering. meerdere keren al wat besteld. tot nu toe alles goed gegaan. Spullen zijn ook goed.

Klasse

Snelle afhandeling en duidelijk

Goede beachbal!

Prima bal, zoals Mikasa altijd heeft!

Superfijne sportwebshop

Meerdere keren schoenen en kleding besteld ... en dat ben ik nog vaker van plan. Goede spullen, goede klantenservice (snelle reactie en behulpzaam).

Makkelijk systeem, maar paar minpuntjes

De gele spanbanden die erbij geleverd schieten bij minste of geringste los. Tevens heb ik maar 2 haakjes ontvangen om de onderste netdraad te spannen richting de spanbanden. Volgens de beschrijving moesten dit er 4 zijn.

Sokken nog niet opnieuw geleverd

Beachvolleybal sokken besteld. Bleken te klein. Nu bijna 2 weken geleden retour gestuurd en op retour grotere maat aangevraagd. Deze is nog niet binnen. Sokken leken wel van goede kwaliteit, dus we wachten vol spanning af!

Beste Lydia, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. Het duurt inderdaad de laatste paar weken wat langer dan normaal voordat retourzendingen verwerkt worden. De drukte in online bestellingen is toegenomen, waardoor er ook meer retouren terug komen. We hebben ondertussen per mail contact gehad over je ruiling, en de nieuwe zending is naar je verstuurd. Ik hoop dat je veel sportplezier gaat hebben met de beachsokken :) Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Volleybalshop.nl

Snel verzonden

Mijn bestelling was binnen een paar uur al verzonden en ontzettend snel in goede staat aangekomen!

Prettige ervaring met deze website. Artikelen zoals omschreven en levering ook volgens afspraak.

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen