Heel fijn en snel

Het is een fijne site en bezorgen zeer snel

Goede en snelle service en levering

Zeer goede ervaring. Alles wordt snel en netjes geleverd

Snelle verwerking

Voor onze dochter een trainingspak besteld in 2 maten, zodat ze kon passen welke het beste zit. Het pak wat te klein was retour gestuurd. Hiervoor de retour aangemeld via website en verstuurd. Binnen paar dagen bericht dat deze verwerkt was en ook een nieuw AfterPay bericht met de correctie van het totaal bedrag. Goed geregeld dus.

Prima shop.

Het product was duidelijk omschreven. De verzending was volgens afspraak. Het geleverde product voldeed aan de verwachting.

Eerder dan verwacht toch mijn hele bestelling.

Alles netjes bezorgd.

Doen wat ze zeggen

Gewoon helder. Bestellen en op de aangegeven dag bezorgen. Snel en makkelijk.

Goede snelle levering

De bestelling werd snel bezorgd en de kwaliteit was goed.

TOP!

Kwam als goedkoopste uit de bus voor de tassen die ik wilde voor mijn bedrijf. Zelfs incl bedrukking nog goedkoper dan de concurrent. Snelle service, netjes bedrukt. Ben er heel blij mee!

Ontzettend klant vriendelijk en zeer behulpzaam

Iets besteld, maar het was niet de juiste maat. Duidelijk telefonische uitleg voor retour. Bij retour vergeten het pakketje te doen. Na een paar dagen gebeld. Keurige te woord gestaan. En daar ter plekke geregeld dat het juiste pakketje opgestuurd werd. Top service. Bedankt.

Beste Afke, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Ik ga je compliment intern doorzetten naar mijn collega's! Met sportieve groet, Anne - Sportshop.com

gewoon zoals het hoort, snelle nette levering, retour (te kleine maat besteld) geen probleem. alleen niet alle maten waren op voorraad, dus daarna helaas andere kleur moeten bestellen

de broek was véél te groot

Ik bestelde een trainingsbroek, maar welke maat moet je dan hebben Er ontbrak op de website een maattabel, b.v. maat 48 = ... maat 50 = XL..... De service was prima. De broek kwam zoals beloofd de volgende dag. We stuurden de broek terug en de financiële afwikkeling klopte helemaal!

Beste Bram, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Ik heb even opgezocht welke broek je hebt besteld. Wanneer je deze broek nogmaals zou opzoeken in onze webshop, is er wel een maattabel over te vinden. Ik kan wel heel goed begrijpen dat je deze over het hoofd hebt gezien: rechts van de optie om je maat te kiezen, staat deze er in vrij kleine letters bij vermeld. Ik begrijp dat je daar nu niet zo veel meer aan hebt, maar wellicht heb je iets aan deze info bij je volgende bestelling :-) Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Anne - Sportshop.com

topp, zoals het hoort

Topp, snelle verzending en evt. makkelijk retouneren

Super leuke trui

Hele mooie en leuke trui. Mijn normale maat besteld en die zit goed. De trui zit ook erg lekker.

Beste Lisa, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je bestelde trui, hopelijk heb je er nog erg lang plezier van! Met sportieve groet, Anne - Sportshop.com

Prima service!

Overzichtelijke webshop, eenvoudige orderafhandeling & vlottte levering

Handig: alles voor de volleybal

Handig om hier al je vollebalspullen te kunnen kopen. Goede keuze in kniebeschermers. Tevreden met de aankoop. Helaas was 1 paar te klein, dus die geretourneerd. Geen probleem

Prima webshop. Alleen jammer van de maattabel

Volleybalshop.nl heeft een brede keuze aan producten. Verzending verloopt soepel. Prijstechnisch niet de goedkoopste, maar voor kwaliteit en service betaal je nou eenmaal. Ik heb maar één punt van kritiek: Bij de aankoop van kleding is een maattabel aanwezig, maar die is niet toegespitst op het desbetreffende product. Dus uit de maattabel kun je prima opmaken of je in het algemeen M of L hebt, maar of dat ook voor dat specifieke kledingstuk klopt is niet aangegeven. Een L-shirt wat ik kocht was daardoor te ruim, ook al zat ik qua lichaamsbouw tussen L en XL in volgens de maattabel.

Super goed en snel probleem opgelost

Had problemen met bestelling en verzendkosten. Is heel netjes en supersnel opgelost. Toppie!!

Topsnelheid

Ik had niet verwacht dat het zo snel bezorgd zou worden.

Beste Paul, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering! Ik ga je compliment intern doorzetten. Met sportieve groet, Anne - Sportshop.com

zeer correct

correct, snel

Mooie spullen, goede kwaliteit en snelle levering!

Makkelijk bestellen via de site, spullen zijn mooi en van goede kwaliteit en ze worden ook nog eens snel geleverd! Top!

Prima eerste ervaring!

- zeer vlotte levering - ruim assortiment

veel keuze, vlotte service

prima service, ook vlotte verzending en afhandeling van retouren. De website werkt soms wat onhandig bij het zoeken naar specifiek item

Goed assortiment en snel bezorgd!

Compleet assortiment en snel in huis.

Prima zaak en betrouwbaar

Prima zaak met mooie merken en producten

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen