Maakt verwachtingen waar.

Keurige en snelle afhandeling van mijn bestelling. Goederen zijn goed verpakt.

Attent goede service en snelle afhandeling van order en verzoek wijziging order

Prima service, snelle levering

Beachsokken werden de volgende dag geleverd, lekker snel, en prima product wat nu al volop in gebruik is.

Correcte en snelle afhandeling

Je krijgt wat je besteld en waarvoor je betaald

overzichtelijke site. makkelijk te bestellen. snelle levering. meerdere keren al wat besteld. tot nu toe alles goed gegaan. Spullen zijn ook goed.

Klasse

Snelle afhandeling en duidelijk

Goede beachbal!

Prima bal, zoals Mikasa altijd heeft!

Superfijne sportwebshop

Meerdere keren schoenen en kleding besteld ... en dat ben ik nog vaker van plan. Goede spullen, goede klantenservice (snelle reactie en behulpzaam).

Makkelijk systeem, maar paar minpuntjes

De gele spanbanden die erbij geleverd schieten bij minste of geringste los. Tevens heb ik maar 2 haakjes ontvangen om de onderste netdraad te spannen richting de spanbanden. Volgens de beschrijving moesten dit er 4 zijn.

Sokken nog niet opnieuw geleverd

Beachvolleybal sokken besteld. Bleken te klein. Nu bijna 2 weken geleden retour gestuurd en op retour grotere maat aangevraagd. Deze is nog niet binnen. Sokken leken wel van goede kwaliteit, dus we wachten vol spanning af!

Beste Lydia, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. Het duurt inderdaad de laatste paar weken wat langer dan normaal voordat retourzendingen verwerkt worden. De drukte in online bestellingen is toegenomen, waardoor er ook meer retouren terug komen. We hebben ondertussen per mail contact gehad over je ruiling, en de nieuwe zending is naar je verstuurd. Ik hoop dat je veel sportplezier gaat hebben met de beachsokken :) Sportieve groeten, Anne - Klantenservice Volleybalshop.nl

Snel verzonden

Mijn bestelling was binnen een paar uur al verzonden en ontzettend snel in goede staat aangekomen!

Prettige ervaring met deze website. Artikelen zoals omschreven en levering ook volgens afspraak.

Toch sneller geleverd dan gedacht

Het product zou pas op 16 april worden geleverd, wat eerst een grote teleurstelling was. Uiteindelijk toch deze week gekomen (maand eerder). Fijn dat het toch zo snel was, maar liever een accurate inschatting van levertijd.

goede na-verkoopdienst

beachvolleynet met palen besteld. na een probleempje met een van de geleverde palen, is dit na eenvoudig mailtje volledig rechtgezet. Correcte palen zijn nagestuurd.

Snelle verzending en voldoet aan verwachtingen

Had het snel binnen en het was precies wat ik wilde hebben!

Bedelen om beoordeling

Super irritant dat je na bestellen tot drie keer toe mail krijgt om alstjeblieft toch maar een beoordeling in te vullen. Nu maar aangeklikt in de hoop dat de mails stoppen.

Beste Mathijs, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. We vinden het zeer spijtig dat de mails over de beoordeling tot een negatieve ervaring hebben geleid. Als je een bestelling bij ons plaatst, zou je hier naderhand uiterlijk twee mails over moeten ontvangen: één mail met de vraag of je ons wilt beoordelen en één reminder. We willen uiteraard niet dat het ten koste gaat van onze klanttevredenheid, daarom laten we het bij deze twee mails. Omdat jij aangeeft zelfs 3 mails te hebben ontvangen, hebben wij direct contact opgenomen met Kiyoh om dit in de toekomst te voorkomen. Wanneer je vindt dat je te veel mails ontvangt, is het te allen tijde mogelijk om je hiervoor uit te schrijven. Dit kan onderaan alle mails die door Kiyoh worden verstuurd. Ondanks dat je het beoordelen als zeer vervelend hebt ervaren, hoop ik wel dat je ervaring met Volleybalshop.nl verder wel positief is geweest. Onze excuses voor het ongemak. Sportieve groeten, Anne

Betrouwbaar en snelle levering

Al vaak o.a. schoenen besteld op deze site, snelle levering, aanbod zou nog uitgebreider mogen, dan kon ik nog meer bestellen

snel en correct afgehandeld

bestelling snel en correct afgehandeld

Van bestelling tot levering verliep alles vlot.

Al een paar keer besteld en telkens goed afgeleverd.

ondersteuning van de klantenservice bij vragen over retourzending heeft verwachting ruim overtroffen

na een al hele snelle levering. had een vraag over retourzending. heb bij verbinding krijgen alleen naam gemeld zonder verdere specificatie en alleen vermeld dat ik een bal wilde retourneren. tIJdens het gesprek kreeg al een email in de mailbox met de retourbon. grandioos!

Groot gamma aan producten

groot gamma aan producten en prijs-kwaliteit zeker ok

Snelle levering, goede prijs/ kwaliteit

Snel conform afspraak geleverd. Goede kwaliteit voor gunstige prijs.

Advies goed, kleding goed

Helemaal tevreden. Email advies was snel binnen, bestellen en leveren ook perfect.

Wacht nog steeds op mijn bestelling.....

Er staat levering de volgende dag, maar de verwachte leverdag wordt steeds weer een dag opgeschoven, we zitten nu 3 dagen na de verwachte leverdatum. Nu staat er dat het morgen geleverd zal worden.....ben benieuwd! Zou fijn zijn dat je op de hoogte wordt gehouden als een pakketje vertraging heeft opgelopen of dat de levering langer gaat duren. Dit is ook nog eens een artikel dat gewoon met de brievenbuspost kan!

Beste Abel, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling over Volleybalshop.nl te schrijven. Het spijt ons dat we niet hebben voldaan aan je verwachting. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Wij hebben jouw bestelling op 31 januari verzonden. Wij zijn inmiddels op de hoogte van de vertraging. Er zijn meerdere pakketten die nog niet zijn aangekomen in het sorteercentrum van PostNL, maar al wel door ons zijn verstuurd (op 31 januari). Jouw pakket is hier een van, helaas. Onze klantenservice heeft per mail contact met je opgenomen om dit probleem voor je op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Sportieve groeten, Anne

Uitstekend spul.

Ik gebruik deze kniebeschermers voor mijn werk, aangezien ik vaak op mijn knieën moet zitten om vriezers te vullen met ijs. Echte werkbezoeken en grove kneepads werken voor mij niet, want ik moet de hele dag de wagen in en uit om klanten te bezoeken. Deze geweldige dingen bieden een enorme uitkomst, want de passen perfect onder mijn casual broek. Ik draag ze de hele dag en heb vooralsnog, behalve een afdruk na 8 uur werk, geen last gehad van irritaties. Topspul!!

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen