Misleidend

Na een dinsdagaanbieding waar men 3 stuks aanbood voor de prijs van 2, ontving ik toch maar 2 stuks. Einde voorraad was het antwoord. Das jammer, gaan we niet meer doen, is mijn antwoord.

Beste Jos, ten eerste willen we je natuurlijk bedanken voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. Gezien het aandachtspunt zijn we het eerdere mailcontact even nagelopen, we vinden het namelijk erg jammer dat we zijn beoordeeld met een onvoldoende. Bij nader inzien vinden we dat de situatie (OP=OP actie) niet correct en klantvriendelijke is opgepakt. Om je alsnog te voorzien van een gepaste oplossing hebben we je persoonlijk benaderd op 6 mei. Helaas hebben we hier vooralsnog geen reactie op mogen ontvangen. Voor nu hoop ik dat we je in de toekomst eventueel wel van dienst kunnen zijn. Met sportieve groet, Klantenservice Sportshop.com Job

Helemaal prima

Duidelijke shop, goede producten. Levering was ook goed.

Train volleybal gekocht. Levering was vlot.

Uitmuntend

De schoenen die ik wilde waren niet meer leverbaar. Als alternatief mocht ik een ander paar uitkiezen, terwijl deze minder afgeprijsd waren. Top geregeld zo! Het ging ook heel snel. Ik heb ‘s avonds mailcontact gehad en de volgende dag schoenen al in huis. Fijn dat ze ‘s avonds ook bereikbaar zijn.

Snelle bezorging, overzichtelijk, duidelijk

Prima site, super snelle bezorging. Gemakkelijk retourneren. Kortom goede ervaring

Ze leveren wat ze beloven, ook nu in de Corona-tijd. Vlotte levering

Correcte en snelle service!

Heel vlot en juiste service.

Vlotte service

Snel en duidelijk

Goede kwaliteit en super snel bezorgd

Alles optijd aangekomen, precies zoals ik besteld had. Alles what ik zocht (sandsocks en beach volleybal) heb ik gevonden. Enige opmerking die ik zou maken is dat de bal opgepompt en te hard opgepompt aankwam. Zou fijn zijn geweest als ze die niet opgepompt op hadden gestuurd (is better voor de bal).

Top schoenen

Ik heb bij jukkie vorige week de mizuno wave lightning Z5 gekocht en ze zitten heerlijk! Kan niet wachten tot we weer mogen sporten :)

andere verwachtingen van product maar goede service.

De site is vrij prijzig en maten komen niet altijd overeen met de werkelijkheid. De volleybal die ik had gekocht was niet voldoende opgeblazen en voldeed niet helemaal aan de verwachtingen. Het verzenden en ontvangen van het product ging goed en was erg snel.

Knap

Snel

Snelle service en top retourbeleid

Ik heb inmiddels meerdere malen bestellingen geplaatst bij volleybalshop, kniebeschermers, volleybalschoenen, armsleeves en een volleybal. Iedere keer was de levering van deze producten erg snel. De kwaliteit van de producten was hoog & het was gemakkelijk om producten retour te sturen (en binnen enkele dagen ook weer het geld terug op de rekening).

Fijne service.. verlenging van retourrecht was geen enkel probleem tijdens de coronaperiode.

Fijne service en goede prijs/kwaliteit verhouding in vergelijking met andere webshops.

Meerdere giftcards per bestelling niet mogelijk; klantonvriendelijk

Voor mijn verjaardag heb ik 2 giftcards van Volleybalshop.nl ontvangen om een sporttas te kunnen kopen die ik graag wilde hebben. Bij het besteden van deze giftcard kwam ik er achter dat je maar 1 giftcard per bestelling kunt uitgeven. Dat staat overigens ook vermeld bij de aanschaf, maar ik vind het erg klantonvriendelijk. Want: ik moet nu zelf bijbetalen voor de tas, ik word 'gedwongen' om straks iets anders te bestellen omdat ik nog een giftcard heb liggen én ik moet 2x verzendkosten betalen. Dat terwijl er al een geldelijke vergoeding door Volleybalshop.nl al geïncasseerd is in de vorm van beide giftcards. Ik heb via Whatsapp mijn feedback al gegeven en krijg alleen maar terug 'helaas, het is niet anders'. In het verleden met veelal positieve ervaringen spullen gekocht bij Volleybalshop.nl, maar wat mij betreft nu de laatste keer dus. Klantenbinding is ook een vak.

Snelle levering, prima communicatie

Goede klantenservice

Mijn volleybal was lek, maar ik heb gelukkig een nieuwe volleybal ontvangen.

Goedemorgen Laura, bedankt voor de beoordeling. We vinden het erg jammer dat de bal nu al lek is, hierover hebben we je inmiddels persoonlijk gecontacteerd. We zien de volleybal graag retour verschijnen, dit kun je doen aan de hand van het klachtenformulier die ik je per e-mail heb toegestuurd. Na ontvangst zullen we je zo spoedig mogelijk voorzien met een oplossing. Met sportieve groet, Klantenservice Sportshop.com Job

Ondanks de corona crsis product snel geleverd

Snelle levering! Mooie paar volley sokken long Alleen was de sporttas wat aan de kleine kant dan verwacht. Desondanks, ziet hij mooi en kwalitatief uit.

Steeds een heel goede service geleverd door volleybalshop.nl

Snelle verzending, goed product.

Fijn dat het zo snel binnen was!

goede service

Steeds correcte levering van de bestelde goederen. Gepersonaliseerde kledij is natuurlijk wat moeilijker vermits je deze niet kunt terugsturen en de maten nogal wel eens willen verschillen tussen de verschillende merken

Niet het shirt van de afbeelding

Het shirt is van een fijne stof en zit heerlijk. Echter wordt geadverteerd met het shirt met de reclame van Kinder. Het shirt dat je daadwerkelijk ontvangt is met reclame van DHL. Nog altijd een mooi shirt, maar houd er rekening mee dat het een ander shirt is.

Snelle correcte levering

snelle levering, mooi product.

super ervaring

kinderen waren super tevreden en snelle vlotte levering echt super ervaring

Alles altijd oké.

Goede producten,snelle levering.

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen