Super goede service !

Reageren meteen bij vragen maar- ook bij klacht

Bestelling geplaatst bij Volleybalshop.nl. Helaas pakje niet geleverd door een fout bij PostNL. Na één mailtje aan volleybalshop.nl kreeg ik binnen een uur antwoord dat de bestelling nogmaals werd verstuurd. Dag erna het (nieuwe) pakje alsnog in huis. Top service!

Prettig

Op zoek naar een hoge schoen en deze bij u gevonden TOP!

Goed en snel ennetjes

Ze leveren snel en houden hun aan hun afspraken. Top site!! Zeker weten aan te raden

Super snelle levering!

Snelle levering, blij met de bestelling.

Prima service, volgende dag in huis

Artikelen snel in huis en ze zijn van goede kwaliteit.

Snelle levering Groot aanbod

Prima materiaal snel geleverd!

Prima schoenen ontvangen en zeer snel!

Jammer....

Coachbord was beschadigd + whitebord stift was er niet bijgeleverd terwijl er op de site stond dat er wel een stift (met wissertje) bij zou zitten: mail gestuurd en als antwoord op de mail kreeg ik dat ik de stift zelf maar moest kopen bij bijv. de action omdat zij geen stift konden regelen....

Prima bestelling zeer snel ontvangen.

Snelle levering, prima webshop

Veel keuze.

Veel winkels/websites die sportartikelen verkopen weten niet veel van volleybal. Volleybalshop wel uiteraard.

Prima service, snelle levering, mooie producten

Prima service, snelle levering, mooie producten

Was een soort knie beschermer niet aanwezig meer. Kreeg een email met excuses en mocht andere uitzoeken en deden ze deze erbij. Dag later ook al in huis. Top geregeld.

Geweldig! TOP!!!

Snelle levering!

Zeer tevreden!

Gemakkelijke site voor te bestellen en snel geleverd, zoals te voren was meegedeeld.

Topservice

Dinsdagochtend besteld, woensdagmiddag aangekomen. Mooie truien, goede kwaliteit.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

duidelijke website, snelle service

In één woord fantastisch

Mooie producten, snelle levering. Goede kwaliteit van de print. We zijn er erg content over!

Prima, snelle levering.

Prima.

Mooi vlot met leveren correct

De moeite waard voor een volgende keer en een kwaliteit product wat qua prijs goed meekomt

Bestelling is goed aangekomen

Prima schoenen

Super blij met m'n nieuwe volleybal schoenen. Zitten lekker, grip is goed.

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen