Top goede service

Fijne website, goede bezorging. Top!

super snel!!

Super snelle en goede levering!!

Goede kwaliteit

Heb twee volleybal broeken gekocht, zijn beide van hele goede kwaliteit.

Duidelijke uitleg bij product en Correcte en stipte levering

Duidelijke uitleg bij product en Correcte en stipte levering

Snelle verzending

Snelle verzending, en erg blij mee

Webshop is prima, kwaliteit broekje laat te wensen over

Super snelle levering. Maat is perfect. Alleen de kwaliteit van het broekje is matig. Touwtjes hangen los. Broekje zit bij het kruis niet heel goed aan elkaar. Heb hem nu één keer gedragen. Zonde!

Beste Elise, Allereerst wil ik je bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling over ons achter te laten. Wij waarderen de meningen van onze klanten namelijk enorm, en streven er dan ook naar om onze service continu te verbeteren. Helaas lees ik in je beoordeling dat je niet tevreden bent over onze service. Ik hoop dat we dit samen kunnen rechtzetten, en daarom kijk ik graag met je mee naar de situatie. We begrepen uit je beoordeling dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het broekje. We ontvangen graag wat foto's van het broekje zodat we op afstand kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen. We horen graag van je!

Wat een geweldige service en super snel geleverd binnen 24 uur.. Echt een aanrader om volgende keer weer te bestellen.

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. Het is fijn om te horen dat je onze service geweldig vind. Wij zien jou ook graag weer terug met een nieuwe bestelling!

Prima schoenen tegen goede prijs

Prima schoenen tegen goede prijs geleverd gekregen. Helaas was het model voor mijn wat breeden voeten te krap. Dit kon ik op de site helaas niet terugvinden. Wacht nu mijn verwerking van de retour af.

Super!!

Heel snelle levering en alles perfect in orde!!

Schitterend

Machtig mooi deze test

Snel, super blij mer

Snel bestellen , erg blij mee, zeker omdat jullie het product wel op voorraad hadden.

Mooie sportschoenen binnen een dag bezorgd

Nvt

Vriendelijke klantenservice toen de betaling van mijn bestelling spaak liep, snel opgelost. Snel geleverd en precies wat ik zocht. Ruime keus waarbij ze je goed adviseren

Snelle goede levering

Snel geleverd Gekregen wat we moesten hebben.

Gewoon prima! Ook vraag netjes beantwoord

Gewoon prima! Ook vraag netjes beantwoord!

Een ster in het volleybal universum

Vlotte afhandeling van de bestelling van een mooie schoen.

Een van de bestelde artikel voldeed niet aan de afbeeldingen welke getoond werden op de website. Vervolgens een andere kleur besteld met gratis verzending. Ook is het artikel aangepast op de site. Goede service.

snelle levering, perfecte schoen

Was allemaal zeer soepel! Retour zou heel makkelijk geweest zijn doordat label en alles er al bij zat, maar dit was niet nodig omdat schoenen perfect zaten!

Jammer van de verzendingskosten voor een bedrag boven de 60€, maar qua service alles tip top in orde!

Na mijn bestelling was het product vlug in huis

Goeie service! Snelle levering

Gaat super! Al meerdere malen besteld zonder issues

Snelle levering en dochter is helemaal blij met haar customized trainings setje

Snelle levering goed product

Ik heb kniebeschermers besteld en ze kwamen de volgende dag al binnen! De levering ging erg snel en het product was van zeer goede kwaliteit, erg tevreden dus!

Fast delivery and great product!

I had an item on my waiting list for weeks and I bought it an hour after Volleybal shop sent me an email that it was available again. I bought it before 10pm and it was sent to me the very next day.

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen

Over Passa Sports