Fast delivery and great product!

I had an item on my waiting list for weeks and I bought it an hour after Volleybal shop sent me an email that it was available again. I bought it before 10pm and it was sent to me the very next day.

Klacht binnen 1 dag afgehandeld, item opgestuurd en nieuw item besteld en geld terug ontvangen! Goede service!!

Tevreden!

Elastisch, Goeie pasvorm

Goede site

Het artikel ziet er goed uit. De bezorging ging ook goed.

Oke als je weet wat je moet hebben

Prima bezorging / goed verpakt / prima prijs. Maten kloppen regelmatig niet qua maattabel (eerder gehad met een Hummel shirt en nu met een erima short) kleuren komen niet overeen met plaatje en/of beschrijving. Qua kniebeschermers bestelde ik waarvan ik weet dat past en welke ik wil dan is het een prima shop.

Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze beoordeling in te vullen. Wat vervelend dat het niet altijd klopt. Helaas kan het weleens voorkomen dat een maattabel net iets afwijkt, helaas is dit slecht te voorkomen. Dit is hetzelfde met de kleuren, deze worden in onze resolutie op de webshop geplaatst, mocht de resolutie op een ander apparaat net anders ingesteld zijn, kan het zijn dat dit afwijkt van het originele artikel. Wel fijn dat de bezorging, verpakking en prijs wel goed bevallen

Goede webshop, snelle verzending, retouren goed geregeld

Ik kan snel de producten in de webshop vinden die ik zoek. Je kunt op verschillende manieren filteren. Bestellen is daarna een eitje. Verzending gaat razendsnel. Heb nu ook de ervaring met het sturen van retouren, dan kan niet gemakkelijker volgens mij. Is goed geregeld en na een aantal dagen staat je geld weer op de rekening. Er wordt wel een klein bedrag retourkosten gerekend wat ik goed vind.

Prima prijzen en erg goede service (die je bijna niet nodig hebt)

Prijzen zijn goed, levering is vlot en zonder zorgen. Bij mijn vorige bestelling, of eigenlijk: retourzending, was een klein foutje gemaakt. Kan natuurlijk altijd gebeuren, op zo'n moment merk je met wat voor bedrijf je te maken hebt. Een kort telefoontje later had ik de belofte dat het "vandaag nog" uitgezocht ging worden en diezelfde dag kreeg ik inderdaad mail dat het opgelost werd. Helemaal super.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Heel netjes

Hele mooie site leuk dat er veel dingen in sale waren

Beste, Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je bestellen bij ons als positief hebt ervaren :) Veel plezier met de aankoop!

Prima product,

Kniebeschermers gekocht. Merk / type waren al bekend dus naar verwachting. Levering was wel 1 dag later, hier is de vraag of dit de fout is /was van vervoerder of winkel.

Snelle levering en goede producten

Ik heb hier al een aantal keer een bestellingn geplaatst. Altijd zijn ze snel met bezorgen en de producten zijn altijd super snel. Erg fijn en deker een aanrader.

Snelle levering, goede kwaliteit Misuno schoenen

Ik bestel mijn volleybal schoenen altijd bij volleybalshop.nl omdat ze bij mijn platteland sportwinkel geen Misuno verkopen. De levering gaat altijd heel snel en omdat ik weet welke maat ik heb passen de schoenen ook altijd prima.

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Zeer snel, duidelijk en betrouwbaar.

Snelle en correcte levering.

Scherpe prijs, goeie service

Duidelijke communicatie enorm aanbod aan sterke prijzen en snelle levering

Beste, Bedankt voor het invullen van je beoordeling. We vinden het leuk om te horen dat je zo positief bent. Veel plezier met de aankoop!

Snel bezorgd en goede kwaliteit kleding.

Super service!!

Snelle levering. Topproduct!

Prima service, snelle levering

Oke

Correcte levering, naar België 2 dagen , dus prima

mijn eerste kennismaking, prima

Kwaliteit met perfecte timing

Telkens opnieuw mooie kwaliteit en op de gegeven datum geleverd. Dit volleybalgezin in zeer tevreden

Goede schoenen en snel bezorgd

Makkelijk om goede volleybalschoenen te kiezen. Ze waren ook de volgende dag netjes binnen.

Vlotte levering

Prachtige schoenen gevonden!

Service oké

Prima schoen, snelle verzending

Goed geleverd, maar 1 dag later dan bedoeld.

N.v.t.

Nog niets geleverd

Mijn bestelling is nog niet verstuurd

Tielenstraat 13 5145 RC Waalwijk

Over Volleybalshop.nl

Volleybal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van volleybalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere volleybalspeler van volleybalschoenen, volleybalkleding en overige volleybalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende volleybalspeler bent of bijna dagelijks op het volleybalveld staat. Bij volleybalshop.nl vind je alle bekende merken in alle prijsklassen

Over Passa Sports